Muziek / Muziekgames / De Strijd der Nederlandstalige Platen
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2018, 00:15 uur
5-5,
Volgens mij stemmen Edgar en Scorpion beide op Frans Halsema
Volgens mij stemmen Edgar en Scorpion beide op Frans Halsema
1
geplaatst: 27 maart 2018, 10:48 uur
1
geplaatst: 27 maart 2018, 11:53 uur
johan de witt schreef:
Leuk voor Frans.
Leuk voor Frans.
Zing een liedje voor me Frans, zelfs al is het in het Frans.
0
geplaatst: 27 maart 2018, 12:40 uur
En wij zijn reeds aanbeland bij de kwartfinales van deze Strijd der Nederlandstalige Platen. Helaas namen wij afscheid van een aantal parels in de vorige ronde, maar er is een gemêleerd veld over. Even wat cijfers:
Verhouding Nederland/België: 6-2
Verdeling decennia: Jaren '60: 2 jaren '70: 3 jaren '80: 1 jaren '90: 2
Enkel Ramses Shaffy heeft nog twee ijzers in het vuur.
Behalve de genoemde artiesten doen ook Thijs van Leer (in Pastorale) en Mai Tai (in Kronenburger Park) nog mee. En stiekem hoor ik in Mia af en toe ook Filip Kowlier meezingen, maar dat komt vooral door een liveplaat van Gorki.
Maar allez nu dan toch de kwartfinales. Loting heeft de volgende duels opgeleverd. We gaan wederom tot de 7, nu met 2 verschil. Mocht een battle niet beslist zijn, dan treedt de 24-uurs-regel in werking.
1. Ramses Shaffy & Liesbeth List – Pastorale vs. Boudewijn de Groot – Verdronken Vlinder
2. Stef Bos – Is Dit Nu Later vs. Frank Boeijen Groep – Kronenburger Park (Ga Die Wereld Uit)
3. Gorky – Mia vs. Frans Halsema – Voor Haar
4. Wim de Craene – Tim vs. Ramses Shaffy – Laat me
Verhouding Nederland/België: 6-2
Verdeling decennia: Jaren '60: 2 jaren '70: 3 jaren '80: 1 jaren '90: 2
Enkel Ramses Shaffy heeft nog twee ijzers in het vuur.
Behalve de genoemde artiesten doen ook Thijs van Leer (in Pastorale) en Mai Tai (in Kronenburger Park) nog mee. En stiekem hoor ik in Mia af en toe ook Filip Kowlier meezingen, maar dat komt vooral door een liveplaat van Gorki.
Maar allez nu dan toch de kwartfinales. Loting heeft de volgende duels opgeleverd. We gaan wederom tot de 7, nu met 2 verschil. Mocht een battle niet beslist zijn, dan treedt de 24-uurs-regel in werking.
1. Ramses Shaffy & Liesbeth List – Pastorale vs. Boudewijn de Groot – Verdronken Vlinder
2. Stef Bos – Is Dit Nu Later vs. Frank Boeijen Groep – Kronenburger Park (Ga Die Wereld Uit)
3. Gorky – Mia vs. Frans Halsema – Voor Haar
4. Wim de Craene – Tim vs. Ramses Shaffy – Laat me
0
geplaatst: 27 maart 2018, 12:40 uur
0-1
0-1
0
geplaatst: 27 maart 2018, 14:31 uur
2. Stef Bos – Is Dit Nu Later vs. Frank Boeijen Groep – Kronenburg Park (Ga Die Wereld Uit)
0-1
0-1
* denotes required fields.