Muziek / Muziekgames / De R&B Anthemmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2018, 22:49 uur
Arrie schreef:
Ik zou dit persoonlijk onder hiphop scharen...
Ik zou dit persoonlijk onder hiphop scharen...
Ik ook wel enigszins, maar de song won wel de Grammys voor Best Female R&B Vocal Performance en Best R&B song, dus hij mag gewoon meedoen, en vond m na vandaag wel relevant
0
geplaatst: 26 mei 2018, 12:23 uur
1
geplaatst: 26 mei 2018, 15:53 uur
Dat dit geen hiphop is. Zelfs niet een beetje. Veel andere nummers op The Miseducation wel maar deze zeker niet.
0
geplaatst: 26 mei 2018, 18:11 uur
Sterke voldoende voor Lauryn Hill.
1. Lauryn Hill - Doo Wop (That Thing) (7,81 / 16 stemmers)
2. Janet Jackson - That's the Way Love Goes (6,96 / 18 stemmers)
We rollen door naar de 00's en doen dat met John Legend. In Nederland scoort John over het algemeen meer hits dan in bijv. de UK en de USA. Zijn eerste hit scoorde hij hier met zijn tweede single 'Ordinary People', maar wat vinden jullie van de debuutsingle (geproduceerd door Kanye)?
3. John Legend - Used to Love U
1. Lauryn Hill - Doo Wop (That Thing) (7,81 / 16 stemmers)
2. Janet Jackson - That's the Way Love Goes (6,96 / 18 stemmers)
We rollen door naar de 00's en doen dat met John Legend. In Nederland scoort John over het algemeen meer hits dan in bijv. de UK en de USA. Zijn eerste hit scoorde hij hier met zijn tweede single 'Ordinary People', maar wat vinden jullie van de debuutsingle (geproduceerd door Kanye)?
3. John Legend - Used to Love U
0
geplaatst: 26 mei 2018, 19:12 uur
Edgar18 schreef:
Dat dit geen hiphop is. Zelfs niet een beetje. Veel andere nummers op The Miseducation wel maar deze zeker niet.
Ik hoor een hiphopbeat, ik hoor rapverses, maar het is zelfs niet een beetje hiphop? Ik vind dus van wel, al hoor ik ook de R&B-invloed.
0
geplaatst: 27 mei 2018, 00:12 uur
Janet Jackson - That's the Way Love Goes: 6,3
Lauryn Hill - Doo Wop (That Thing): 8,3 (is uiteraard hiphop)
John Legend - Used to Love U: 7,9
Lauryn Hill - Doo Wop (That Thing): 8,3 (is uiteraard hiphop)
John Legend - Used to Love U: 7,9
0
geplaatst: 27 mei 2018, 00:48 uur
John Legend, altijd fijn om naar te luisteren.
Save Room blijft zijn beste
Deze een 8.
Save Room blijft zijn beste

Deze een 8.
0
geplaatst: 27 mei 2018, 12:05 uur
Arrie schreef:
Ik hoor een hiphopbeat, ik hoor rapverses, maar het is zelfs niet een beetje hiphop? Ik vind dus van wel, al hoor ik ook de R&B-invloed.
Rapverses gaat mij eerlijk gezegd al te ver. En wat is een hiphop beat precies? Verschilt die van een R&B beat? Het nummer wint toch niet voor niks een Grammy als beste R&B song? Anders had ie wel Best Rap gewonnen. Er zitten natuurlijk stukjes spoken word maar daar blijft het w.m.b. ook wel bij.Ik hoor een hiphopbeat, ik hoor rapverses, maar het is zelfs niet een beetje hiphop? Ik vind dus van wel, al hoor ik ook de R&B-invloed.
* denotes required fields.