Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2
zoeken in:
1
geplaatst: 15 april 2018, 16:18 uur
7 zal die Erwin zijn. erwinm ofzo?
Edit: erwinz is het natuurlijk.
Edit: erwinz is het natuurlijk.
0
geplaatst: 15 april 2018, 16:23 uur
Edgar18 schreef:
14 moet wel Lowietje zijn.
14 moet wel Lowietje zijn.
Ik was even in de war omdat ook de user Lowieke bestaat. En Jowietje.
0
geplaatst: 15 april 2018, 16:25 uur
Ik zou zeggen dat Arrie #13 uiteindelijk ook wel moet kunnen inkoppen
1
geplaatst: 15 april 2018, 16:33 uur
Oh, was dat niet een discussie die ik met Kronos had? Maar kom op, iedereen heeft onderhand wel een discussie met Kronos gehad.
0
geplaatst: 15 april 2018, 16:34 uur
Arrie schreef:
Oh, was dat niet een discussie die ik met Kronos had? Maar kom op, iedereen heeft onderhand wel een discussie met Kronos gehad.
True that
4
geplaatst: 15 april 2018, 18:57 uur
8] Mr.30-4* en 1 van de grappigste gebruikers alhier
Dit is Rudi S, maar dat laatste zette me wel op het verkeerde been.
0
geplaatst: 15 april 2018, 18:59 uur
Opvallende stemgrafieken, deel 1
-------------------------------------------------------
1) Vijfsterrenalbums bestaan niet. 60s beat FTW #jeweettog — heicro (Edgar18)
2) Duizenden plaatjes waar ik maar 1x naar heb geluisterd. Ene *oor in, andere *oor uit — Editoor (Arrie)
3) Mr.Ticketswap € incl. drie-en-een-halve-ster, niet toevallig precies de prijs van een Paradiso-lidmaatschap
— E-Clect-Eddy (Edgar18)
7) Onvoldoendes komen niet in mijn uitgebreide woordenboek voor — erwinz (Arrie)
8] Mr.30-4* en 1 van de grappigste gebruikers alhier — Rudi S (Chevy93)
9) Ik heb 10x zoveel platen toegevoegd dan het aantal waarop ik gestemd heb
— DjFrankie (titmeister)
11) Verantwoordelijk voor het toevoegen van 5% van alle albums — Sir Spamalot (titmeister)
12) Iedereen kent mij om mijn meesterlijke oneliners. Ook ik heb toch maar mooi een eigen Top 100 ? — GrafGantz (jordidj1)
13) Ik hou niet van halve sterren (enkel van grote sterren zoals Adele), maar ik ben zo inconsequent dat ik voor de 4,5 (net-niet-ster) wel weer een uitzondering wil maken — Kronos (Arrie)
14) Gelukkig kan ik bij de albums niet van structureel laatstemmen beticht worden — luigifort (Edgar18)
15) Aan mijn leerlingen geef ik ook enkel hele cijfers — dazzler (titmeister)
Nog te raden:
4) Mijn mooie schaal loopt van 0 naar 3,5 ⭐️ Een top 10 en een avatar heb ik niet
5) Ik kwam als eerste op het lumineuze, nieuwige idee om geen halve sterren meer te gebruiken
6) Lekker overzichtelijk zo, niet?
10) Emile Ratelband en Barney zijn mijn alter ego's #180linkerbaan, zuig daar maar een puntje aan
16) Mijn revolutionaire getallenstelsel loopt als volgt 0,5 - 3,5 - 4,0 - 4,5 - 5,0 - 71
2) Duizenden plaatjes waar ik maar 1x naar heb geluisterd. Ene *oor in, andere *oor uit — Editoor (Arrie)
3) Mr.Ticketswap € incl. drie-en-een-halve-ster, niet toevallig precies de prijs van een Paradiso-lidmaatschap
— E-Clect-Eddy (Edgar18)7) Onvoldoendes komen niet in mijn uitgebreide woordenboek voor — erwinz (Arrie)
— DjFrankie (titmeister)11) Verantwoordelijk voor het toevoegen van 5% van alle albums — Sir Spamalot (titmeister)
12) Iedereen kent mij om mijn meesterlijke oneliners. Ook ik heb toch maar mooi een eigen Top 100 ? — GrafGantz (jordidj1)
13) Ik hou niet van halve sterren (enkel van grote sterren zoals Adele), maar ik ben zo inconsequent dat ik voor de 4,5 (net-niet-ster) wel weer een uitzondering wil maken — Kronos (Arrie)
14) Gelukkig kan ik bij de albums niet van structureel laatstemmen beticht worden — luigifort (Edgar18)
Nog te raden:
4) Mijn mooie schaal loopt van 0 naar 3,5 ⭐️ Een top 10 en een avatar heb ik niet
5) Ik kwam als eerste op het lumineuze, nieuwige idee om geen halve sterren meer te gebruiken
6) Lekker overzichtelijk zo, niet?
10) Emile Ratelband en Barney zijn mijn alter ego's #180linkerbaan, zuig daar maar een puntje aan
16) Mijn revolutionaire getallenstelsel loopt als volgt 0,5 - 3,5 - 4,0 - 4,5 - 5,0 - 71
0
geplaatst: 15 april 2018, 19:10 uur
Nummer 4 is alleen actief geweest in 2013 en heeft in die tijd 5 berichten geplaatst. Heeft die user überhaupt enige bekendheid?
0
geplaatst: 15 april 2018, 20:30 uur
Is dit een verwijzing naar reptile71?
0
geplaatst: 16 april 2018, 13:19 uur
Arrie schreef:
Nummer 4 is alleen actief geweest in 2013 en heeft in die tijd 5 berichten geplaatst. Heeft die user überhaupt enige bekendheid?
Gretz?
0
geplaatst: 16 april 2018, 13:53 uur
Oke, extra hint. Hij heeft eenmaal 4* uitgedeeld aan de debuutplaat van Vlaamstalige band die helaas sinds een aantal jaar niet meer actief is. Daarnaast heeft ie ook 0,5* uitgedeeld aan een album van Amerikaans singer-songwriter die in NL doorbraak met de hit I'm Yours.
0
geplaatst: 16 april 2018, 14:10 uur
jordidj1 schreef:
zaaf?
zaaf?
Nee, een mooie (onbekende) mannelijke jeugdige user
0
geplaatst: 16 april 2018, 14:12 uur
Nog te raden:
https://puu.sh/A3Cbr/4df82e0977.jpg
Ik eenmaal 4* uitgedeeld aan de debuutplaat van Vlaamstalige band die helaas sinds een aantal jaar niet meer actief is. Daarnaast heb ik ook 0,5* gegeven aan een album van Amerikaans singer-songwriter die in NL doorbraak met de hit I'm Yours.
https://puu.sh/A3Cfm/f44c9fefc3.jpg
+ Op een ********* eiland ♫ dwarrel ik naar beneden
6) Lekker overzichtelijk zo, niet? + ik heb het looptempo van een OLR
https://puu.sh/A3CoM/1d81554b7b.jpg
- mijn username bestaat uit een voor- en achternaam. Mogelijk ben ik niet al te bekend.
https://puu.sh/A3CA9/ccbff44b1b.jpg
71 moet je dus zoeken in de naam van de user.
https://puu.sh/A3Cbr/4df82e0977.jpg
Ik eenmaal 4* uitgedeeld aan de debuutplaat van Vlaamstalige band die helaas sinds een aantal jaar niet meer actief is. Daarnaast heb ik ook 0,5* gegeven aan een album van Amerikaans singer-songwriter die in NL doorbraak met de hit I'm Yours.
https://puu.sh/A3Cfm/f44c9fefc3.jpg
+ Op een ********* eiland ♫ dwarrel ik naar beneden
6) Lekker overzichtelijk zo, niet? + ik heb het looptempo van een OLR
https://puu.sh/A3CoM/1d81554b7b.jpg
- mijn username bestaat uit een voor- en achternaam. Mogelijk ben ik niet al te bekend.
https://puu.sh/A3CA9/ccbff44b1b.jpg
71 moet je dus zoeken in de naam van de user.
0
geplaatst: 16 april 2018, 14:35 uur
Moet ik nu de 0,5*-stemmen gaan doorzoeken bij Jason Mraz? Is dat je bedoeling van die hint?
Of is de user bekend van zijn haat voor Jason Mraz?
Of is de user bekend van zijn haat voor Jason Mraz?
0
geplaatst: 16 april 2018, 15:02 uur
Misschien kan ik binnenkort nog wel 10 andere leuke graphs vinden
0
geplaatst: 16 april 2018, 15:03 uur
Als 4 en 10 voor het eind van de middag niet geraden zijn geef ik ze weg.
— E-Clect-Eddy (Edgar18)
5) Ik kwam als eerste op het lumineuze, nieuwige idee om geen halve sterren meer te gebruiken — wendyvortex (jordidj1)
6) Lekker overzichtelijk zo, niet? — Wandelaar (Arrie)
7) Onvoldoendes komen niet in mijn uitgebreide woordenboek voor — erwinz (Arrie)
— DjFrankie (titmeister)
10) Emile Ratelband en Barney zijn mijn alter ego's #180linkerbaan, zuig daar maar een puntje aan — raymondkeuters (herman)
11) Verantwoordelijk voor het toevoegen van 5% van alle albums — Sir Spamalot (titmeister)
Nog te raden:
16) Mijn revolutionaire getallenstelsel loopt als volgt 0,5 - 3,5 - 4,0 - 4,5 - 5,0 - 71 — ik ben in ieder geval geen reptile71
— E-Clect-Eddy (Edgar18)5) Ik kwam als eerste op het lumineuze, nieuwige idee om geen halve sterren meer te gebruiken — wendyvortex (jordidj1)
6) Lekker overzichtelijk zo, niet? — Wandelaar (Arrie)
— DjFrankie (titmeister)10) Emile Ratelband en Barney zijn mijn alter ego's #180linkerbaan, zuig daar maar een puntje aan — raymondkeuters (herman)
Nog te raden:
16) Mijn revolutionaire getallenstelsel loopt als volgt 0,5 - 3,5 - 4,0 - 4,5 - 5,0 - 71 — ik ben in ieder geval geen reptile71
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.