MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2017 K.O.

zoeken in:

Lekker tempo vandaag, heerlijk!

122. ZAYN feat. Sia - Dusk Till Dawn vs. Drake - Fake Love

1-0

Franck Maudit
2-0

Dank voor je toelichting Arrie.

Je hebt je duidelijk verdiept in Harry Styles. Ik ken hem een stuk minder goed. Eigenlijk alleen als ex-lid van One Direction. Over zijn album hoor ik her en der wel positieve geluiden maar ik heb me er nog nooit toe kunnen zetten het te beluisteren. Enkel dit nummer vind ik dus wel oké.

Je opmerking over het epische geluid begrijp ik wel. Alleen zou ik dat niet gauw betitelen als pretentieus. Ik hoor dan ook geen nummer waarin hij de huidige tijdgeest probeert te duiden. Voor mij is het gewoon een popliedje wat wel lekker klinkt, zonder me verder grondig in de tekst te verdiepen. Ik heb de songtekst eens even opgezocht en met de achtergrond die je geeft kan ik je opmerking wel plaatsen.

2-1 dat dit nummer nog niet door is snap ik dan weer niet

2-2

3-2

3-4

123. Kygo feat. Justin Jesso – Stargazing vs. MiC LOWRY - Can’t Lie

0-0

0-1

124. Khalid - Young, Dumb & Broke vs. Loreen - Statements

1-0

3-0

125. Maroon 5 feat. Future – Cold vs. Major Lazer feat. Camila Cabello, Quavo & Travis Scott - Know No Better

0-1

2-2

3-1 heb op de verkeerde gestemd zie ik

126. Buurman - Dans & Dwaal vs. Lily Allen feat. Giggs - Trigger Bang

0-1

0-3

127. Machine Gun Kelly feat. Camila Cabello - Bad Things vs. Dusky feat. Wiley - Sort It Out Sharon

0-0

0-1

De laatste van de eerste ronde;

128. Machine Gun Kelly feat. Hailee Steinfeld - At My Best vs. Miley Cyrus - Malibu

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 03:30 uur

geplaatst: vandaag om 03:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.