MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 20 jaar 3voor12 (K.O.)

zoeken in:
Tunnels 6x 12pt en 1x 10pt bij de laatste zeven voters.

Arno schreef:

Dat. Niet normaal

En als ik het snel doorscan, alleen M.I.A. en Amatorski zonder nummer 1-noteringen.

En nadat Arno de finaleklap uitdeelt doet Graf er daarna nog een klein schepje bovenop. Het resultaat iseEen ruime overwinning voor de Canadese veelvraat met een van de meest iconische nummers van het debuut. De twee andere oud=Ladder-finalisten, Lioness en Silent Shout, completeren het podium

We feliciteren Arcade Fire met het beste nummer in 20 jaar 3voor12! Iedereen bedankt voor het meespelen.

https://i.imgur.com/IrDcmpx.png

https://i.imgur.com/WdhJP1F.png

Arno schreef:

Heb wel een beetje gehusseld in de volgorde om de spanning iets langer vast te houden Puur op gevoel, heb niet zoals OWW een scriptje dat daar automatisch rekening mee houdt

Mooie presentatie, Gretz!

Thanks! Ik wil Onweerwolf daarnaast nog bedanken voor het delen van deze handige webtool, zonder hem was ik daar nooit opgekomen. ESF-presentaties ftw

Beetje teleurstellend, om dit op een doordeweekse dag te doen

Beetje teleurstellende uitslag ook, rock op 1, 2 en 4 en Inspector Norse laatste.

Franck Maudit
Leuke K.O. en fantastische presentatie op het einde

Volgende presentatie doe ik gewoon weer op primetime, en dan kondig hem aan zodat jullie er allemaal live op kunnen zijn

Gast
geplaatst: vandaag om 21:43 uur

geplaatst: vandaag om 21:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.