MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #4 (The Beatles)!

zoeken in:
aERodynamIC schreef:
Ik ken maar vier albums, dus ik haak later wellicht aan.
Veel meer is er toch ook niet? Kan me moeilijk voorstellen dat er iets in de finale komt dat niet op Autobahn t/m Computerwelt (oké, dat zijn dus vijf albums) staat. Misschien een enkeling van Tour de France Soundtracks.

Maar goed, ik ken ook alleen deze periode van ze, dus laat me graag verrassen.

Ik haak later deze week aan.

Mijn excuses. Het gaat me voorlopig niet lukken.

Rudi S schreef:
(quote)

Jij nomineert een hoop nummers die al in de startlijst staan of plaats jij al de eind top 10

dit is mijn eind top 10

shinybeast schreef:
(quote)

dit is mijn top 10 Kraftwerk

Die willen we woensdag pas zien

Deze ronde mag je 5 tot 10 nummers nomineren die nog niet in de startlijst staan. Hall of Mirrors is in ieder geval welkom.

shinybeast schreef:
(quote)

dit is mijn eind top 10 Kraftwerk

Maar jij weet toch nog niet welke nummers deze week allemaal afvallen

wendyvortex schreef:
(quote)

Hall of Mirrors is in ieder geval welkom.

Metal on Metal nog

tot woensdag ?

chevy93 schreef:
Kan me moeilijk voorstellen dat er iets in de finale komt dat niet op Autobahn t/m Computerwelt (oké, dat zijn dus vijf albums) staat.

Computer World is het achtste studioalbum toch?

Daarnaast vind ik Boing Boom Tschak en Musique Non Stop ook wel klassiekers, maar misschien komt dat door MTV.

Boom Boing Tschack
Endless Endless
Morgenspaziergang
Tour de France Etape 1
Tour de France Etape 2

Poek schreef:
Computer World is het achtste studioalbum toch?
Ja, maar als er nog wat boeiends op de eerste drie albums staat, hoor ik het graag. De gemiddeldes nodigen er niet echt toe uit.

Daarnaast vind ik Boing Boom Tschak en Musique Non Stop ook wel klassiekers, maar misschien komt dat door MTV.
Of het is vooral mijn albumbias dat ik de goede losse singles over het hoofd zie. Maar volgens mij was in de vorige Hits-(of eigenlijk Bits-)editie het beeld niet heel anders.

Rudi S schreef:
(quote)

Maar jij weet toch nog niet welke nummers deze week allemaal afvallen

Kraftwerk ( in orginalfassung) was haar tijd ver vooruit
net als ik nu

Boing Boom Tschak
Computerwelt
Electric Café
Elektro Kardiogramm
Kometenmelodie 1
Metall auf Metall
Mitternacht
Morgenspaziergang
Nummern
Spacelab

wendyvortex schreef:
Voor het gemak gaan we geen onderscheid maken tussen de Engelstalige en Duitstalige versies.

Dus ook geen Japanse versies neem ik aan? Daarbij doel ik op Dentaku van Minimum-Maximum

EDIT: Ben nu Autobahn minus Autobahn aan het luisteren. Die nummers heb ik al lang niet meer gehoord zeg! Toch wel erg goed, die Kometenmelodien. Misschien wel beter dan Autobahn. Of mag ik dat niet zeggen? Mitternacht zou trouwens zo uit 2018 kunnen komen. Zou de basis kunnen zijn van de donkerdere tracks uit de PC Music hoek, of iets als Oneohtrix Point Never.

EDIT: Oh ja, dat laatste debiele nummer

Teunnis schreef:
(quote)

Dus ook geen Japanse versies neem ik aan? Daarbij doel ik op Dentaku van Minimum-Maximum

Rekenen we gewoon als Pocket Calculator en die staat al in de startlijst. Nou ja als het een heleboel bijval gaat krijgen, maar we gaan niet alle Duitstalige versies goedkeuren als nominatie.

zaaf
Fijn dat je bent gestart, Wendy, maar vreemde en slechte zaak dat Dungeon en Gebruiker43757 niet thuis geven.

Ik kom morgen met Kraftwerksuggesties.

zaaf schreef:
Fijn dat je bent gestart, Wendy, maar vreemde en slechte zaak dat Dungeon en Gebruiker43757 niet thuis geven.

Gebruiker43757 start vrijdag pas, Dungeon heeft zich verontschuldigd.

wendyvortex schreef:
Rekenen we gewoon als Pocket Calculator en die staat al in de startlijst. Nou ja als het een heleboel bijval gaat krijgen, maar we gaan niet alle Duitstalige versies goedkeuren als nominatie.
Ik zou de versies gewoon bij elkaar tellen. Misschien wel leuk om dan ook beide versies te vermelden bij de finalelijst?

Dus bv. The Model / Das Modell (incl. drukfout ).

Abzug
Boing Boom Tschak
Computer World
Elektro Kardiogramm
The Hall of Mirrors
Home Computer
Kometenmelodie 1
Ohm Sweet Ohm
Spacelab
Vitamin

Boing Boom Tschak
Computerwelt
Electric Café
Elektro Kardiogramm
Home Computer
Kometenmelodie 1
La Forme
Morgenspaziergang
Nummern
Spacelab

Kometenmelodie 2
Uranium
La Forme
Ohm Sweet Ohm
Morgenspaziergang
Numbers
It's More Fun To Compute
Computer World.... 2
Boing Boom Tschak
Vitamin

Ik zie dat Tour de France er al bij staat. Wordt er nog onderscheid gemaakt tussen de 1983 en de 2003 versie? Dat is een wereld van verschil.

Teunnis schreef:
EDIT: Ben nu Autobahn minus Autobahn aan het luisteren. Die nummers heb ik al lang niet meer gehoord zeg! Toch wel erg goed, die Kometenmelodien. Misschien wel beter dan Autobahn. Of mag ik dat niet zeggen?

Moet je eens live-opnamen opzoeken uit 1975, dan klinken die nummers nog mooier. Persoonlijk vind ik Autobahn zeker niet beter dan de rest van het album.

herman schreef:

Ik zie dat Tour de France er al bij staat. Wordt er nog onderscheid gemaakt tussen de 1983 en de 2003 versie? Dat is een wereld van verschil.

Ik ben uitgegaan van de 2003-versie, zoals die op Tour de France Soundtracks staat. Mocht je een voorkeur hebben voor de 1983 versie dan meldt het bij je finale. Ik gooi ze echter op dezelfde hoop. Als het de top 10 gaat halen, ga ik waarschijnlijk de 1983-video plaatsen, om het allemaal nog ingewikkelder te maken.

zaaf schreef:

Sorry voor de late reactie. Had een erg druk weekend. Verder ben ik gewoon van plan vrijdag (of zaterdagochtend als dat beter uitkomt) volgens schema te beginnen.

Boing Boom Tschak
It's More Fun to Compute
Kometenmelodie 1
Kometenmelodie 2
La Forme
Numbers
Ohm Sweet Ohm
Spacelab
Tour de France Étape 2
Vitamin

herman schreef:
(quote)

Moet je eens live-opnamen opzoeken uit 1975, dan klinken die nummers nog mooier. Persoonlijk vind ik Autobahn zeker niet beter dan de rest van het album.

Ik zag je bericht daarover al bij het album. Ga het zo eens bekijken

zaaf
Gebruiker43757 schreef:
(quote)

Sorry voor de late reactie. Had een erg druk weekend. Verder ben ik gewoon van plan vrijdag (of zaterdagochtend als dat beter uitkomt) volgens schema te beginnen.
En mijn excuses voor mijn ferme woorden.

zaaf
Airwaves
Antenna
Computer World
Hall Of Mirrors
Kometenmelodie 1
Metal On Metal
Ohm Sweet Ohm
Spacelab
Tour De France Etape 1
Vitamin

http://artsalve-productions.eu/images/Kraftwerk0.jpg

12 nummers kregen 4 of meer nominaties, die voegen we toe aan de startlijst. Geef aan welke 10 nummers van jou niet zo heel nodig mee hoeven naar de finaleronde.
Deadline: woensdag 9 januari 20:00 uur.

Aéro Dynamik
Autobahn
Boing Boom Tschak*
Computer Love
Computer World*
Elektro Kardiogramm*
Europe Endless
Expo 2000
Home Computer*
Klingklang
Kometenmelodie 1*
Kristallo
La Forme*
Metropolis
Morgenspaziergang*
Musique Non-Stop
Neon Lights
Numbers*
Ohm Sweet Ohm*
Pocket Calculator
Radioactivity
Ruckzuck
Showroom Dummies
Spacelab*
The Man-Machine
The Hall of Mirrors*
The Model
The Robots
The Telephone Call
Tour de France
Trans-Europe Express
Vitamin*

Uitgebreide Spotify-lijst, helaas nog steeds zonder: Ruckzuck, Klingklang en Kristallo.

Autobahn
Expo 2000
Klingklang
Kristallo
Musique Non-Stop
Neon Lights
Ruckzuck
Showroom Dummies
The Man-Machine
The Telephone Call

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:59 uur

geplaatst: vandaag om 10:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.