MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2016

zoeken in:

1-6 Jungle verdient minstens een eerredder

1-7

Irritant nummer, dat Jungle, lijkt wel Selah Sue ofzo.

Ronde 5: tot de 6, 2 verschil. Jan Swerts is spekkoper met 3 nominaties nog in het spel. Allemaal afkomstig van het hoogstgewaardeerde Belgische en neoklassieke album en de nummer 2 over 2016.

1. Massive Attack feat. Hope Sandoval - The Spoils vs. Solange - Cranes in the Sky
2. Teleman - Düsseldorf vs. Car Seat Headrest - Drunk Drivers/Killer Whales
3. Anderson .Paak - Come Down vs. Jan Swerts - Het Duurt Zolang het Duurt, Liza.
4. Jan Swerts - Rustig, Martha, Het Is Allemaal Voorbij. Er Is Geen Enkel Gevaar Meer. vs. Angel Olsen - Sister
5. Bon Iver - 8 (circle) vs. Agnes Obel - Familiar
6. DJ Shadow feat. Run the Jewels - Nobody Speak vs. Kanye West - Real Friends
7. Radiohead - Present Tense vs. Moderat - Running
8. Jan Swerts - Ik Had Je Nooit Alleen Mogen Laten, Becky vs. Frank Ocean - Pink + White

1. Massive Attack feat. Hope Sandoval - The Spoils vs. Solange - Cranes in the Sky

1-0 allebei
(afbeelding)

2-0

Dit had een halve finale mogen zijn.

The Spoils moet ik inmiddels al zo'n twintig keer gehoord hebben en alsnog blijft ie me nog steeds niet bij. Da's vaak geen goed teken, al vind ik het zeker geen slecht nummer ofzo. Naja, lekker vaag weer Niek. Anyways:

2-2

Johnny Marr schreef:
Irritant nummer, dat Jungle, lijkt wel Selah Sue ofzo.
Concusie: jij vindt Selah Sue irrirant.

123poetertjes schreef:
The Spoils moet ik inmiddels al zo'n twintig keer gehoord hebben en alsnog blijft ie me nog steeds niet bij. Da's vaak geen goed teken, al vind ik het zeker geen slecht nummer ofzo. Naja, lekker vaag weer Niek.
Herkenbaar.

3-3

2. Teleman - Düsseldorf vs. Car Seat Headrest - Drunk Drivers/Killer Whales

0-1

3. Anderson .Paak - Come Down vs. Jan Swerts - Het Duurt Zolang het Duurt, Liza.

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.