menu

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of # (The Beatles)!

zoeken in:
#stemnellygh ^_^

01. Explode
02. All Good Things (Come To An End)
03. Força
04. Powerless (Say What You Want)
05. Saturdays (feat. Jarvis Church)
06. Say It Right
07. Turn Off the Light
08. One Trick Pony (feat. Kronos Quartet)
09. Try
10. I'm Like A Bird

dix
Dat schrappen was nog niet zo makkelijk. Alles raak, no fillers:

1. One Trick Pony
Een Titanic intro en dan dit minimale liedje. Ultieme zelfspot, on par met Opportunities van PSB. I Lov It

2. No Hay Igual
Força bleek onverslijtbaar, maar ik prefereer deze remake.

3. Shit On The Radio
Toen veelvuldig vanuit Hilversum te horen, een bloempje op de mestvaalt van radio 3

4. Say It Right
5. Maneater
6. All Good Things
7. Powerless
8. Força
9. Explode
10. Big Hoops

Oh Nelly could mean everything to me

1. Say It Right
2. All Good Things (Come To An End)
3. Força
4. Powerless (Say What You Want)
5. I'm Like A Bird
6. Try
7. Maneater
8. Do It
9. Turn Off the Light
10. Explode

1. All Good Things (Come To An End)
2. Say It Right
3. Promiscuous (feat. Timbaland)
4. Maneater
5. I'm Like A Bird
6. No Hay Igual
7. Turn Off the Light
8. Força
9. Do It
10. Try

Maar heb niet alles geluisterd, jordidj1, ik geef het toe. Ken enkel de hitjes. Thuglife enzo. Gwn lijsje droppeuh #luvnelly #stemnellygh

jordidj1 (moderator)
Wel de juiste nummer 1 ❤️❤️❤️

jordidj1 schreef:

Je hebt hem zeker omgekocht?

Folklore ftw ♥︎♥︎♥︎

1. Explode
De nummers 2 en 3 van Folklore heb ik bijna net zo lief, maar haar magistrale lyrics maken van Explode de winnaar. Zelden wist een artiest een integrerend thema als de puberteit zo perfect samen te vatten in een liedje van amper 4 minuten. Tekstueel behoort Explode op zeker tot de allermooiste liedjes ooit gemaakt: een observerende parel van zeldzame klasse.

Zoals 123poetertjes al aangeeft mag het ritmische aspect ook zeker niet vergeten worden, want hierdoor torent Explode ook op muzikaal vlak mijlenver boven het maaiveld der popliedjes uit. De briljante percussie is de belangrijkste factor in de fenomenale sfeerschepping, die zowel euforisch, angstig als dreigend tegelijk is. Mijn favoriete stukje begint op 2:11 wanneer Nelly haar strofes meer parlando gaat zingen en de woorden als een bezetene op ons afvuurt. (It's a fight, it's a fight and you finally belong / Got a shiner now and it's more than a battle scar /More than a battle scar, such a good, good story to tell...) Vergeet overigens niet om de prachtige half-geanimeerde videoclip nog eens te bekijken, ook een klein monument

Explode had anno 2019 een grote evergreen moeten zijn, maar ik vrees dat het overgrote deel van mijn generatie het nummer allang weer vergeten is. Volgend jaar maar weer eens een poging doen in de MuMeLadder.

2. Try
Try voelt vanwege de uithalen en het bijzondere arrangement een beetje als een love-hate(power)ballad. Zelf heb ik er vooral veel hartjes voor over, omdat in dit nummer bijna alles samenkomt wat ik mooi vind aan muziek en het bovendien een vrij essentiële track is geweest in mijn luistergeschiedenis:

- De goddelijke, unieke zanglijnen van Nelly: van hard naar zacht en van hoog naar laag. Meer dan op elk ander nummer bewijst Furtado hier dat ze een van de mooiste zangstemmen uit op de popgeschiedenis heeft.
- De fenomenale opbouw. Try begint zeer rustig en traag, maar laagje voor laagje wordt het nummer uitgebouwd naar de hartverscheurende climax.
- Een aangrijpende, originele en emotionele songtekst waarin Nelly op onovertroffen wijze de universele gevoelens van twijfel en onzekerheid binnen de liefde beschrijft.
- Een arrangement dat afwijkt van de standaard ABABCB-structuur die we in al zoveel popliedjes terugvinden.

Daarnaast is Try voor mij persoonlijk – samen met een handvol andere pophits uit dezelfde periode – de trigger geweest om serieus naar muziek te gaan luisteren en een eigen smaak te vormen (ik was toen 15). Voor die tijd kocht of downloadde ik eigenlijk geen muziek (op de clubliederen van ❌❌❌ na). Ik heb gelukkig nooit onder een steen geleefd, dus hoorde ik in mijn kindertijd genoeg popmuziek om me heen. Maar muziek op de radio/tv/cd-speler beschouwde ik vooral als achtergrondgeluid, met af en toe een mooi liedje tussendoor. Soms 1 van de buitencategorie, zoals Try in april 2004. De behoefte om die fijne songs en ander materiaal van de desbetreffende artiest op te zoeken bestond echter nog niet. Uit mezelf zou ik lange tijd geen radio, cd's of videoclips (TMF/MTV/The Box) opzetten. Dit had zeker ook te maken met het feit dat ik (onzekere tiener) het lastig vond om mijn muzieksmaak te uiten, bang voor allerhande meningen. Gelukkig maakte de (r)evolutie van de mp3-speler het mogelijk om in alle beslotenheid m'n hobby uit te bouwen tot wat ie nu is geworden

3. Força
Een van de mooiste sportliedjes ooit, uit de zomer van 2004. Nelly mocht dit nummer opdragen voorafgaand aan de meeste epische finale uit de recente EK-geschiedenis. Hilarisch genoeg won de underdog nogmaals (met het kleinste verschil) en niet het veel sterker geachte thuisland, met dank aan een voltreffer van antiheld Charisteas

Força is voor mij de soundtrack van het onmogelijke en vertelt ons dat we nimmer mogen opgeven tot het laatste fluitsignaal heeft geklonken. Dat we áltijd hoop moeten houden op een resultaat, ook al zijn we David tegen Goliath. Blijven strijden tot het bittere eind

4. All Good Things (Come To An End)
5. One Trick Pony (feat. Kronos Quartet)
6. The Grass Is Green
7. Powerless (Say What You Want)
8. Say It Right
9. I'm Like A Bird
10. No Hay Igual

jordidj1 (moderator)
Arrie schreef:
(quote)

Je hebt hem zeker omgekocht?

Ik probeerde het

De stemming is gesloten!

We hebben gewoon nog eventjes twintig stemmers bijeengekregen #trots. De volgende lui wil ik ontzettend bedanken voor hun deelname:
Ploppesteksel, Verweggistan, Arrie, NewYorkCityLight, ranja, Shaky, E-Clect-Eddy, johannesA, catdog, Marty McFly, Dance Lover, laxus11, jordidj1, Simon77, Choconas, dix, JoaMuse, Johnny Marr, lastminute Gretzie en weet je wat, laat ik mezelf ook even wat veren in de reet steken.

De popkoningin blaast met alle liefde een paardenbloem voor jullie uit! https://lastfm-img2.akamaized.net/i/u/770x0/c208b275fd6f40dca9f542856caff561.jpg#c208b275fd6f40dca9f542856caff561 #stemnellygh

Stemmen niet gelukt: doe een docu van Michael met de handjes boven de lakens.

Het is lange tijd spannend geweest voorin maar uiteindelijk is er een duidelijke en zeer mooie winnaar uit gerold. Maar goed, de rest is ook allemaal prachtig. Er zijn verder behoorlijk wat grote afscheidingen tussen top en bottom. In de loop van de avond zal de top twintig zich langzaam ontvouwen in de hoop om op een beetje christelijk tijdstip de nummer 1 te bereiken. Stay tuned! #stemnellygh

20. Saturdays
11 punten, 2 keer genoemd

Waar twintig liedjes meedoen moet er eentje nummer 20 worden. Positief verrast dat dit sympathieke liedje de finale heeft weten te bereiken, maar eigenlijk was het vanaf het begin al duidelijk dat er verder niks inzat voor Saturdays. Slechts twee stemmers, onder wie uw scribent, hadden een plekje in de toptien over. Misschien had het morgen beter gescoord. In Saturdays neemt Nelly de luisteraar mee door haar lome zaterdag terwijl Jarvis Church de achtergrondvocalen en de gitaar verzorgt. Jarvis Church (artiestennaam van Gerald Eaton) was een belangrijke factor in het begin van Nelly Furtado’s carrière. Hij ontdekte haar tijdens een showcase in Toronto, co-produceerde Whoa, Nelly! en schreef mee aan zeven nummers op Folklore. Het nummer valt op door zijn eenvoudige producties en een in de lach schietende Nelly. #stemsaturdays
Arrie schreef:
Saturdays is een ontzettend aandoenlijk en spontaan liedje. Het klinkt alsof Nelly en Jarvis (de gastzanger) thuis op de bank zaten, en ineens zeiden: laten we een liedje gaan zingen. Zogezegd, zogedaan, akoestische gitaar erbij. Nelly zegt: ik heb nog wel iets liggen dat ik nog niet heb opgenomen, jij mag wel de achtergrondzang doen. Ze hebben er ontzettend veel zin in, en het plezier spat er dan ook vanaf. Ze hebben er zoveel lol in dat Jarvis wat melig begint te zingen, en Nelly er van in de lach schiet. Toch gewoon op het album gezet, en dat vind ik erg leuk!
123poetertjes schreef:
“Gerald! Met Nelly! Ik weet dat het weekend is maar heb je zin om langs te komen? Ik heb namelijk weer zin om eventjes te jammen. Ik verveelde me een beetje dus heb even snel een liedje geschreven, als jij daar even gitaar bij wilt spelen en de achtergrondvocalen wil verzorgen dan kom ik de zaterdag wel door.” Zo moet het ongeveer gegaan zijn, een sessie met haar co-writer die plots uitmondt in een geweldig nummer. Dit is Nelly op haar puurst. Prachtig dat het in deze versie het album weet te halen. Wat lacht ze lief he?
Album: Folklore
Top 40: -

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=CzEy4-XpBMI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

#stemnellygh

123poetertjes schreef:
20. Saturdays
11 punten, 2 keer genoemd

Slechts twee stemmers, onder wie uw scribent, hadden een plekje in de toptien over.

Twee stemmers maar? Dat is echt ronduit teleurstellend, zo'n sympathiek liedje! =S

Tja, belachelijk. De nummer 19 kreeg in elk geval nog vier sympathyvotes, te weten:

19. Give It To Me (Timbaland feat. Justin Timberlake & Nelly Furtado)
12 punten, 4 keer genoemd

Het enige nummer waarin Furtado niet de hoofduitvoerende is eindigt in de staart. Timbaland (Timothy Mosley) haalde zijn grootste successen praktisch met Justin Timberlake in Nelly Furtado dus die twee samen moest wel een garantie zijn voor een hit. En een hit werd het: Het nummer haalde de nummer 1-positie in de Billboard Top 100. In de Greatest Hits of Nelly blijft het echter steken op plek 19. Maar daar hoef je je uiteraard niet voor te schamen want de concurrentie was sterk. De heerlijke producties, de wat lijzig zingende Nelly en de fijne bijdrage van Timberlake konden uiteindelijk toch onvoldoende onderscheiden ten opzichte van de enigszins vergelijkbare nummers Maneater, Say It Right en Promiscuous die, zoals bekend, ook allen geproduceerd zijn door Timbaland. Naar die laatste verwijst Nelly trouwens nog in de eerste verse. Timbaland geeft in zijn verse dan weer een sneer naar producer Scott Storch met wie hij in het verleden meermaals samenwerkte: de zin "I'm a real producer and you just the piano man" gaat, zo bevestigde Mosley zelf, over Storch.

123poetertjes schreef:
Zelfs de nummer 20 ontvangt van mij nog een dikke 8. Misschien is de enige reden waarom Give It To Me bij op twintig staat omdat het het minste Nelly bevat en omdat het slot wat inspiratie mist. Producties van Timbaland blijven echter blubberdik en het 'give it to me'-zinnetje in het refrein niet te versmaden.

Album: Shock Value (Timbaland)
Top 40: 11 weken, HP 7

https://www.youtube.com/watch?v=RgoiSJ23cSc

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

#stemnellygh

Ja Scott Storch, oorspronkelijk de 'piano man' van The Roots. Later de man achter klappers als Run It!, Candy Shop en Lean Back.

18. In God’s Hands
14 punten, 3 keer genoemd

En daar is ook het eerste nummer van Loose. In God’s Hands was in elk land in Europa de laagst scorende hit op het derde studioalbum en op Musicmeter is men het daarmee eens. Een tweede plek van johannesA kan nog voorkomen dat het nummer allerlaatste eindgt. In God’s Hands is één van Nelly’s popballads en is geschreven naar aanleiding van haar breakup met Jasper Gahunia, met wie ze een zoon had. Nelly nam verschillende versies op van het nummer, waaronder een Spaanstalige uitvoering genaamd En las manos de Dios en een duet met de Australische countryzanger Keith Urban.

123poetertjes schreef:
Nelly’s variant van I’m With You. Maar dan een ingetogen versie want Nelly stays true to herseeeeeeelf. Een nummer dat ik al even was vergeten totdat ik een jaar of twee terug Loose voor het eerst integraal draaide. Zo duiken er steeds weer van die pareltjes op en kom ik er eigenlijk tijdens deze GH pas achter dat je daar heel makkelijk een epische top 20 van kunt maken. Misschien wel het meest balladie nummer dat ze ooit schreef en ook zeker één van haar mooiste.
Album: Loose
Top 40: 10 weken, HP 15

https://www.youtube.com/watch?v=VR31Iv7J61o

#stemnellygh

jordidj1 schreef:

Ik hoorde m net in de frituur en ik wist: dit is een teken.

dix
Best spannend dit. Ik heb geen idee over de podiumplaatsen.

jordidj1 (moderator)
Johnny Marr schreef:
(quote)

Ik hoorde m net in de frituur en ik wist: dit is een teken.

Ik heb mooiere momenten met dat nummer beleefd. Oprecht.

jordidj1 (moderator)
dix schreef:
Best spannend dit. Ik heb geen idee over de podiumplaatsen.

Ik denk:

1. Explode
2. ATG
3. Powerless

17. Big Hoops (Bigger The Better)
16 punten, 7 keer genoemd

Iets met hoepels dus. Ja, ik weet zelf ook dat het over haar oorbellen gaat want daar heeft ze er dan ook veel van. Maar hoepels ook hoor, kijk die clip maar. Big Hoops is het enige nummer van na 2010 dat de finale weet te bereiken en is daarmee een beetje een vreemde eend in de bijt. Ik ben blij dat het nummer nu alsnog de waardering krijgt die het altijd al heeft verdiend want eigenlijk is dit toch wel een heerlijk nummer. Wel net te onbemind om erg hoge ogen te gooien en ook niemand die het in zijn topvijf zette. Big Hoops (The Bigger The Better) is een onvervalste banger waarin Nelly haar liefde voor hiphop en R&B-muziek als tiener beschrijft. Haar inspiratie haalde ze naar eigen zeggen uit hiphopcollectief Odd Future en de jaren 90 in het algemeen. Goed, ik ga zo the Spirit Indestructible weer even pompen.
123poetertjes schreef:
Ook voor de organisator hier was The Spirit Indestructible eigenlijk een grote onbekende en zelfs van dit Big Hoops had ik ook nog niet gehoord. Maar eigenlijk was ik vanaf de eerste luisterbeurt meteen verkocht. Een heerlijk R&B nummer met suizende synths en pompende beats. Echt zo’n typische Need For Speed Underground-soundtrack eigenlijk, behalve dat het er nooit n zat. Waarom dit niet de grote terugkeer van Furtado op het grote podium was is me een raadsel, het behoort gewoon tot haar tien beste nummers ooit.
Verweggistan schreef:
En tot slot ook nog iets met hoepels.

Album: The Spirit Indestructible
Top 40: 4 weken, HP 26

https://www.youtube.com/watch?v=qjvXmpOTtdQ

#stemnellygh

A Tribe Galledquest? #stemnellygh

16. Childhood Dreams
17 punten, 5 keer genoemd

De afsluiter van Folklore is tevens de afsluiter van het onderste blokje nummers tussen de 10 en 20 punten. Voor de nummer 15 moeten we al een klein sprongetje maken. Childhood Dreams werd slechts vier keer genoemd maar behaalde wel tweemaal de topvijf. Het orgel dat in het nummer te horen is staat in een kerkje in Los Angeles en het nummer is ook in die kerk opgenomen, waardoor er een natuurlijke galm te horen is. Naast het orgel zijn er ook een bas, gitaar, vibrafoon en harp gebruikt. It’s a super-ballad. Organ bells, church bells, wedding bells, chimes, tablas – the whole thing is magical, aldus een trotse Nelly. Ze heeft gelijk, wat een fantastische afsluiter van een fantastisch album.
Arrie schreef:
Childhood Dreams begint erg zwaar met orgelgeluid, en het is dan ook een bijzonder nummer. Het gaat namelijk over haar kindje. Alleen daardoor luister ik al heel anders naar het nummer. Ik hoor dan ook de emotie, en dat maakt het voor mij bijzonder. Het nummer is sowieso een ontzettend mooi nummer, met een prachtige opbouw, zonder echt een refrein te hebben. Later in het nummer komt het orgel ook weer terug, en het nummer en daarmee ook het album sluit af met het herhalende: "i'm sliding on the rainbows of my childhood dreams", waartussendoor Nelly nog zingt: "when you carry me, I'm so happy". Het is duidelijk, Nelly is dolgelukkig met haar kind, en het nummer straalt dat geluk ook helemaal uit. Dat maakt het nummer zo mooi, het euforische. Een prachtig einde van een prachtig album dat langzaamaan één van mijn persoonlijke favorieten is geworden.
123poetertjes schreef:
Een waardige afsluiter van een fenomenaal album, heerlijk uitgesmeerd over meer dan zes minuten en zich constnt evoluerend tot wanneer op bijna vier minuten er gewoon even een mantra inkickt.. Ik krijg een beetje de vibes van de Regina Spektor uit haar beginperiode zoals ze al die tempowisselingen in haar zang pleegt en ho. Maar dan ook met wat fadoïnvloeden lijkt het wel. Bij het beluisteren van Folklore in zijn geheel valt het daarnaast pas echt op hoe rijk en divers georkestreerd dat album toch is. Hier pompt ze er ook nog even doodleuk een orgeltje doorheen. Had hoger kunnen staan alsze die uithalen aan het slot achterwege had gelaten. Die heeft ze niet nodig. Ze is namelijk geen uitslover, dat maakt haar zo fokking goed.

Album: Folklore

https://www.youtube.com/watch?v=VJx-CSo3RxQ

#stemnellygh

15. Do It
26 punten, 7 keer genoemd

Zoals gezegd maken we een klein sprongetje nu. Twee nummers haalden het puntenaantal van 26 en beiden zijn afkomstig van Loose dat hierna nog vier ijzers in het vuur heeft. Do It begon sterk maar zakte langzaam weg en werd aan het einde net iets minder vaak genoemd dan de nummer 14, en haalde bovendien een lagere hoogste positie. Nelly haalde haar inspiratie voor dit nummer naar eigen zeggen uit muzikanten als Madonna, The Police, Prince en Talking Heads. Tevens bevat het sterke 1980s danceïnvloeden en een sensuele Nelly die haar liefde vraagt om haar sexueel te pleasen, ooeeeehh. Het werd een bescheiden hitje maar niet zo groot als andere kleppers op Loose. Wel piekte het in de Billboardlijst voor dance club songs. Terecht want het is een banger van een clubhit. De versie waarin Missy Elliott een verse spit is trouwens ook niet te versmaden. Timbaland werd trouwens nog aangeklaagd voor plagiaat van een stel Finse producers. Pfff

123poetertjes schreef:
De grootste groeier van de week misschien wel. Het was al een zeer degelijk nummer maar inmiddels uitgegroeid tot een grote favoriet en een heerlijke funky banger. De prechorus is misschien wel het beste dat ze ritmisch gebracht heeft. Na de bridge in Explode dan, niets kan de bridge in Explode toppen. Bovendien logenstraft het een klein puntje van kritiek dat ik op Loose had, namelijk dat het een beetje ontbreekt aan de speelsheid die haar eerste twee platen kenmerkt. Van Do It spat het plezier af. Al is het refrein niet het allersterkste dat ze ooit gemaakt heeft.

Top 40: 10 weken, HP 16

https://www.youtube.com/watch?v=Asy6Cpbtwfs

#stemnellygh

jordidj1 (moderator)
Toch knap, twee nummers op 16

Huhuhu #stemnellygh

14. No Hay Igual
26 punten, 8 keer genoemd

No Hay Igual was niet rechtstreeks geplaatst voor de semis maar haalde wel gedeeld de meeste aantal voorkeursstemmen, samen met One-Trick Pony dat later nog voorbijkomt. Het is Nelly’s enige Spaanstalige nummer dat de finale weet te halen en houdt daar toch zes nummers achter zich, mede door een mooie tweede stek van dix. No Hay Igual is een vertaling van “er is geen gelijke”. Nelly schreef deze in Miami toen ze daar met Timbaland en Danja aan he werk was. Pharrell Williams kwam ook even kijken en liet haar kennismaken van de fijne kneepjes van reggaeton, waarna Nelly geïnspireerd raakte op voor het schrijven van dit nummer. De versie met Calle 13 kreeg er een videoclip bij, de gewone versie werd geen single.
dix schreef:
Força bleek onverslijtbaar, maar ik prefereer deze remake.

123poetertjes schreef:
Goed, met Te Busque en Manos Al Arrie verdwenen dan wel twee Spaanstalige nummers uit de semis, maar gelukkig heeft het beste het nog wel gered. Het is een prachtige taal en bovendien sluit het ook erg goed bij Nelly’s stijl aan. En wat klinkt ze hier lekker vinnig.

https://www.youtube.com/watch?v=5C0cvUKcaFY

#stemnellygh

13. Shit On The Radio (Remember The Days)
28 punten, 6 keer genoemd

Van het debuut haalden drie nummers de finale en Shit On The Radio is de eerste die langskomt. Het was het laatste nummer dat van de 0 punten afkwam maar herstelde zich daarna redelijk met een zeer acceptabele dertiende plaats als eindverdict. In de lhitlijsten is het nummer vooral bekend als … On The Radio (Remember the Days) want ja, preutse radiomensjes toch weer. Het was de derde single van Whoa, Nelly! maar wist het succes van de Vogel en het Lichtje niet te evenaren. Die nummers vinden we ook hoger in de eindlijst. Het nummer gaat over Nelly’s onzekerheid om popmuziek te willen maken met de kans om populair te worden, iets wat haar vrienden die juist allemaal erg alternatieve shizzle deden niet zouden kunnen waarderen. "I could try to be cool and whatever, but why do I have to try? Why can't I just be myself? The moment you make that step and say, 'I want to make pop music' is a big thing. But no matter what happens to me there'll always be someone going, 'Oh, her music sucks now because everyone likes it.' I feel that song a lot." Goed dat Nelly gewoon door is gegaan met wat ze wilde doen, wat mij betreft is ze daarmee juist true to herself gebleven.
dix schreef:
Toen veelvuldig vanuit Hilversum te horen, een bloempje op de mestvaalt van radio 3
123poetertjes schreef:
Het is een beetje een rommeltje maar wel een heerlijk aandoenlijk rommeltje met ritmisch briljante vondsten en dat heel relaxte sfeertje dat haar debuutalbum kenmerkt. En haar accent waar ze bij vlagen een lekkere Portugese tongval doorheen werpt. Met een erg leuke tekst ook, over hoe ze plots als mainstream act doorbreekt tussen haar vrienden die allemaal undergound actief zijn maar ze toch belooft dicht bi haarzelf te blijven. Iets dat ze eigenlijk haar hele carrière is blijven doen. Nelly’s woes mogen trots op haar zijn. Aan het slot verandert het nummer echt in een anthem. Myseeeeeelf.

Album: Whoa, Nelly!
Top 40: 9 weken, HP 7

https://www.youtube.com/watch?v=BmEiadAqDZc

#stemnellygh

En zo werd het toch zaterdag. Maar ik ga gewoon even door, desnoods door de nacht. Turn Off The Light is dan ook nog altijd niet geweest #stemnellygh

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:14 uur

geplaatst: vandaag om 12:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.