Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #3
zoeken in:
0
geplaatst: 18 februari 2019, 18:12 uur
2 zit ik maar mee. Volgens mij was er nog zo'n rock & roll-ster die vroeg overleed door een auto-ongeluk. Was het Gene Vincent?
0
geplaatst: 18 februari 2019, 18:17 uur
0
geplaatst: 18 februari 2019, 18:28 uur
Duane Allman en Gram Parsons zitten er ook vast tussen maar de jaartallen weet ik niet goed.
0
geplaatst: 18 februari 2019, 19:06 uur
Arrie schreef:
Duane Allman zit er ook vast tussen maar jaartal weet ik niet goed.
Duane Allman zit er ook vast tussen maar jaartal weet ik niet goed.
1971, dus nr 9, en dat was door een motorongeluk
1
geplaatst: 18 februari 2019, 19:13 uur
Hacker schreef:
2. Eddie Cochran
2. Eddie Cochran
Ik was dit antwoord per ongeluk tegengekomen. Toen ik geen likeje voor Gene Vincent kreeg ging ik eens googlen wanneer die kerel was overleden en wat ook alweer de reden was dat zijn carrière zo vroeg eindigde. Ik herinnerde me dat rond begin jaren ‘60 de rock and roll dood was omdat Elvis het leger in ging, Little Richard de religie in ging, Jerry Lee Lewis zijn nichtje inging, en in mijn herinnering Gene Vincent in een auto-ongeluk overleed. Blijkt dus Eddie te zijn, maar Gene Vincent zat wél bij hem in de auto, en heeft bij dat ongeluk ook ernstig letsel opgelopen. Veel warmer wordt een antwoord niet.
0
geplaatst: 18 februari 2019, 19:15 uur
Arrie schreef:
Duane Allman en Gram Parsons zitten er ook vast tussen maar de jaartallen weet ik niet goed.
1973 Maar dat zou ook Jim Groce kunnen zijn want die twee gingen bijna tegelijkertijd
0
zaaf
geplaatst: 18 februari 2019, 19:16 uur
Njal schreef:
1973 Maar dat zou ook Jim Groce kunnen zijn want die twee gingen bijna tegelijkertijd
klopt helemaal. scheelt maar een dag. alleen was Jim wat ouder(quote)
0
geplaatst: 18 februari 2019, 19:20 uur
Njal schreef:
(quote)
Grappig, zulke weetjes. Ik weet wel dat Mama Cass en Keith Moon in dezelfde kamer zijn overleden. Zaten wel wat jaren tussen.
0
geplaatst: 18 februari 2019, 19:27 uur
Ik ben overigens nu 27 (jaja, ik zal oppassen). Gek idee dat ik ouder ben dan al deze artiesten ooit geworden zijn.
1
geplaatst: 18 februari 2019, 19:31 uur
Randy Rhoads; o.a. gitarist bij Ozzy Osbourne zit er wel bij denk ik
overleed ergens begin jaren 80
ergo; laat Arrie deze dan ook maar afmaken...

overleed ergens begin jaren 80
ergo; laat Arrie deze dan ook maar afmaken...

* denotes required fields.