MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2016

zoeken in:
Arrie schreef:
(quote)

Komt die van Sampha wel uit 2016? Volgens mij 2017...
Lastig, ik zie dat er wel in elk geval dat bepaalde bronnen (waaronder KCRW) er in september 2016 al grip op hadden gekregen, maar die versie is verder nergens meer te traceren dus lijkt me sterk dat dat een officiële release is geweest volgens deze topicstandaarden.

En Jerry vs. Bastille:
3-2 (uiteraard zeg)

4-2

115. Deftones - Prayers / Triangles vs. Daughter - Doing the Right Thing

0-0

0-3

116. Anderson .Paak - Come Down vs. The Tragically Hip - In a World Possessed by the Human Mind

3-0

117. Het Zesde Metaal - Naar De Wuppe vs. Highly Suspect - My Name Is Human

1-0

4-1

118. Blood Orange - Augustine vs. Nick Cave & The Bad Seeds - Magneto

0-0

1-1

123poetertjes schreef:
(quote)
Lastig, ik zie dat er wel in elk geval dat bepaalde bronnen (waaronder KCRW) er in september 2016 al grip op hadden gekregen, maar die versie is verder nergens meer te traceren dus lijkt me sterk dat dat een officiële release is geweest volgens deze topicstandaarden.

Wat doen we ermee, Gretz?

Arrie schreef:
(quote)

Gewoon keihard PJ door laten gaan natuurlijk, wat dacht je? Dat pianoliedje mag de hielen nog niet likken van The Wheel. Moest gewoon door zijn gegaan in de eerste plaats... Alvast nog een dikke 4-5 van mijn kant.

1-2 nog zo'n no-brainer.

123poetertjes schreef:
(quote)

Arrie schreef:
(quote)

Geen officiële release in 2016 lees ik, dus dan moet ik Sampha diskwalificeren.

2-1

The Wheel door

3-2

4-2

119. Primal Scream feat. Sky Ferreira - Where The Light Gets In vs. Jan Swerts - Kijk, Jessica, Kijk Naar Al Die Lege Wegen.

1-3

Gast
geplaatst: vandaag om 07:02 uur

geplaatst: vandaag om 07:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.