Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #4 (The Beatles)!
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 20:37 uur
15. Polkarama! (Straight Outta Lynwood, 2006) - 11 punten
Op elk album van Weird Al staat een polka. Deze heeft een goede playlist, met o.a. Franz Ferdinand, Weezer, Modest Mouse en The Gorillaz. En de vogeltjesdans...
Op elk album van Weird Al staat een polka. Deze heeft een goede playlist, met o.a. Franz Ferdinand, Weezer, Modest Mouse en The Gorillaz. En de vogeltjesdans...
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 20:39 uur
[quote]Poek schreef:
Ja nu niet meer. Tenzij je alleen punten geeft aan de nummers die nog moeten komen
[/quote
White & Nerdy was Mn nummer 1 geweest
Ja nu niet meer. Tenzij je alleen punten geeft aan de nummers die nog moeten komen
[/quoteWhite & Nerdy was Mn nummer 1 geweest

0
geplaatst: 26 oktober 2018, 20:41 uur
13/14. Fat (Even Worse, 1988) - 16 punten
Parodie op Bad van MJ. De video won een grammy voor 'Best Concept Music Video'.
Parodie op Bad van MJ. De video won een grammy voor 'Best Concept Music Video'.
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 20:44 uur
12. Living with a Hernia (Polka Party!, 1986) - 17 punten
Parodie op Living in America van James Brown. Weird Al is naar eigen zeggen een matige danser, maar in de video doet hij noodgedwongen toch een aardige poging.
Parodie op Living in America van James Brown. Weird Al is naar eigen zeggen een matige danser, maar in de video doet hij noodgedwongen toch een aardige poging.
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 20:51 uur
11. Trapped in the Drive-Thru (Straight Outta Lynwood, 2006) - 18 punten
Parodie op Trapped in the Closet van R. Kelly. Ruim tien minuten drama over een echtpaar dat na enig gekissebis over het avondeten besluit voor fastfood te gaan. Het origineel is een opera met momenteel 33 delen, "briljant en geweldig en belachelijk" volgens Weird Al en daar ben ik het wel mee eens. Ook South Park heeft er een parodie op gemaakt, helaas kan ik alleen deze matige video van het fragment vinden.
Parodie op Trapped in the Closet van R. Kelly. Ruim tien minuten drama over een echtpaar dat na enig gekissebis over het avondeten besluit voor fastfood te gaan. Het origineel is een opera met momenteel 33 delen, "briljant en geweldig en belachelijk" volgens Weird Al en daar ben ik het wel mee eens. Ook South Park heeft er een parodie op gemaakt, helaas kan ik alleen deze matige video van het fragment vinden.
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 20:55 uur
9/10. The Saga Begins (Running With Scissors, 1999) - 25 punten
Haalde maar nipt de finale, maar scoort daarin toch goed. Parodie op American Pie van Don McLean, en ook nog iets met Star Wars, maar ik ben daar niet wit en nerdig genoeg voor.
Haalde maar nipt de finale, maar scoort daarin toch goed. Parodie op American Pie van Don McLean, en ook nog iets met Star Wars, maar ik ben daar niet wit en nerdig genoeg voor.
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 21:01 uur
9/10. Couch Potato (Poodle Hat, 2003) - 25 punten
Parodie op Lose Yourself van Eminem. Die gaf geen toestemming om een video te maken, bang dat het zijn carriere zou schaden. Toen maakte Weird Al [url=https://www.youtube.com/watch?v=0QOya9-lwQk]deze video waarover Wikipedia zegt:
"Yankovic mocked the situation on his Al TV special where he staged a mock interview with the rapper using footage from a real Eminem interview on MTV News. Eminem said "I believe in...artistic expression." Al countered with "So you think, for example if somebody wanted to do, oh, I don't know, a parody of somebody else's video, they should be able to...artistically express themselves and just do it?" Eminem was shown at a loss for words."
Eminem kon er wel om lachen.
Parodie op Lose Yourself van Eminem. Die gaf geen toestemming om een video te maken, bang dat het zijn carriere zou schaden. Toen maakte Weird Al [url=https://www.youtube.com/watch?v=0QOya9-lwQk]deze video waarover Wikipedia zegt:
"Yankovic mocked the situation on his Al TV special where he staged a mock interview with the rapper using footage from a real Eminem interview on MTV News. Eminem said "I believe in...artistic expression." Al countered with "So you think, for example if somebody wanted to do, oh, I don't know, a parody of somebody else's video, they should be able to...artistically express themselves and just do it?" Eminem was shown at a loss for words."
Eminem kon er wel om lachen.
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 21:03 uur
8. Bohemian Polka (Alapalooza, 1993) - 26 punten
Een beetje een vreemde eet in de polkabijt: geen medley maar slechts één nummer.
Een beetje een vreemde eet in de polkabijt: geen medley maar slechts één nummer.
2
geplaatst: 26 oktober 2018, 21:08 uur
7. Like a Surgeon (Dare to be Stupid, 1985) - 27 punten
Een verzoekplaat. Het ging ongeveer zo:
Madonna: "Hee Weird Al, van Like a Virgin kun je Like a Surgeon maken, is dat niet iets voor jou?"
Weird Al: "Eh, normaal verzin ik zoiets zelf, maar ok, ik ga wel aan de gang.
Een verzoekplaat. Het ging ongeveer zo:
Madonna: "Hee Weird Al, van Like a Virgin kun je Like a Surgeon maken, is dat niet iets voor jou?"
Weird Al: "Eh, normaal verzin ik zoiets zelf, maar ok, ik ga wel aan de gang.
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 21:12 uur
Oeps, foutje gemaakt in de volgorde.
13/14. Another One Rides the Bus (“Weird Al” Yankovic, 1983) - 16 punten
Parodie op Another One Bites the Dust van Queen. De eerste hit van Weird Al, nog gebruikt in een aflevering van Walking Dead.
13/14. Another One Rides the Bus (“Weird Al” Yankovic, 1983) - 16 punten
Parodie op Another One Bites the Dust van Queen. De eerste hit van Weird Al, nog gebruikt in een aflevering van Walking Dead.
1
geplaatst: 26 oktober 2018, 21:19 uur
5/6. It's All about the Pentiums (Running With Scissors, 1999) - 31 punten
Nummer 1 van E-Clect-Eddy en Poeha
Parodie op It's all about the Benjamins (rock remix) van Puff Daddy ft. The Lox, Lil' Kim & The Notorious B.I.G.. De video zou een parodie diverse rapvideos zijn, maar ik zie weinig reten en billen.
Nummer 1 van E-Clect-Eddy en Poeha
Parodie op It's all about the Benjamins (rock remix) van Puff Daddy ft. The Lox, Lil' Kim & The Notorious B.I.G.. De video zou een parodie diverse rapvideos zijn, maar ik zie weinig reten en billen.
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 21:29 uur
Poek schreef:
17. Party In The CIA (Alpocalypse, 2011) - 7 punten
(embed)
Een parodie op Party in the USA van Miley Cyrus. Alleen E-Clect-Eddy gaf het punten.
17. Party In The CIA (Alpocalypse, 2011) - 7 punten
(embed)
Een parodie op Party in the USA van Miley Cyrus. Alleen E-Clect-Eddy gaf het punten.
NOP - zero points from moi

1
geplaatst: 26 oktober 2018, 21:30 uur
5/6. White & Nerdy (Straight Outta Lynwood, 2006) - 31 punten
Nummer 1 van Shaky, Poek en jordidj1 de slacker.
Parodie op Ridin van Chamillionaire ft. Krayzie Bone. Ruim 130 miljoen views op Youtube, dus de gedeelde vijfde plek valt wat tegen. [s]Ik begrijp nu wel waarom jordidj1 zijn baan[/s] - o wacht da's gemeen. Er zitten veel grapjes in de video (waarvan Wikipedia een mooi overzicht geeft) en diverse cameo's, o.a. van Donny Osmond (The Whitest Guy Alive) en Seth Green.
Verder blijkt Weird Al best goed te kunnen rappen. Dat vindt ook iemand die het kan weten, Chamillionaire: "He's actually rapping pretty good on it, it's crazy ... I didn't know he could rap like that."
Nummer 1 van Shaky, Poek en jordidj1 de slacker.
Parodie op Ridin van Chamillionaire ft. Krayzie Bone. Ruim 130 miljoen views op Youtube, dus de gedeelde vijfde plek valt wat tegen. [s]Ik begrijp nu wel waarom jordidj1 zijn baan[/s] - o wacht da's gemeen. Er zitten veel grapjes in de video (waarvan Wikipedia een mooi overzicht geeft) en diverse cameo's, o.a. van Donny Osmond (The Whitest Guy Alive) en Seth Green.
Verder blijkt Weird Al best goed te kunnen rappen. Dat vindt ook iemand die het kan weten, Chamillionaire: "He's actually rapping pretty good on it, it's crazy ... I didn't know he could rap like that."
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 21:31 uur
1
geplaatst: 26 oktober 2018, 21:37 uur
4. Angry White Boy Polka (Poodle Hat, 2003) - 40 punten
Nummer 1 van Bonk
De best scorende polka en ook degene waar ik zelf het meeste naar luister. Misschien werkt de tegenstelling van stevige muziek en polka goed?
Nummer 1 van Bonk
De best scorende polka en ook degene waar ik zelf het meeste naar luister. Misschien werkt de tegenstelling van stevige muziek en polka goed?
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 21:44 uur
3. Amish Paradise (Bad Hair Day, 1996) - 41 punten
Parodie op Gangsta's Paradise van Coolio ft. L.V. Tonight we're gonna party like it's 1699, maar Coolio deed niet mee met het feestje want die was helemaal niet blij met de parodie. De platenmaatschappij had wel namens hem toestemming gegeven, maar zonder het hem te vragen. "Mijn nummer is verkracht!", riep Coolio uit, voordat hij de cheque met royalties had gekregen. Erna had hij toch een andere mening over de parodie: "Vet grappig man!"
Parodie op Gangsta's Paradise van Coolio ft. L.V. Tonight we're gonna party like it's 1699, maar Coolio deed niet mee met het feestje want die was helemaal niet blij met de parodie. De platenmaatschappij had wel namens hem toestemming gegeven, maar zonder het hem te vragen. "Mijn nummer is verkracht!", riep Coolio uit, voordat hij de cheque met royalties had gekregen. Erna had hij toch een andere mening over de parodie: "Vet grappig man!"
2
geplaatst: 26 oktober 2018, 21:52 uur
2. Eat It (“Weird Al” Yankovic in 3-D, 1984) - 43 punten
Nummer 1 van Superbitch en Gebruiker43757.
Parodie op Beat It van MJ. Het is denk ik het eerste nummer dat ik van Weird Al ken, waarschijnlijk via Countdown. Toen ik de video terugkeek viel het me op dat het echt goed gedaan was, al lijkt het zo op de oorspronkelijke video dat MJ royalties ervoor kreeg. Het nummer was wellicht de definitieve doorbraak voor Weird Al, hij won een grammy voor Best Comedy Recording. Nog een grappig feitje: in Australië deed de parodie het beter dan het origineel in de hitparade!
Nummer 1 van Superbitch en Gebruiker43757.
Parodie op Beat It van MJ. Het is denk ik het eerste nummer dat ik van Weird Al ken, waarschijnlijk via Countdown. Toen ik de video terugkeek viel het me op dat het echt goed gedaan was, al lijkt het zo op de oorspronkelijke video dat MJ royalties ervoor kreeg. Het nummer was wellicht de definitieve doorbraak voor Weird Al, hij won een grammy voor Best Comedy Recording. Nog een grappig feitje: in Australië deed de parodie het beter dan het origineel in de hitparade!
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 22:02 uur
1. Smells Like Nirvana – Off the Deep End (1992) - 47 punten.
Nummer 1 van Simon77
Parodie op Smells Like Teen Spirit van Nirvana. Ik ben vast niet de enige die bij het horen van het origineel denkt aan "Now I'm mumblin' and I'm screamin', and I don't know what I'm singin'. Weird Al dacht eerst dat Nirvana niet bekend genoeg was voor een parodie, dat bleek al snel niet waar. Toen lukte het echter niet de band te pakken te krijgen. Gelukkig kende hij iemand bij Saturday Night Live die Cobain de telefoon gaf toen Weird Al belde.
WA: "Ik wil een parodie maken op Smells Like Teen Spirit, mag dat?"
KC: "Ga je gang. Het gaat zeker weer eens over voedsel?"
WA: "Eh, nee, over onbegrijpelijke teksten."
KC: "Hehe, da's grappig ja."
Het kwam Weird Al ook goed uit, want zijn carriere was een beetje in de slop geraakt, maar deze parodie werd een groot succes. En nu dus ook de winnaar van deze aflevering van greatest hits!
Nummer 1 van Simon77
Parodie op Smells Like Teen Spirit van Nirvana. Ik ben vast niet de enige die bij het horen van het origineel denkt aan "Now I'm mumblin' and I'm screamin', and I don't know what I'm singin'. Weird Al dacht eerst dat Nirvana niet bekend genoeg was voor een parodie, dat bleek al snel niet waar. Toen lukte het echter niet de band te pakken te krijgen. Gelukkig kende hij iemand bij Saturday Night Live die Cobain de telefoon gaf toen Weird Al belde.
WA: "Ik wil een parodie maken op Smells Like Teen Spirit, mag dat?"
KC: "Ga je gang. Het gaat zeker weer eens over voedsel?"
WA: "Eh, nee, over onbegrijpelijke teksten."
KC: "Hehe, da's grappig ja."
Het kwam Weird Al ook goed uit, want zijn carriere was een beetje in de slop geraakt, maar deze parodie werd een groot succes. En nu dus ook de winnaar van deze aflevering van greatest hits!
2
geplaatst: 26 oktober 2018, 22:05 uur
Iedereen die meegespeeld bedankt! Voordat ik de beurt doorgeef aan El Ninjo wil ik eerst nog een verzoek doen: van onderstaande artiesten zou ik het leuk vinden als er een greatest hits zou komen. Mocht iemand zich geroepen voelen, 
Joe Jackson
Sia (+Zero7)
Chicago (ik ken wat coole nummers van ze maar wil wel meer leren kennen)
Boney M (heeft suffe nummers, maar ook best leuke)
Prefab Sprout
Net op tijd klaar voor 28 Days later van Danny Boyle op Nederland 3!

Joe Jackson
Sia (+Zero7)
Chicago (ik ken wat coole nummers van ze maar wil wel meer leren kennen)
Boney M (heeft suffe nummers, maar ook best leuke)
Prefab Sprout
Net op tijd klaar voor 28 Days later van Danny Boyle op Nederland 3!
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 22:23 uur
Mooie presentatie. Het is nu wel duidelijk dat Weird Al een muzikaal genie is en dat Michael Jackson en Nirvana heel wat ideeën van hem gejat hebben.
1
geplaatst: 26 oktober 2018, 22:32 uur
19 oktober - Poek ("Weird Al" Yankovic)
26 oktober - El Ninjo (New Wave Club Class-X)
2 november - Casartelli (Kansas)
9 november - Teunnis (Remix)
16 november - herman (Pavement)
23 november -motel matches (Vlaamstalig)
30 november - zaaf (Kool Keith)
7 december - Gretz (Kacey Musgraves)
14 december - wendyvortex (Einstürzende Neubauten)
21 december - e-clect-eddy (Christmas Classics of Thank God It's Not Christmas of Alice Cooper)
28 december - wendyvortex (Greatest Hits of Greatest Hits 2018)
4 januari - Dungeon (Organized Noize Productions)
11 januari - Gebruiker43757 (Gorillaz)
18 januari - jordidj1 (Slayer)
25 januari - Superbitch (Blondie)
1 februari - Shaky (Roy Orbison)
8 februari - ArthurDZ (George Harrison)
15 februari - dynamo d (16 Horsepower + Wovenhand)
22 februari - Gretz (CHVRCHES)
1 maart - 123poetertjes (Nelly Furtado)
8 maart - Edgar18 (Arctic Monkeys)
15 maart - charlotte2807 (Disney)
22 maart - JoaMuse (Florence and the Machine)
29 maart - herman (One Hit Wonders of the 90s)
5 april - Bonk (The Frames/Glen Hansard)
12 april - jordidj1 (David Guetta)
19 april - ArthurDZ (Manic Street Preachers)
26 april - catdog (Janet Jackson)
3 mei - Johnny Marr (Queensrÿche)
10 mei - Shaky (Chris Isaak)
17 mei - dynamo d (Daniël Lohues)
24 mei - Superbitch (Elvis Costello)
31 mei - catdog (George Michael)
7 juni - Motel Matches (XTC)
14 juni - Choconas (Pearl Jam)
21 juni - Arrie (Roberta Flack)
12 juli - Gretz (The National)
19 juli - Edgar18 (Hi Records)
26 juli - Johnny Marr (Songs:Ohia/Jason Molina/Magnolia Electric Co.)
13 september - Gretz (Vampire Weekend)
20 september - jordidj1 & 123poetertjes (BROCKHAMPTON)
15 november - herman (Sparklehorse/Mark Linkous)
22 november - Motel Matches (Paisley Underground)
29 november - dazzler (Boney M.)
26 oktober - El Ninjo (New Wave Club Class-X)
2 november - Casartelli (Kansas)
9 november - Teunnis (Remix)
16 november - herman (Pavement)
23 november -motel matches (Vlaamstalig)
30 november - zaaf (Kool Keith)
7 december - Gretz (Kacey Musgraves)
14 december - wendyvortex (Einstürzende Neubauten)
21 december - e-clect-eddy (Christmas Classics of Thank God It's Not Christmas of Alice Cooper)
28 december - wendyvortex (Greatest Hits of Greatest Hits 2018)
4 januari - Dungeon (Organized Noize Productions)
11 januari - Gebruiker43757 (Gorillaz)
18 januari - jordidj1 (Slayer)
25 januari - Superbitch (Blondie)
1 februari - Shaky (Roy Orbison)
8 februari - ArthurDZ (George Harrison)
15 februari - dynamo d (16 Horsepower + Wovenhand)
22 februari - Gretz (CHVRCHES)
1 maart - 123poetertjes (Nelly Furtado)
8 maart - Edgar18 (Arctic Monkeys)
15 maart - charlotte2807 (Disney)
22 maart - JoaMuse (Florence and the Machine)
29 maart - herman (One Hit Wonders of the 90s)
5 april - Bonk (The Frames/Glen Hansard)
12 april - jordidj1 (David Guetta)
19 april - ArthurDZ (Manic Street Preachers)
26 april - catdog (Janet Jackson)
3 mei - Johnny Marr (Queensrÿche)
10 mei - Shaky (Chris Isaak)
17 mei - dynamo d (Daniël Lohues)
24 mei - Superbitch (Elvis Costello)
31 mei - catdog (George Michael)
7 juni - Motel Matches (XTC)
14 juni - Choconas (Pearl Jam)
21 juni - Arrie (Roberta Flack)
12 juli - Gretz (The National)
19 juli - Edgar18 (Hi Records)
26 juli - Johnny Marr (Songs:Ohia/Jason Molina/Magnolia Electric Co.)
13 september - Gretz (Vampire Weekend)
20 september - jordidj1 & 123poetertjes (BROCKHAMPTON)
15 november - herman (Sparklehorse/Mark Linkous)
22 november - Motel Matches (Paisley Underground)
29 november - dazzler (Boney M.)
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 22:51 uur
Dank Poek voor dit vermaak en de nadere kennismaking met een opvallend en origineel artiest, al leent hij hier en daar wel eens wat.
6
geplaatst: 26 oktober 2018, 23:10 uur
Dank je wel Poek voor de "Weird Al" Yankovic editie
Het ontbreekt me de laatste maanden helaas een beetje aan tijd om zelf mee te spelen in dit topic, maar na een paar keer uitstel gaat het dan eindelijk wel lukken om de New Wave Club Class-X editie te organiseren. Het gaat nog wel een hele uitdaging worden om die in 1 week tijd af te ronden vrees ik aangezien ik na het weekend de eerste 3 avonden al weg ben en pas laat wat kan plaatsen. Maar goed, we zien wel hoe het gaat lopen en anders doen we er gewoon iets langer over.
New Wave Club Class-X dus, ik heb als basis voor deze editie de 8 albums genomen die op het Antler-Subway label zijn verschenen + de 2 Best of Verzamel versies van hetzelfde label.
Ik heb de 3 New Wave Club Class-X Box: Sinner's Day versies buiten beschouwing gelaten.
Ik heb uit die 10 albums al een startlijst van 20 nummers gemaakt, een beetje arbitrair maar voornamelijk wel rekening gehouden met de favoriete tracks per album (als ook in combi met de best of verzamel versies waar enkele dubbelingen op voorkomen)
Startlijst New Wave Club Class-X
Anne Clark - Sleeper in Metropolis
Clock DVA - 4 Hours
Crash Course in Silence - Flying Turns
Einsturzende Neubauten - Yu-Gung
Executive Slacks - The Bus
Fad Gadget - Coitus Interruptus
Front 242 - No Shuffle
Grauzone - Eisbar
Human League - Being Boiled
John Foxx - Underpass
Killing Joke - Love Like Blood
Liaisons Dangereuses - Los Ninos del Parque
New Order - Blue Monday
Red Zebra - I Can't Live in a Living Room
Simple Minds - Theme for Great Cities
T.C. Matic - O La La La
The Danse Society - 2000 Light Years From Home
The Neon Judgement - T.V. Treated
The Normal - Warm Leatherette
Tubeway Army - Are Friends Electric?
Je kunt dus nomineren van de volgende 10 albums, minimaal een top 5, maximaal een top 10.
New Wave Club Class-X 1 (1990)
New Wave Club Class-X 2 (1991)
New Wave Club Class-X 3 (1992)
New Wave Club Class-X 4 (1993)
New Wave Club Class-X 5 (1994)
New Wave Club Class-X 6 (1995)
New Wave Club Class-X 7 (1996)
New Wave Club Class-X 8 (1997)
The Best of New Wave Club Class-X, Vol. 1 (1992)
The Best of New Wave Club Class-X, Vol. 2 (1993)
Deadline is maandagavond 23.00u (want eerder gaat me niet lukken maandag).
Kan ArthurDZ] of panjoe of bennerd de titel van dit topic aanpassen in Greatest Hits of #4 (New Wave Club Class-X) )?
Alvast bedankt!
Het ontbreekt me de laatste maanden helaas een beetje aan tijd om zelf mee te spelen in dit topic, maar na een paar keer uitstel gaat het dan eindelijk wel lukken om de New Wave Club Class-X editie te organiseren. Het gaat nog wel een hele uitdaging worden om die in 1 week tijd af te ronden vrees ik aangezien ik na het weekend de eerste 3 avonden al weg ben en pas laat wat kan plaatsen. Maar goed, we zien wel hoe het gaat lopen en anders doen we er gewoon iets langer over.
New Wave Club Class-X dus, ik heb als basis voor deze editie de 8 albums genomen die op het Antler-Subway label zijn verschenen + de 2 Best of Verzamel versies van hetzelfde label.
Ik heb de 3 New Wave Club Class-X Box: Sinner's Day versies buiten beschouwing gelaten.
Ik heb uit die 10 albums al een startlijst van 20 nummers gemaakt, een beetje arbitrair maar voornamelijk wel rekening gehouden met de favoriete tracks per album (als ook in combi met de best of verzamel versies waar enkele dubbelingen op voorkomen)
Startlijst New Wave Club Class-X
Anne Clark - Sleeper in Metropolis
Clock DVA - 4 Hours
Crash Course in Silence - Flying Turns
Einsturzende Neubauten - Yu-Gung
Executive Slacks - The Bus
Fad Gadget - Coitus Interruptus
Front 242 - No Shuffle
Grauzone - Eisbar
Human League - Being Boiled
John Foxx - Underpass
Killing Joke - Love Like Blood
Liaisons Dangereuses - Los Ninos del Parque
New Order - Blue Monday
Red Zebra - I Can't Live in a Living Room
Simple Minds - Theme for Great Cities
T.C. Matic - O La La La
The Danse Society - 2000 Light Years From Home
The Neon Judgement - T.V. Treated
The Normal - Warm Leatherette
Tubeway Army - Are Friends Electric?
Je kunt dus nomineren van de volgende 10 albums, minimaal een top 5, maximaal een top 10.
New Wave Club Class-X 1 (1990)
New Wave Club Class-X 2 (1991)
New Wave Club Class-X 3 (1992)
New Wave Club Class-X 4 (1993)
New Wave Club Class-X 5 (1994)
New Wave Club Class-X 6 (1995)
New Wave Club Class-X 7 (1996)
New Wave Club Class-X 8 (1997)
The Best of New Wave Club Class-X, Vol. 1 (1992)
The Best of New Wave Club Class-X, Vol. 2 (1993)
Deadline is maandagavond 23.00u (want eerder gaat me niet lukken maandag).
Kan ArthurDZ] of panjoe of bennerd de titel van dit topic aanpassen in Greatest Hits of #4 (New Wave Club Class-X) )?
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 23:43 uur
Een kwestie van niet te lang denken want anders blijf je schuiven. Na 1 keer alle albums bekijken zat ik op een lijst van 20, na eerste schifting 15 en toen werd het lastig... maar deze dan
Anne Clark - Our Darkness (6:28)
Bauhaus - Dark Entries (3:50)
Clan of Xymox - A Day (9:28)
D.A.F. - Der Mussolini [Conny Plank Mix] (3:57)
Martha and the Muffins - Echo Beach (3:38)
The B-52's - Planet Claire (4:35)
The Passions - I'm in Love with a German Filmstar (3:59)
The Sisters of Mercy - Temple of Love [Extended Version] (7:40)
Visage - Fade to Grey (4:00)
X Mal Deutschland - Polarlicht (3:20)
Anne Clark - Our Darkness (6:28)
Bauhaus - Dark Entries (3:50)
Clan of Xymox - A Day (9:28)
D.A.F. - Der Mussolini [Conny Plank Mix] (3:57)
Martha and the Muffins - Echo Beach (3:38)
The B-52's - Planet Claire (4:35)
The Passions - I'm in Love with a German Filmstar (3:59)
The Sisters of Mercy - Temple of Love [Extended Version] (7:40)
Visage - Fade to Grey (4:00)
X Mal Deutschland - Polarlicht (3:20)
0
geplaatst: 26 oktober 2018, 23:51 uur
1. Simple Minds - Premonition 
2. The Virgin Prunes - Walls of Jericho
3. Clan of Xymox - A Day
4. Bauhaus - Dark Entries
5. Cabaret Voltaire - Nag Nag Nag
6. Department S - Is Vic There?
7. Dead Kennedys - Holiday in Cambodia
8. XTC - Making Plans for Nigel
9. Rheingold - Dreiklangdimensionen
10. Magazine - Shot By Both Sides

2. The Virgin Prunes - Walls of Jericho
3. Clan of Xymox - A Day
4. Bauhaus - Dark Entries
5. Cabaret Voltaire - Nag Nag Nag
6. Department S - Is Vic There?
7. Dead Kennedys - Holiday in Cambodia
8. XTC - Making Plans for Nigel
9. Rheingold - Dreiklangdimensionen
10. Magazine - Shot By Both Sides
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.