Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2
zoeken in:
0
geplaatst: 13 december 2017, 20:36 uur
Haha, thanks catdog maar nu komt ie me helaas niet uit. Als iemand anders wil, ga je gang! Ik hoop dat er vrijdag een plekje is, dan heb ik alle tijd.
0
geplaatst: 13 december 2017, 21:20 uur
Op Facebook doe ik mee aan een muziekraadspelletje (https://www.facebook.com/wi3w3lk/)
Ik heb een keer een themaronde bedacht en die mogen jullie ook doen. De fragmenten zijn niet al te lastig te herkennen denk ik, 1 punt als je zowel titel als artiest van een fragment goed raadt. Je kan 10 punten krijgen als je het thema herkent (een overeenkomst tussen de fragmenten).
Fragment 1
Fragment 2
Fragment 3
Fragment 4
Fragment 5
Fragment 6
Fragment 7
Fragment 8
Fragment 9
Ik heb een keer een themaronde bedacht en die mogen jullie ook doen. De fragmenten zijn niet al te lastig te herkennen denk ik, 1 punt als je zowel titel als artiest van een fragment goed raadt. Je kan 10 punten krijgen als je het thema herkent (een overeenkomst tussen de fragmenten).
Fragment 1
Fragment 2
Fragment 3
Fragment 4
Fragment 5
Fragment 6
Fragment 7
Fragment 8
Fragment 9
0
geplaatst: 13 december 2017, 21:25 uur
zaaf schreef:
9 Blurred Lines - Robin Thicke
9 Blurred Lines - Robin Thicke
Om het iets moeilijker te maken: featurings erbij voor een punt!
0
geplaatst: 13 december 2017, 21:32 uur
4 en 6 staan ondertussen nog open. En het belangrijkste: wat hebben deze nummers als overeenkomst wat ze niet met de meeste andere nummers hebben?
0
geplaatst: 13 december 2017, 21:36 uur
Nee.
En ik vind dat Zaaf wel 6 zou moeten kennen. Nummer 1 in Amerika geweest.
En ik vind dat Zaaf wel 6 zou moeten kennen. Nummer 1 in Amerika geweest.
0
geplaatst: 13 december 2017, 21:36 uur
Het is allemaal Amerikaans, valt me op. Al zal dat de oplossing niet zijn, misschien wijst het ergens op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.