Muziek / Muziekgames / De R&B Anthemmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2018, 13:07 uur
Arrie schreef:
Je hoort geen rap maar wel spoken word? Oké, ik ben het kwijt.
Dat liet je hierboven al zien door het een hiphopnummer te noemen Je hoort geen rap maar wel spoken word? Oké, ik ben het kwijt.
.
0
geplaatst: 27 mei 2018, 22:40 uur
7
Made to Love vind ik misschien wel zijn fijnste, maar die is alleen in NL een hit geweest gekgenoeg. En de nieuwe A Good Night is ook prima.
Made to Love vind ik misschien wel zijn fijnste, maar die is alleen in NL een hit geweest gekgenoeg. En de nieuwe A Good Night is ook prima.
0
geplaatst: 28 mei 2018, 09:53 uur
John krijgt een paar onvoldoendes mee, maar zijn niet zo fors waardoor hij alsnog op een prima voldoende uitkomt
1. Lauryn Hill - Doo Wop (That Thing) (7,81 / 16 stemmers)
2. John Legend - Used to Love U (7,13 / 13 stemmers)
3. Janet Jackson - That's the Way Love Goes (6,96 / 18 stemmers)
Tijd voor een stapje verder en dat doen we met Frank Ocean. Songs van channel ORANGE zijn in goede kwaliteit volledig absent van YouTube momenteel (en de videoclips zijn al helemaal niet te vinden) dus we pakken door met zijn album 'Blonde' en doen dat met mijn favoriete track van het album (mét Beyoncé op backing vocals):
4. Frank Ocean - Pink + White
2. John Legend - Used to Love U (7,13 / 13 stemmers)
3. Janet Jackson - That's the Way Love Goes (6,96 / 18 stemmers)
Tijd voor een stapje verder en dat doen we met Frank Ocean. Songs van channel ORANGE zijn in goede kwaliteit volledig absent van YouTube momenteel (en de videoclips zijn al helemaal niet te vinden) dus we pakken door met zijn album 'Blonde' en doen dat met mijn favoriete track van het album (mét Beyoncé op backing vocals):
4. Frank Ocean - Pink + White
0
geplaatst: 29 mei 2018, 18:37 uur
Ondanks flink wat mooie cijfers komt Frank niet boven Lauryn Hill uit. Wellicht door het lagere aantal stemmers..
2. Frank Ocean - Pink + White (7,65 / 10 stemmers)
3. John Legend - Used to Love U (7,13 / 13 stemmers)
4. Janet Jackson - That's the Way Love Goes (6,96 / 18 stemmers)
Daarom tijd nu voor iets bekenders! Amerie staat in Nederland bekend als een typische ééndagsvlieg, al heeft ze buiten die ene hit om nog best leuke singles afgeleverd. Die ene hit blijft echter op heavy rotation bij menig urban feestje en klinkt vooral in de zomer nog steeds heerlijk fris.
5. Amerie - 1 Thing
2. Frank Ocean - Pink + White (7,65 / 10 stemmers)
3. John Legend - Used to Love U (7,13 / 13 stemmers)
4. Janet Jackson - That's the Way Love Goes (6,96 / 18 stemmers)
Daarom tijd nu voor iets bekenders! Amerie staat in Nederland bekend als een typische ééndagsvlieg, al heeft ze buiten die ene hit om nog best leuke singles afgeleverd. Die ene hit blijft echter op heavy rotation bij menig urban feestje en klinkt vooral in de zomer nog steeds heerlijk fris.
5. Amerie - 1 Thing
0
geplaatst: 29 mei 2018, 18:45 uur
Ik had echt een grafhekel aan het nummer als jong Markje. Nu vind ik hem wel lekker tegendraads maar geen topper.
6.5
6.5
* denotes required fields.