Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2016
zoeken in:
2
geplaatst: 15 januari 2018, 21:56 uur
En ik had vanavond weer een uurtje over:
spotify:user:1156994116:playlist:4ubdkoioNDEjYDCJbZkYUY
spotify:user:1156994116:playlist:4ubdkoioNDEjYDCJbZkYUY
0
geplaatst: 15 januari 2018, 22:23 uur
Ik heb de Spotifylijst van dit jaar maar even boven die van vorig jaar gelegd, en aan de hand daarvan lijkt het erop dat er (minstens) zeven (!) dubbelaars in deze editie zitten. Ik kijk in de loop van de avond wel even welke dat zijn.
Edit: aantal valt wat lager uit aangezien er ook nummers ontbreken op Spotify. Alsnog twee dubbelaars, namelijk:
Suede - Outsiders
The Internet - Special Affair
Edit: aantal valt wat lager uit aangezien er ook nummers ontbreken op Spotify. Alsnog twee dubbelaars, namelijk:
Suede - Outsiders
The Internet - Special Affair
0
geplaatst: 15 januari 2018, 23:17 uur
123poetertjes schreef:
Ik heb de Spotifylijst van dit jaar maar even boven die van vorig jaar gelegd, en aan de hand daarvan lijkt het erop dat er (minstens) zeven (!) dubbelaars in deze editie zitten. Ik kijk in de loop van de avond wel even welke dat zijn.
Dank voor het uitzoeken.
Deze mogen dan nog vervangen worden, het liefst zo snel mogelijk zodat ik de lijst nog kan updaten.
0
geplaatst: 15 januari 2018, 23:37 uur
4. The Field - Monte Verita vs. Band of Horses - Dull Times/The Moon
0-0
0-0
1
geplaatst: 16 januari 2018, 00:01 uur
4-0 wow leuke ontdekking thanks Teunnis
5. ANOHNI - Crisis vs. Apollo Brown & Skyzoo - A Couple Dollars
0-1
5. ANOHNI - Crisis vs. Apollo Brown & Skyzoo - A Couple Dollars
0-1

0
geplaatst: 16 januari 2018, 00:11 uur
1-1

Die tekst
. Blijft één van de absolute topalbums van 2016 dit, jammer dat niet meer mensen dit inzien.

Die tekst
. Blijft één van de absolute topalbums van 2016 dit, jammer dat niet meer mensen dit inzien.
1
geplaatst: 16 januari 2018, 00:13 uur
0
geplaatst: 16 januari 2018, 17:16 uur
6. Chance the Rapper feat. Lil' Wayne & 2 Chainz - No Problem** vs. The Chainsmokers - Closer
1-0
Closer
zo weerzinwekkend en fout dat het toch weer goed wordt.
1-0
Closer
zo weerzinwekkend en fout dat het toch weer goed wordt.
0
geplaatst: 16 januari 2018, 18:41 uur
3-4
7. Underworld - I Exhale vs. Nicolas Jaar - Three Sides of Nazareth
0-1
7. Underworld - I Exhale vs. Nicolas Jaar - Three Sides of Nazareth
0-1
0
geplaatst: 16 januari 2018, 20:03 uur
4-3
8. ZAYN - PILLOWTALK vs. Kanye West - No More Parties In LA
8. ZAYN - PILLOWTALK vs. Kanye West - No More Parties In LA