Muziek / Muziekgames / 2017 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 26 maart 2018, 22:18 uur
Lekker tempo vandaag, heerlijk!
122. ZAYN feat. Sia - Dusk Till Dawn vs. Drake - Fake Love
1-0
122. ZAYN feat. Sia - Dusk Till Dawn vs. Drake - Fake Love
1-0
1
geplaatst: 26 maart 2018, 23:16 uur
Dank voor je toelichting Arrie.
Je hebt je duidelijk verdiept in Harry Styles. Ik ken hem een stuk minder goed. Eigenlijk alleen als ex-lid van One Direction. Over zijn album hoor ik her en der wel positieve geluiden maar ik heb me er nog nooit toe kunnen zetten het te beluisteren. Enkel dit nummer vind ik dus wel oké.
Je opmerking over het epische geluid begrijp ik wel. Alleen zou ik dat niet gauw betitelen als pretentieus. Ik hoor dan ook geen nummer waarin hij de huidige tijdgeest probeert te duiden. Voor mij is het gewoon een popliedje wat wel lekker klinkt, zonder me verder grondig in de tekst te verdiepen. Ik heb de songtekst eens even opgezocht en met de achtergrond die je geeft kan ik je opmerking wel plaatsen.
Je hebt je duidelijk verdiept in Harry Styles. Ik ken hem een stuk minder goed. Eigenlijk alleen als ex-lid van One Direction. Over zijn album hoor ik her en der wel positieve geluiden maar ik heb me er nog nooit toe kunnen zetten het te beluisteren. Enkel dit nummer vind ik dus wel oké.
Je opmerking over het epische geluid begrijp ik wel. Alleen zou ik dat niet gauw betitelen als pretentieus. Ik hoor dan ook geen nummer waarin hij de huidige tijdgeest probeert te duiden. Voor mij is het gewoon een popliedje wat wel lekker klinkt, zonder me verder grondig in de tekst te verdiepen. Ik heb de songtekst eens even opgezocht en met de achtergrond die je geeft kan ik je opmerking wel plaatsen.
0
geplaatst: 27 maart 2018, 11:37 uur
3-4
123. Kygo feat. Justin Jesso – Stargazing vs. MiC LOWRY - Can’t Lie
0-0
123. Kygo feat. Justin Jesso – Stargazing vs. MiC LOWRY - Can’t Lie
0-0
0
geplaatst: 29 maart 2018, 13:39 uur
125. Maroon 5 feat. Future – Cold vs. Major Lazer feat. Camila Cabello, Quavo & Travis Scott - Know No Better
0-1
0-1
0
geplaatst: 30 maart 2018, 15:07 uur
126. Buurman - Dans & Dwaal vs. Lily Allen feat. Giggs - Trigger Bang
0-1
0-1

0
geplaatst: 31 maart 2018, 12:21 uur
127. Machine Gun Kelly feat. Camila Cabello - Bad Things vs. Dusky feat. Wiley - Sort It Out Sharon
0-0
0-0
0
geplaatst: 1 april 2018, 13:11 uur
De laatste van de eerste ronde;
128. Machine Gun Kelly feat. Hailee Steinfeld - At My Best vs. Miley Cyrus - Malibu
0-1
128. Machine Gun Kelly feat. Hailee Steinfeld - At My Best vs. Miley Cyrus - Malibu
0-1
* denotes required fields.