MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2019

zoeken in:
Arrie schreef:
3

Zonder punten af te trekken, niks tegen die band, maar jeetje wat zijn ze diep gezakt. Dit is wel echt dramatisch. Light Years beviel me nog wel maar daar was ik ook snel op uitgeluisterd.

Alle urgentie is uit de band verdwenen, resulterend in totale gezapigheid met lelijke melodielijnen. Ik vind die coupletten echt nergens naar klinken. De toegevoegde electronica is ook weinig opzienbarend. Het lijkt ook wel alsof sommige mensen alles slikken van die band.
Goed verwoord. Ouder werk van The National vind ik prima, maar dit werk klinkt totaal ongeïnspireerd. De coupletten van 'Hairpin Turns' hadden zo een persiflage op het krappe stembereik van Berninger kunnen zijn. Alsof ze inspelen op juist de zwaktes van de band.

In de eerste single zit nog het meeste leven imo. Was in ieder geval interessanter geweest als het album die richting in was geslagen.

6

Eigenlijk een 8, maar ik begrijp dat ik er automatisch 2 punten van af dien te trekken dit keer.

Titmeister schreef:
Aan de positieve kant staan we al op 11 stemmers, kan me niet heugen wanneer het voor het laatst was dat we meer dan 10 stemmers in dit topic hadden...
Hoogste van vorige maand was 9 stemmen bij... the National. Ze maken in ieder geval tongen los.

Masimo schreef:
(quote)
Hoogste van vorige maand was 9 stemmen bij... the National. Ze maken in ieder geval tongen los.

Ik heb even gecheckt, in januari waren er 11 stemmers bij Billie Eilish, verder zijn we niet boven de 8 gekomen. Hopelijk blijven de stemmers ook meedoen, dan zal ik beloven geen nummers van The National meer te plaatsen

GrafGantz schreef:
6

Eigenlijk een 8, maar ik begrijp dat ik er automatisch 2 punten van af dien te trekken dit keer.

O shit, helemaal vergeten 2 punten van mijn score af te trekken!

70,7/11=6,43, de druiven zijn dus mildzoet!

01-05: M. Grig - Call (Jazper / 2 / 6,15)
02-05: Madonna feat. Maluma - Medellín (Edgar18 / 6 / 5,1)
03-05: The National - Hairpin Turns (Titmeister / 11 / 6,43)
04-05: Sarathy Korwar feat. MC Mawali (Masimo / / )

De zangstem staat me tegen maar verder een tof nummer.

7,3

Wel leuk dat er ook bussen voorkomen in die clip, zie je niet vaak.

8,4

Fijn dat je The National spaart, Masimo, maar er waren 13 stemmers, dus het gemiddelde is 5,44.

Deze is muzikaal erg interessant, alleen de zang voegt weinig toe.

7,9

Jazper schreef:
Wel leuk dat er ook bussen voorkomen in die clip, zie je niet vaak.

Ga er maar eens aan staan om een straat in Mumbai volledig voertuigvrij te krijgen

Titmeister schreef:
Fijn dat je The National spaart, Masimo, maar er waren 13 stemmers, dus het gemiddelde is 5,44.
Oeps, ik zat met de elf stemmers van Billie Eilish in mijn hoofd. Gelukkig ben jij scherper!

8

04-05: Sarathy Korwar feat. MC Mawali (Masimo / 6 / 7,48)
05-05: slowthai - Nothing Great About Britain (Titmeister)

5,5

7,5, geinige tekst

8

Beetje oude Streets-vibe bij deze.

Ik verwacht eigenlijk ook nog wel een stem van Arrie...

8,5

Slowthai is heel tof. Fijn geproduceerd ook weer!

5,5

04-05: Sarathy Korwar feat. MC Mawali (Masimo / 6 / 7,48)
05-05: slowthai - Nothing Great About Britain (Titmeister / 7 / 7,03)
06-05: Josh Ritter - All Some Kind of Dream (TomPSV)

Ik zal hier vast wel weer een hoop commentaar op krijgen, maar ik vind deze vent dus gewoon saaie muziek maken...

5

Titmeister schreef:
Ik verwacht eigenlijk ook nog wel een stem van Arrie...
Wel tof dat je Arrie kan bestellen. Hoeveel kost dat per stem?

Titmeister schreef:
Ik zal hier vast wel weer een hoop commentaar op krijgen, maar ik vind deze vent dus gewoon saaie muziek maken...

5

Daar wil ik inderdaad wel wat op zeggen.
Compleet mee eens, in ieder geval met dit liedje.

4

5,5

5, alhoewel ik me ook wel een versie met Conor Oberst op zang kan voorstellen, maar dan had ik het waarschijnlijk mooier gevonden.

Niettemin: welkom, Tom! Laat je door de cijfers niet afschrikken: ik schat dat je nu op de gemiddelde score van dit topic zit.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:24 uur

geplaatst: vandaag om 18:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.