MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met Metal anno 2018

zoeken in:
aslan (crew)
8,5

8,5

7,5

8,5

01/05: Altar of Perversion - She Weaves Abyssal Riddles and Eorthean Gates (Don Cappuccino / 5 / 7,42)
04/05: Urfaust - Doctrine of Spirit Obsession (Interlude / 7 / 7,72)
10/05: Assumption - Liberation (Don Cappuccino / 7 / 6,97)
13/05: Marduk - Werwolf (AOVV / 5 / 6,30)
17/05: Immortal - Northern Chaos Gods (Don Cappuccino / 9 / 7.74)
19/05: Ghost - Rats (dumb_helicopter / / )

9

Dat deze nog niet geweest was, zeg

The_CrY schreef:
9

Dat deze nog niet geweest was, zeg

Was eigenlijk ook wel van plan om deze te posten. Moest even wennen maar na een paar keer luisteren was ik om en gelijk een pre-order geplaatst voor de nieuwe plaat. Heerlijke clip ook.

8,5

Deze valt nog wel onder dit topic, het gisteren uitgebrachte Dance Macabre is gewoon een poptrack (een goede!) en hoort compleet niet in dit topic thuis. Ook ik had een tijdje geleden tijdens de eerste luisterbeurt van deze track mijn twijfels, maar dit is echt weer belachelijk catchy en het staat als een huis!

8

8,5

8 klinkt best lekker idd

5,5

Ghost al geregeld geprobeerd, maar ik ga het nooit begrijpen, denk ik.

aslan (crew)
6

01/05: Altar of Perversion - She Weaves Abyssal Riddles and Eorthean Gates (Don Cappuccino / 5 / 7,42)
19/05: Ghost - Rats (dumb_helicopter / 9 / 7,56)
21/05: Abraham - Wonderful World (JSPR_G / / )

Tsja. Het geluid is sowieso al ontzettend modderig, waardoor heel veel details niet goed doorkomen. Wat post-hardcore/sludge met een heel klein beetje blackmetal, dat zou mijn ding moeten zijn. Deze track blijft daarentegen ontzettend kabbelen en gaat nergens heen. Zeker niet slecht, maar het kan vele malen beter. Pas aan het einde wordt het spannend en dan breken ze de boel abrupt af. Jammer.

5,5

Een nogal rommelige track, zonder dat dat - volgens mij - de bedoeling is.

5

Voor Ghost ben ik blijkbaar te laat, maar dat klinkt best catchy! Toch is het niet 100% m'n ding. (6,5)

aslan (crew)
7

Niet slecht. Ik mag dit wel. 7,5

Oei, lauwe reacties.

Ik vind het een heerlijk nummer en vooral een heerlijk album. Het album duurt 1u51min en toch gaat het nergens vervelen. Een nummer uitpikken doet het album misschien geen recht aan, want het geheel is een stuk meer dan de som der delen. Het is een post-apocalyptisch conceptalbum opgebouwd uit 4 delen (4 LP's), welke het gradueel verdwijnen van al het leven op aarde omvatten. Op hun bandcamp staat er wat meer informatie. Dikke aanrader, ook als je nu nog niet meteen overtuigd bent.

8,5

6,1

19/05: Ghost - Rats (dumb_helicopter / 9 / 7,56)
21/05: Abraham - Wonderful World (JSPR_G / 10 / 6,26)
24/05: The Body - Sickly Heart Of Sand (Interlude)

The Body, ik kan er geen genoeg van krijgen. Ook deze plaat is weer een nare, rechtse directe stoot in de ondermaag. Er staan weer een paar pareltjes op deze plaat waar Sickly Heart Of Sand er 1 van is.

9,5

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.