MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Big Summer K.O. pt. II

zoeken in:
Ik krijg het niet warm van die winnaar.

Maar leuk dat je spelleider wilde spelen hoor

Toch fijn dat iemand zo wijs was de ultieme banger van "G" en de "Dogg" te nomineren .

Geinige editie, al drongen er wel iets te veel niet echt zomerse nummers door tot de laatste ronden.

Bedankt Jordi!

Thanks J, prachtige winnaar!

Bedankt Jordi voor de organisatie. Madonna vond ik zomerser, maar langs de andere kant ook goed dat het niet altijd dezelfde winnaar is. Ook toffe nummers ontdekt die ik niet kende. Misschien een ideetje voor dit soort game ifv de andere seizoenen

shimahero schreef:
Bedankt Jordi voor de organisatie. Madonna vond ik zomerser, maar langs de andere kant ook goed dat het niet altijd dezelfde winnaar is. Ook toffe nummers ontdekt die ik niet kende. Misschien een ideetje voor dit soort game ifv de andere seizoenen

Wat let je? Ik had een andere K.O. in mijn hoofd, maar doe wat je niet laten kan.

Ik heb jaren geleden eens een herfst variant georganiseerd met het idee dat door te pakken richting winter en lente, maar dat laatste is er nooit van gekomen.

In die tijd heb ik ook wat thema k.o.'s rondom weersverschijnselen, de aarde, maan etc. georganiseerd. Wie het leuk vindt kan daar ook nog eens op doorpakken.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.