Muziek / Muziekgames / 2017 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2018, 18:50 uur
4-1
115. Sara Bareilles - If I Dare vs. The Killers - The Man
0-0
115. Sara Bareilles - If I Dare vs. The Killers - The Man
0-0
0
geplaatst: 25 maart 2018, 12:22 uur
1-2
116. ZAYN feat. PARTYNEXTDOOR - Still Got Time vs. Michaela May - You & I
116. ZAYN feat. PARTYNEXTDOOR - Still Got Time vs. Michaela May - You & I
0
geplaatst: 26 maart 2018, 12:50 uur
117. Avicii feat. Sandro Cavazza - Without You vs. Kendrick Lamar - HUMBLE.
0-1
0-1
0
geplaatst: 26 maart 2018, 19:24 uur
118. Post Malone feat. 21 Savage – Rockstar vs. Galantis - Hunter
1-0
1-0
0
geplaatst: 26 maart 2018, 21:09 uur
119. Grimes feat. Janelle Monáe - Venus Fly vs. Harry Styles - Sign of the Times
0
geplaatst: 26 maart 2018, 21:21 uur
2-1 ik vind het pretentieuze leegheid, en tegen Grimes is het al helemaal no contest
0
geplaatst: 26 maart 2018, 21:31 uur
Arrie schreef:
ik vind het pretentieuze leegheid
Kun je ook uitleggen waarom? Dit is namelijk een opmerking die ik niet kan plaatsen.ik vind het pretentieuze leegheid
0
geplaatst: 26 maart 2018, 21:41 uur
120. Kelly Clarkson - Love So Soft vs. Louane - Si T'etais Là
0-1
0-1
2
geplaatst: 26 maart 2018, 21:42 uur
Tuurlijk. Ik vind Harry Styles sowieso al een bijzonder oninteressante artiest omdat ie eigenlijk gewoon een dadrocker is. Hij is blijkbaar helemaal gek op classic rock, en laat zich daardoor inspireren. Prima natuurlijk, maar elk nummer klinkt gewoon als een imitatie van één van zijn idolen, of een soort mengelmoesje van classic rock, zonder daar ook maar iets eigens aan toe te voegen. Het is dat het een charismatische jongen uit een boyband is, want ik denk niet dat ie anders een hit had gescoord.
Verder vind ik Sign of the Times een heel saaie compositie maar bovenal tracht hij voor mijn gevoel ook een soort epische track neer te zetten (enigszins, geen échte epic ofzo, maar gewoon dat het groots overkomt) terwijl er eigenlijk niet bijster veel gebeurt in het nummer. En hij lijkt, naar mijn idee, echt dingen te willen zeggen over de huidige tijdsgeest, maar uiteindelijk heeft ie daar niet zoveel over te zeggen, wat resulteert in holle frasen. Ik had ook eens een interview met hem gelezen waarin men hem doorvroeg over de tijdsgeest en er kwam geen zinnig woord uit.
Eigenlijk slaat alleen de tweede alinea op mijn opmerking maar ik dacht: laat ik mijn verdere mening over Harry ook maar meteen geven. Bij dezen.
Verder vind ik Sign of the Times een heel saaie compositie maar bovenal tracht hij voor mijn gevoel ook een soort epische track neer te zetten (enigszins, geen échte epic ofzo, maar gewoon dat het groots overkomt) terwijl er eigenlijk niet bijster veel gebeurt in het nummer. En hij lijkt, naar mijn idee, echt dingen te willen zeggen over de huidige tijdsgeest, maar uiteindelijk heeft ie daar niet zoveel over te zeggen, wat resulteert in holle frasen. Ik had ook eens een interview met hem gelezen waarin men hem doorvroeg over de tijdsgeest en er kwam geen zinnig woord uit.
Eigenlijk slaat alleen de tweede alinea op mijn opmerking maar ik dacht: laat ik mijn verdere mening over Harry ook maar meteen geven. Bij dezen.
0
geplaatst: 26 maart 2018, 21:55 uur
0-4
121. Ed Sheeran – Perfect vs. Little Mix feat. Stormzy - Power
121. Ed Sheeran – Perfect vs. Little Mix feat. Stormzy - Power
* denotes required fields.