MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: Walk-on music (WDF)

zoeken in:

12. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! [Wouter Vaes] vs. The Crazy World of Arthur Brown - Fire! [ Titmeister] vs. Otto Knows - Million Voices [Darren Agar]

0-0-1

0-1-1

13. Victoria Silvstedt - Hello Hey [Magnus Caris] vs. Madness - Night Boat to Cairo [ chevy93] vs. John Travolta & Olivia Newton John - Grease Lightning [Rhys Hayden]

0-2-0

14. Hank Mizell - Jungle Rock [Lionel Sams] vs. The Clash - I Fought the Law [Colin Monk] vs. Hot Chocolate - You Sexy Thing [Trina Gulliver]

0-1-2

0-2-2

15. Kaiser Chiefs - Ruby [Rowby-John Rodriguez] vs. Red Hot Chili Peppers - Can't Stop [Steve Lennon] vs. Foo Fighters - The Pretender [Jyham Artut]

1-0-0

2-0-1

16. Status Quo - Rockin' All Over the World [John Henderson] vs. De Slijpers - Puntje D'rin Puntje D'ruit [ Mjuman] vs. ONE OK ROCK - The Beginning [Seigo Asada

1-0-0

2-0-0

"Ieder aardig meisje weet wat ik bedoel." Maar ook voor darten wel passend.

2-1-0

Laten we deze knock-out begin december 2019 een doorstart geven. Ik merk dat er nu relatief weinig animo is en het is weinig aanlokkelijk om een knock-out maanden te laten duren.

Gretz schreef:
het is weinig aanlokkelijk om een knock-out maanden te laten duren.

Neem een voorbeeld aan deze K.O.!

Nou ja, mijn gevoel is dat dit soort thema knock-outs meer leven op het moment dat er ook veel darts op tv is. Dan kun je hem beter in november en december spelen.

Gretz schreef:
Nou ja, mijn gevoel is dat dit soort thema knock-outs meer leven op het moment dat er ook veel darts op tv is. Dan kun je hem beter in november en december spelen.

Ook teveel onbekende darters/nummers

3-1-0

Puntje voor de Highlander

24 uur zijn al bijna vijf jaar voorbij, Kaiser Chiefs door.

17. Bon Jovi - Let It Rock [ gigage] vs. Typhoon - Glimpse of the Future [Dirk van Duijvenbode] vs. Black Sabbath - Paranoid [Martin Atkins (Leeds)]

0-0-1

0-0-2

Gretz schreef:
Laten we deze knock-out begin december 2019 een doorstart geven. Ik merk dat er nu relatief weinig animo is en het is weinig aanlokkelijk om een knock-out maanden te laten duren.

Doorstart dus in december 2023.

Zou een moderator de titel willen aanpassen naar?
Knock-Out Songs: Walk-on music (WDF)

Casartelli, DjFrankie

poek waarom doe je dit?

jordidj1 schreef:
poek waarom doe je dit?

O sorry, Poeha had op de Status Quo gestemd ja, niet op Kaiser Chiefs.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:52 uur

geplaatst: vandaag om 00:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.