Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juni 2018, 19:37 uur
123poetertjes schreef:
Er zat inderdaad wel een behoorlijke 123p-bias in de liedjeskeuze. Jamie T - in Engeland trouwens behoorlijk populair - en WWPJ zijn hier totaal niet bekend maar persoonlijke favorieten terwijl namen als .Paak, RTJ en Alvvays dan weer een begrip zijn in spelletjes over recente jaren (SvhJ) maar bij het grotere (MuMe)publiek nog redelijk onbemind.
Dat niemand Hoor Wie Klopt Daar Kinderen heeft geraden valt me dan echter weer vies tegen.
Er zat inderdaad wel een behoorlijke 123p-bias in de liedjeskeuze. Jamie T - in Engeland trouwens behoorlijk populair - en WWPJ zijn hier totaal niet bekend maar persoonlijke favorieten terwijl namen als .Paak, RTJ en Alvvays dan weer een begrip zijn in spelletjes over recente jaren (SvhJ) maar bij het grotere (MuMe)publiek nog redelijk onbemind.
Dat niemand Hoor Wie Klopt Daar Kinderen heeft geraden valt me dan echter weer vies tegen.
WWPJ ben ik ook nog weleens tegengekomen in MuMe-spelletjes.
0
geplaatst: 30 juni 2018, 20:53 uur
Haha, vandaar dat ik hem zo goed herkende. En dan toch de link niet leggen 

0
geplaatst: 30 juni 2018, 21:20 uur
0
geplaatst: 30 juni 2018, 22:05 uur
0
geplaatst: 30 juni 2018, 22:55 uur
0
geplaatst: 30 juni 2018, 23:25 uur
Bij de popquiz in Leiden hadden we Jethro Tull en de beatles gemist. Die laatste was pijnlijk omdat Revolver op dat moment nog op nr 1 stond in mijn top 10 

0
geplaatst: 1 juli 2018, 10:19 uur
Ik ga proberen er ook zo een te maken, als het lukt dan hebben jullie straks een nieuwe opgave.
0
geplaatst: 1 juli 2018, 10:57 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.