MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Strijd der Nederlandstalige Platen

zoeken in:
johannesA
11-10

Voor de vorm (en mochten er mensen heel nieuwsgierig zijn waar mijn stem heen gaat )

12-10

Franck Maudit
Extra vormgeving

13-10

Nou jongens dan hebben we een winnaar. We kunnen toch wel zeggen dat Boudewijn de Groot de koning is van het Nederlandstalige lied want ook in 2015 won hij een dergelijke verkiezing(hoewel daar geen Belgische nummer meededen) en in 2015 kwam zijn nummer Jimmy samen met Pastorale (ook van de hand van Nijgh) het verst in de Nederland - België KO.

En ook deze 2018 editie is gewonnen door Boudewijn en wel met het nummer Verdronken Vlinder. Een eervolle tweede plaats is er voor Gorky's Mia.

Ik dank jullie allen van harte voor het meespelen in mijn eerste spel hier. Ik heb een hoop geleerd ten aanzien van vorm van de KO, de deelnemersselectie en wat nog zoal. Hopelijk tot een volgende keer!

Dank voor de organisatie Scorpion.
Finale heb ik helaas gemist, maar mijn stem zou zeker naar Boudewijn gegaan zijn (14-10 dus). Mia vind ik wel aardig, maar niet in deze finale thuishoren.

Prachtige winnaar, overigens vind ik de 4 halve finalisten net de beste 4 Nederlandstalige nummers ooit.

Dank Scorpion_21! Volgens mij heb je het prima gedaan. Iedereen heeft weleens regels die hij liever anders ziet maar als spelleider zet je de lijnen uit en die waren helder .

Thanks Jorg voor de moeite die je er in hebt gestoken!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:42 uur

geplaatst: vandaag om 21:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.