MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De R&B Anthemmeter

zoeken in:
Arrie schreef:
Je hoort geen rap maar wel spoken word? Oké, ik ben het kwijt.
Dat liet je hierboven al zien door het een hiphopnummer te noemen .

De volgende volgt iets later vandaag. Nog stemmers voor John?

7,5

7

7

Made to Love vind ik misschien wel zijn fijnste, maar die is alleen in NL een hit geweest gekgenoeg. En de nieuwe A Good Night is ook prima.

John krijgt een paar onvoldoendes mee, maar zijn niet zo fors waardoor hij alsnog op een prima voldoende uitkomt

1. Lauryn Hill - Doo Wop (That Thing) (7,81 / 16 stemmers)
2. John Legend - Used to Love U (7,13 / 13 stemmers)
3. Janet Jackson - That's the Way Love Goes (6,96 / 18 stemmers)

Tijd voor een stapje verder en dat doen we met Frank Ocean. Songs van channel ORANGE zijn in goede kwaliteit volledig absent van YouTube momenteel (en de videoclips zijn al helemaal niet te vinden) dus we pakken door met zijn album 'Blonde' en doen dat met mijn favoriete track van het album (mét Beyoncé op backing vocals):

4. Frank Ocean - Pink + White

8,5

Pyramids had een 20 gekregen

9,2 zijn beste nummer na Pyramids.

5.5

8,8

8,5

Ondanks flink wat mooie cijfers komt Frank niet boven Lauryn Hill uit. Wellicht door het lagere aantal stemmers..

1. Lauryn Hill - Doo Wop (That Thing) (7,81 / 16 stemmers)
2. Frank Ocean - Pink + White (7,65 / 10 stemmers)
3. John Legend - Used to Love U (7,13 / 13 stemmers)
4. Janet Jackson - That's the Way Love Goes (6,96 / 18 stemmers)

Daarom tijd nu voor iets bekenders! Amerie staat in Nederland bekend als een typische ééndagsvlieg, al heeft ze buiten die ene hit om nog best leuke singles afgeleverd. Die ene hit blijft echter op heavy rotation bij menig urban feestje en klinkt vooral in de zomer nog steeds heerlijk fris.

5. Amerie - 1 Thing

Ik had echt een grafhekel aan het nummer als jong Markje. Nu vind ik hem wel lekker tegendraads maar geen topper.

6.5

7,5 voor Frank
8 voor Amerie

Hoor ik daar Oh, Calcutta?

7

6.7

Amerie 8,5

Gast
geplaatst: vandaag om 17:34 uur

geplaatst: vandaag om 17:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.