MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met Metal anno 2019

zoeken in:

aslan (crew)
7

01/01: Downfall of Gaia - As Our Bones Break to the Dance (Don Cappuccino / 12 / 7,36)
03/01: Nusquama - Vuurslag (Interlude / 12 / 7,53)
05/01: Soilwork - Full Moon Shoals (AOVV / 12 / 6,53)
07/01: Avantasia - The Raven Child (The_CrY / 10 / 6,73)
09/01: Flotsam and Jetsam - Demolition Man (AOVV / 8 / 6,96)
11/01: Saqra's Cult - Legends of Pururaucas (Don Cappuccino)

01/01: Downfall of Gaia - As Our Bones Break to the Dance (Don Cappuccino / 12 / 7,36)
11/01: Saqra's Cult - Legends of Pururaucas (Don Cappuccino / 9 / 6,81)
14/01: Herod - Reckoning (Interlude)

Jammer van de cleane vocalen, voor de rest is dit namelijk een uitstekende track. Doet me best wel denken aan The Ocean ten tijde van Precambrian op de eerste CD.

7,5

Don Cappuccino schreef:
Jammer van de cleane vocalen, voor de rest is dit namelijk een uitstekende track. Doet me best wel denken aan The Ocean ten tijde van Precambrian op de eerste CD.

7,5

Ook het enige dat mij stoort aan deze track, die cleane vocalen. Verder een ijzersterk nummer. Hard, maar toch erg melodieus.

8

aslan (crew)
8

11/01: Saqra's Cult - Legends of Pururaucas (Don Cappuccino / 9 / 6,81)
14/01: Herod - Reckoning (Interlude / 9 / 7,03)
16/01: Our Survival Depends on Us - Gold and Silver (Don Cappuccino)

Ik vind deze track heel erg goed. Nog nooit van Our Survival Depends on Us gehoord voordat ik deze video zag, maar ik kan nu niet wachten op deze plaat (releasedatum: 8 februari) en om de rest van de discografie te beluisteren! Fantastische meeslepende black/doomsound met prachtige melancholische folky cleane vocalen. De spanning wordt constant behouden met een hele sfeervolle middensectie. Aan de video is duidelijk ook veel tijd besteed en die is dan ook interessant om naar te kijken en past perfect bij de sfeer van het nummer.

9,3

Gast
geplaatst: vandaag om 15:05 uur

geplaatst: vandaag om 15:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.