Muziek / Muziekgames / The Four Seasons K.O. - Autumn
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2014, 19:03 uur
Finale tijd!
Het koste op sommige momenten wat pijn en moeite maar we zijn bij de finale. Twee fantastische nummers die onderling uit mogen gaan maken wie zich de ultieme herfstplaat mag noemen.
1. The Kinks - Autumn Almanac vs. Townes van Zandt - Fifteen Summers, Sixteen Falls
Tot de 9 met een verschil van 2.
Het koste op sommige momenten wat pijn en moeite maar we zijn bij de finale. Twee fantastische nummers die onderling uit mogen gaan maken wie zich de ultieme herfstplaat mag noemen.
1. The Kinks - Autumn Almanac vs. Townes van Zandt - Fifteen Summers, Sixteen Falls
Tot de 9 met een verschil van 2.
0
geplaatst: 7 december 2014, 19:04 uur
En hoewel het beide toppers zijn ga ik toch voor de eigen nominatie van mijn held Townes.
0-1
En hoewel het beide toppers zijn ga ik toch voor de eigen nominatie van mijn held Townes.
0-1
0
geplaatst: 8 december 2014, 09:19 uur
PS. Indien de finale niet op tijd beslist is staat de deadline op dinsdag 9 december om 19:00.
0
geplaatst: 9 december 2014, 22:52 uur
De deadline is al even verstreken dus tijd om de finale te beslissen. Helaas heeft geen van beide nummers een voorsprong maar omdat The Kinks als eerste (en voor de deadline) op zes punten stonden winnen zijn deze herfst k.o.
WINNAAR: THE KINKS - AUTUMN ALMANAC
Dank voor het meespelen allemaal! Binnenkort een volgend hoofdstuk.
WINNAAR: THE KINKS - AUTUMN ALMANAC
Dank voor het meespelen allemaal! Binnenkort een volgend hoofdstuk.
0
geplaatst: 18 maart 2015, 11:37 uur
JA!
Door drukte en andere verplichtingen is het voortzetten van de reeks er een paar maandjes bij ingeschoten maar ik zal binnenkort eens een volgende editie opzetten.
Dank voor het attenderen
.
Door drukte en andere verplichtingen is het voortzetten van de reeks er een paar maandjes bij ingeschoten maar ik zal binnenkort eens een volgende editie opzetten.
Dank voor het attenderen
.
0
geplaatst: 28 juli 2015, 11:02 uur
Die is er geweest hé: Thema K.O. - Earth. Maar buiten dat heb je gelijk, tijd voor een volgende ronde van mijn K.O. serie. De komende twee dagen ben ik amper thuis maar zo tussen donderdag en het weekend zal ik hem opzetten.
* denotes required fields.