MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2

zoeken in:
2. Editoor?

7 zal die Erwin zijn. erwinm ofzo?

Edit: erwinz is het natuurlijk.

Edgar18 schreef:
14 moet wel Lowietje zijn.

Ik was even in de war omdat ook de user Lowieke bestaat. En Jowietje.

Ik zou zeggen dat Arrie #13 uiteindelijk ook wel moet kunnen inkoppen

Nouja, ik zie eigenlijk niet echt een aanknopingspunt bij 13.

Hint bij 13: #Grotesterrenkunnennietlangsjeheengaan

Oh, was dat niet een discussie die ik met Kronos had? Maar kom op, iedereen heeft onderhand wel een discussie met Kronos gehad.

Arrie schreef:
Oh, was dat niet een discussie die ik met Kronos had? Maar kom op, iedereen heeft onderhand wel een discussie met Kronos gehad.

True that

1 = heicro

8] Mr.30-4* en 1 van de grappigste gebruikers alhier
Dit is Rudi S, maar dat laatste zette me wel op het verkeerde been.

Opvallende stemgrafieken, deel 1
-------------------------------------------------------
1) Vijfsterrenalbums bestaan niet. 60s beat FTW #jeweettogheicro (Edgar18)
2) Duizenden plaatjes waar ik maar 1x naar heb geluisterd. Ene *oor in, andere *oor uitEditoor (Arrie)
3) Mr.Ticketswap € incl. drie-en-een-halve-ster, niet toevallig precies de prijs van een Paradiso-lidmaatschap E-Clect-Eddy (Edgar18)
7) Onvoldoendes komen niet in mijn uitgebreide woordenboek voorerwinz (Arrie)
8] Mr.30-4* en 1 van de grappigste gebruikers alhierRudi S (Chevy93)
9) Ik heb 10x zoveel platen toegevoegd dan het aantal waarop ik gestemd heb DjFrankie (titmeister)
11) Verantwoordelijk voor het toevoegen van 5% van alle albumsSir Spamalot (titmeister)
12) Iedereen kent mij om mijn meesterlijke oneliners. Ook ik heb toch maar mooi een eigen Top 100 ? — GrafGantz (jordidj1)
13) Ik hou niet van halve sterren (enkel van grote sterren zoals Adele), maar ik ben zo inconsequent dat ik voor de 4,5 (net-niet-ster) wel weer een uitzondering wil makenKronos (Arrie)
14) Gelukkig kan ik bij de albums niet van structureel laatstemmen beticht wordenluigifort (Edgar18)
15) Aan mijn leerlingen geef ik ook enkel hele cijfersdazzler (titmeister)

Nog te raden:
4) Mijn mooie schaal loopt van 0 naar 3,5 ⭐️ Een top 10 en een avatar heb ik niet
5) Ik kwam als eerste op het lumineuze, nieuwige idee om geen halve sterren meer te gebruiken
6) Lekker overzichtelijk zo, niet?
10) Emile Ratelband en Barney zijn mijn alter ego's #180linkerbaan, zuig daar maar een puntje aan
16) Mijn revolutionaire getallenstelsel loopt als volgt 0,5 - 3,5 - 4,0 - 4,5 - 5,0 - 71

Nummer 4 is alleen actief geweest in 2013 en heeft in die tijd 5 berichten geplaatst. Heeft die user überhaupt enige bekendheid?

16) Mijn revolutionaire getallenstelsel loopt als volgt 0,5 - 3,5 - 4,0 - 4,5 - 5,0 - 71
Is dit een verwijzing naar reptile71?

chevy93 schreef:
(quote)
Is dit een verwijzing naar reptile71?

Nee, die heeft geen stemmen. Je zit wel in de juiste richting

Arrie schreef:
Nummer 4 is alleen actief geweest in 2013 en heeft in die tijd 5 berichten geplaatst. Heeft die user überhaupt enige bekendheid?

Gretz?

zaaf
Nee die heb ik laatst nog online gezien.

Oke, extra hint. Hij heeft eenmaal 4* uitgedeeld aan de debuutplaat van Vlaamstalige band die helaas sinds een aantal jaar niet meer actief is. Daarnaast heeft ie ook 0,5* uitgedeeld aan een album van Amerikaans singer-songwriter die in NL doorbraak met de hit I'm Yours.

Gretz schreef:
(quote)

Nee, die heeft geen stemmen. Je zit wel in de juiste richting

71 moet je dus zoeken in de naam van de user.

5. Is Poles Apart.

Neen

zaaf?

Nee, een mooie (onbekende) mannelijke jeugdige user

zaaf
?

Nog te raden:

https://puu.sh/A3Cbr/4df82e0977.jpg
4) Mijn mooie schaal loopt van 0 naar 3,5 ⭐️ Een top 10 en een avatar heb ik niet
Ik eenmaal 4* uitgedeeld aan de debuutplaat van Vlaamstalige band die helaas sinds een aantal jaar niet meer actief is. Daarnaast heb ik ook 0,5* gegeven aan een album van Amerikaans singer-songwriter die in NL doorbraak met de hit I'm Yours.

https://puu.sh/A3Cfm/f44c9fefc3.jpg
5) Ik kwam als eerste op het lumineuze, nieuwige idee om geen halve sterren meer te gebruiken
+ Op een ********* eiland ♫ dwarrel ik naar beneden

6) Lekker overzichtelijk zo, niet? + ik heb het looptempo van een OLR

https://puu.sh/A3CoM/1d81554b7b.jpg
10) Emile Ratelband en Barney zijn mijn alter ego's #180linkerbaan, zuig daar maar een puntje aan
- mijn username bestaat uit een voor- en achternaam. Mogelijk ben ik niet al te bekend.

https://puu.sh/A3CA9/ccbff44b1b.jpg
71 moet je dus zoeken in de naam van de user.

5 is Wendy

Moet ik nu de 0,5*-stemmen gaan doorzoeken bij Jason Mraz? Is dat je bedoeling van die hint? Of is de user bekend van zijn haat voor Jason Mraz?

6. Wandelaar

16 reptile71

Geweldige vraag, jammer dat ik hem nu pas zie.

herman schreef:
16 reptile71

Geweldige vraag, jammer dat ik hem nu pas zie.

Misschien kan ik binnenkort nog wel 10 andere leuke graphs vinden

Als 4 en 10 voor het eind van de middag niet geraden zijn geef ik ze weg.

Opvallende stemgrafieken, deel 1
-------------------------------------------------------
1) Vijfsterrenalbums bestaan niet. 60s beat FTW #jeweettogheicro (Edgar18)
2) Duizenden plaatjes waar ik maar 1x naar heb geluisterd. Ene *oor in, andere *oor uitEditoor (Arrie)
3) Mr.Ticketswap € incl. drie-en-een-halve-ster, niet toevallig precies de prijs van een Paradiso-lidmaatschap E-Clect-Eddy (Edgar18)
5) Ik kwam als eerste op het lumineuze, nieuwige idee om geen halve sterren meer te gebruikenwendyvortex (jordidj1)
6) Lekker overzichtelijk zo, niet?Wandelaar (Arrie)
7) Onvoldoendes komen niet in mijn uitgebreide woordenboek voorerwinz (Arrie)
8] Mr.30-4* en 1 van de grappigste gebruikers alhierRudi S (Chevy93)
9) Ik heb 10x zoveel platen toegevoegd dan het aantal waarop ik gestemd heb DjFrankie (titmeister)
10) Emile Ratelband en Barney zijn mijn alter ego's #180linkerbaan, zuig daar maar een puntje aan — raymondkeuters (herman)
11) Verantwoordelijk voor het toevoegen van 5% van alle albumsSir Spamalot (titmeister)
12) Iedereen kent mij om mijn meesterlijke oneliners. Ook ik heb toch maar mooi een eigen Top 100 ? — GrafGantz (jordidj1)
13) Ik hou niet van halve sterren (enkel van grote sterren zoals Adele), maar ik ben zo inconsequent dat ik voor de 4,5 (net-niet-ster) wel weer een uitzondering wil makenKronos (Arrie)
14) Gelukkig kan ik bij de albums niet van structureel laatstemmen beticht wordenluigifort (Edgar18)
15) Aan mijn leerlingen geef ik ook enkel hele cijfersdazzler (titmeister)

Nog te raden:
16) Mijn revolutionaire getallenstelsel loopt als volgt 0,5 - 3,5 - 4,0 - 4,5 - 5,0 - 71 — ik ben in ieder geval geen reptile71

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:08 uur

geplaatst: vandaag om 01:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.