Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2001
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2018, 09:54 uur
stardust_be schreef:
Is deze niet van 2000? Tenzij die in 2001 op single is verschenen maar ik dacht dat Radiohead van Kid A geen officiële singles had uitgebracht.
(quote)
Is deze niet van 2000? Tenzij die in 2001 op single is verschenen maar ik dacht dat Radiohead van Kid A geen officiële singles had uitgebracht.
Foutje in m'n administratie, dank voor het melden
0
geplaatst: 19 juni 2018, 09:56 uur
Gretz schreef:
55. Noir Désir - Le Vent Nous Portera spotify:track:0yZEbl0HVFJcsjCPUsH2Qa
56. The Strokes - Last Nite spotify:track:3SUusuA9jH1v6PVwtYMbdv
55. Noir Désir - Le Vent Nous Portera spotify:track:0yZEbl0HVFJcsjCPUsH2Qa
56. The Strokes - Last Nite spotify:track:3SUusuA9jH1v6PVwtYMbdv
0
geplaatst: 19 juni 2018, 10:47 uur
jordidj1 schreef:
33. Opgezwolle - Opgezwolle De Volle spotify:track:6AjstMmjSB6d9RG0OROWdF
34. Daft Punk - One More Time spotify:track:0DiWol3AO6WpXZgp0goxAV
33. Opgezwolle - Opgezwolle De Volle spotify:track:6AjstMmjSB6d9RG0OROWdF
34. Daft Punk - One More Time spotify:track:0DiWol3AO6WpXZgp0goxAV
Linkjes er nu ook bij.
En weinig klassiekers dat muziekjaar? Met Discovery, Is This It en Lateralus is er genoeg te vinden lijkt me, doet zeker niet onder voor 1972.
0
geplaatst: 19 juni 2018, 11:32 uur
123poetertjes schreef:
49. Regina Spektor - Braille *
50. Mc Solaar - Solaar Pleure spotify:track:4IFd5gfOwvN8KEkRdJr0yn
* als iemand nog even Pavlov's Daughter kan nomineren wordt dat zeer op prijs gesteld.
49. Regina Spektor - Braille *
50. Mc Solaar - Solaar Pleure spotify:track:4IFd5gfOwvN8KEkRdJr0yn
* als iemand nog even Pavlov's Daughter kan nomineren wordt dat zeer op prijs gesteld.
Sorry, ik ben net te laat.
Ook jammer dat één van Radioheads allerbesten niet meedoet (You and Whose Army?). Metro Area - Miura kan gelukkig ook in 2002 worden genomineerd.
0
geplaatst: 19 juni 2018, 12:26 uur
GrafGantz schreef:
Zeg, hoe lang duurt dit spel eigenlijk?
Hoe bedoel je dat? Tot alle jaren gespeeld zijn. Voorlopig ligt het tempo vrij hoog maar ik verwacht wel dat we een jaar of vier vooruit kunnen tot alles voorbij is gekomen.Zeg, hoe lang duurt dit spel eigenlijk?
0
geplaatst: 19 juni 2018, 12:26 uur
Het nomineren ging snel deze keer. Ik probeer vanavond met mijn eigen nominaties te komen en die van jullie te verwerken. Wellicht kan dan vanavond de eerste ladder al afgetrapt worden.
0
geplaatst: 19 juni 2018, 12:41 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Hoe bedoel je dat? Tot alle jaren gespeeld zijn. Voorlopig ligt het tempo vrij hoog maar ik verwacht wel dat we een jaar of vier vooruit kunnen tot alles voorbij is gekomen. Ik doelde op de 2 nominaties die we per maand mogen doen.
0
geplaatst: 19 juni 2018, 12:41 uur
wibro schreef:
Het is ook haast onmogelijk om van mijn 39 favoriete nummers uit 2001 er maar 2 uit te kiezen.
Hier een soortgelijk probleem. En dan zegt de organisator nog in het "vorige" topic dat 2001 niet zo'n geweldig jaar is ?Het is ook haast onmogelijk om van mijn 39 favoriete nummers uit 2001 er maar 2 uit te kiezen.
0
geplaatst: 19 juni 2018, 13:05 uur
Gezien jullie nominaties blijf ik daarbij
.
Ik twijfel over Alizée, is wel een heerlijk popliedje uit '01. Radiohead heeft ook nog een paar toppers die nog missen. 50 Feet van Cave is mooi. En zo zijn er vast nog wel een paar.
.Ik twijfel over Alizée, is wel een heerlijk popliedje uit '01. Radiohead heeft ook nog een paar toppers die nog missen. 50 Feet van Cave is mooi. En zo zijn er vast nog wel een paar.
1
geplaatst: 19 juni 2018, 13:07 uur
Ach, DJ Ötzi wint toch wel, lekker boeiend welke nummers er nog ontbreken.
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 juni 2018, 14:57 uur
Titmeister schreef:
62. Immortal Technique - Dance with the Devil spotify:track:7MDUVH4ITohsIjdynRwCJp?
62. Immortal Technique - Dance with the Devil spotify:track:7MDUVH4ITohsIjdynRwCJp?
In ieder geval het beste hiphop nummer aller tijden.

2
geplaatst: 19 juni 2018, 22:59 uur
Waarom wordt mijn bericht zo vaak geliked? Was geen sarcasme, heb dat nummer oprecht platgedraaid en het blijft een erg lekker plat danceplaatje hoor
0
geplaatst: 19 juni 2018, 23:12 uur
Die like van mij is in ieder geval NIET sarcastisch bedoeld. Vind het nog steeds een lekker stukkie entertainment, net als Gone.
Geldt ook voor Sylver met Forgiven of Turn the Tide.
Geldt ook voor Sylver met Forgiven of Turn the Tide.
1
geplaatst: 19 juni 2018, 23:19 uur
Ja, waarom geliket? Ik had hem al echt heeeeeeeeel lang niet meer gehoord en was Lasgo ook totaal vergeten, maar het is wel echt een banger van jewelste waar de nostalgie ook nog eens vanafspat. Dus dank voor de herontdekking. 
Trusten!

Trusten!
4
geplaatst: 19 juni 2018, 23:22 uur
I don't wanna say i'm sorry
Cause I know there's nothing wrong
Don't be afraid there's no need to worry
Cause my feelings for you are still strong
Het is zo'n nummer die ik dagenlang kan afspelen en dan weer weken/maanden/jaren niet draai, maar als ik 'm weer hoor direct weer op repeat zet. Dat is een twijfelachtige eer wat niet veel tracks bezitten (Dragostei Din Tei idem dito).
Cause I know there's nothing wrong
Don't be afraid there's no need to worry
Cause my feelings for you are still strong
Het is zo'n nummer die ik dagenlang kan afspelen en dan weer weken/maanden/jaren niet draai, maar als ik 'm weer hoor direct weer op repeat zet. Dat is een twijfelachtige eer wat niet veel tracks bezitten (Dragostei Din Tei idem dito).
1
geplaatst: 20 juni 2018, 00:02 uur
Edgar18 schreef:
Ik twijfel over Alizée, is wel een heerlijk popliedje uit '01.
Niks geen twijfel, gewoon doen. Is het laatste liedje dat ik heb geschrapt (met pijn in het hart).Ik twijfel over Alizée, is wel een heerlijk popliedje uit '01.
En als je daarnaast nog Destiny's Child doet ben je echt mijn held. Of Lasgo uiteraard.
0
geplaatst: 20 juni 2018, 16:30 uur
Welke het ook worden, ik probeer ze zo te posten want anders moet ik het weer een dag uitstellen.
Edit: helaas niet gelukt. Morgen heb ik de tijd dus vanaf morgenmiddag/ - avond staat ronde één klaar.
Edit: helaas niet gelukt. Morgen heb ik de tijd dus vanaf morgenmiddag/ - avond staat ronde één klaar.
0
geplaatst: 20 juni 2018, 21:48 uur
Stadtkind, die had ik ook op het oog maar leek me kansloos voor de finale.
Oh ja +4 voor Alizée
Oh ja +4 voor Alizée
0
geplaatst: 21 juni 2018, 17:22 uur
Edgar18 schreef:
Ik was even vergeten dat ik om 7 uur een wedstrijd heb.... Misschien vanavond anders echt echt echt morgen. Ik heb m'n agenda twee keer gecheckt en morgen heb ik echt tijd Edit: helaas niet gelukt. Morgen heb ik de tijd dus vanaf morgenmiddag/ - avond staat ronde één klaar.
.
2
geplaatst: 22 juni 2018, 21:27 uur
Als je nu nog besluit Alizée links te laten liggen dan ga ik je de komende drie weken dagelijks spammen met het Snorkelsintro
* denotes required fields.