Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2017
zoeken in:
1
geplaatst: 16 december 2018, 07:55 uur
123poetertjes schreef:
3-4
Strangest Thing vind ik oprecht een waardeloos nummer. Wat doet dit hier nog?
3-4
Strangest Thing vind ik oprecht een waardeloos nummer. Wat doet dit hier nog?
Dan vind ik oprecht dat jij een waardeloze mening daarover hebt. Jezus, altijd dat gebash op TWoD, terwijl het op zich niet onlogisch is dat ze zo hoog kunnen scoren. Hun album was zowel kwalitatief (zie quotering op MuMe) als populair (zie het aantal stemmen) en maakte dat ze momenteel één van de grotere rockbands van het moment zijn geworden.
MIsschien niet de meest vernieuwende muziek (je hoort duidelijk waar ze de mosterd vandaan hebben gehaald), maar is dit bij het alom geroemde Don't Delete the Kisses of Shadow dan wel het geval?
Soit, alles bij mekaar vind ik het niet onverdiend dat ze het tot deze fase al wisten te schoppen en hopelijk kunnen ze er nog een vervolg aan breien.
En: 3-5
0
geplaatst: 16 december 2018, 12:09 uur
Strangest Thing is best een prima nummer, het beste van A Deeper Understanding, maar haalt het echt in de verste verte niet bij Deathless.
6-6
6-6
0
geplaatst: 16 december 2018, 19:36 uur
1. Chromatics - Shadow vs. The War On Drugs - Strangest Thing
2. Phoebe Bridgers - Funeral vs. Sufjan Stevens - Tonya Harding (In D Major)
0
geplaatst: 16 december 2018, 19:37 uur
1. Chromatics - Shadow vs. The War On Drugs - Strangest Thing
1-0

1-0
0
geplaatst: 16 december 2018, 19:39 uur
3-0
Shadow - Tonya Harding (In D Major) als finale zou top zijn. Het beste en een van de twintig beste liedjes van het jaar. Funeral haalt misschien net top 100 en Strangest Thing doet mee voor de top 250.
Shadow - Tonya Harding (In D Major) als finale zou top zijn. Het beste en een van de twintig beste liedjes van het jaar. Funeral haalt misschien net top 100 en Strangest Thing doet mee voor de top 250.
0
geplaatst: 16 december 2018, 19:43 uur
4 sterke songs, ik hoop op een finale Chromatics - Phoebe
4-2
4-2
* denotes required fields.