Muziek / Muziekgames / 20 jaar 3voor12 (K.O.)
zoeken in:
0
Franck Maudit
geplaatst: 4 mei 2018, 22:36 uur
4. The Killers - Mr. Brightside vs. Foo Fighters - The Pretender
0
Franck Maudit
geplaatst: 4 mei 2018, 22:37 uur
1-1
Toon dit niet aan mijn vrouw, ik zou zomaar eens een klap kunnen krijgen indien ze dit ziet
Toon dit niet aan mijn vrouw, ik zou zomaar eens een klap kunnen krijgen indien ze dit ziet

0
geplaatst: 4 mei 2018, 22:39 uur
Wegens een gebrek aan kwaliteit bij de genomineerden wordt mijn stem niet uitgereikt.
0
geplaatst: 4 mei 2018, 22:47 uur
Slowgaze schreef:
Wegens een gebrek aan kwaliteit bij de genomineerden wordt mijn stem niet uitgereikt.
Ik sluit me hierbij aan.
0
geplaatst: 4 mei 2018, 22:48 uur
2-0 heb je Meg Myers zelf toegevoegd, Geert? Of stond die daadwerkelijk in de 3voor12-lijst?
0
geplaatst: 4 mei 2018, 22:50 uur
Arrie schreef:
2-0 heb je Meg Myers zelf toegevoegd, Geert? Of stond die daadwerkelijk in de 3voor12-lijst?
Nee, Meg komt als het goed is uit de Song van het Jaar-toevoegingen. Ik heb namelijk aangevuld tot 160 om de knock-out iets langer te kunnen laten duren en de variatie in de nummers iets op te schroeven.
0
geplaatst: 4 mei 2018, 22:53 uur
Gretz schreef:
Nee, Meg komt als het goed is uit de Song van het Jaar-toevoegingen. Ik heb namelijk aangevuld tot 160 om de knock-out iets langer te kunnen laten duren en de variatie in de nummers iets op te schroeven.
(quote)
Je had ze wat mij betreft beter uit de 3voor12-jaarlijsten kunnen halen, want Meg associeer ik zelf niet echt met 3voor12. Zou het jammer vinden als zo'n track dan toch wint, terwijl het eigenlijk niet in het thema past. Ik snap de extra toevoegingen hoor, maar 3voor12 heeft de afgelopen twintig jaar ook elk jaar een top 100 uitgebracht.

0
geplaatst: 4 mei 2018, 22:57 uur
Arrie schreef:
Je had ze wat mij betreft beter uit de 3voor12-jaarlijsten kunnen halen, want Meg associeer ik zelf niet echt met 3voor12. Zou het jammer vinden als zo'n track dan toch wint, terwijl het eigenlijk niet in het thema past. Ik snap de extra toevoegingen hoor, maar 3voor12 heeft de afgelopen twintig jaar ook elk jaar een top 100 uitgebracht.
(quote)
Ik vond enkel toevoegen met de 3voor12-jaarlijsten ook niet optimaal, omdat die verkiezingen nogal zijn beïnvloed door andere 3fm dj's. En nu heeft de k.o. nog een licht MuMe-tintje gekregen, met nummers die in onze ogen absoluut ook in de (keuze)lijst van 3voor12 hadden moeten staan.
Zie dat Meg nog enkele keren bij 3voor12 is gedraaid, maar dat mag geen naam hebben
0
geplaatst: 4 mei 2018, 23:01 uur
Omdat het thema van de KO 3voor12 is.
@Geert: er zijn zat nummers te vinden die zowel de 3voor12-jaarlijsten hebben gehaald als populair zijn op MuMe. Je hoeft natuurlijk niet per se de Kensingtons toe te voegen.
Maar ik denk dat ik er als enige moeite mee heb dus ik accepteer het maar.

0
geplaatst: 4 mei 2018, 23:06 uur
3-3
Prima lijst van 3voor12, met maar één echte omissie. Niks ten nadele van Everything in Its Right Place, want dat is ook een van de beste nummers aller tijden, maar daar had natuurlijk Idioteque moeten staan. Helaas mist ie ook in deze KO...
Prima lijst van 3voor12, met maar één echte omissie. Niks ten nadele van Everything in Its Right Place, want dat is ook een van de beste nummers aller tijden, maar daar had natuurlijk Idioteque moeten staan. Helaas mist ie ook in deze KO...
* denotes required fields.