MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Four Seasons K.O. - Autumn

zoeken in:

Finale tijd!

Het koste op sommige momenten wat pijn en moeite maar we zijn bij de finale. Twee fantastische nummers die onderling uit mogen gaan maken wie zich de ultieme herfstplaat mag noemen.

1. The Kinks - Autumn Almanac vs. Townes van Zandt - Fifteen Summers, Sixteen Falls

Tot de 9 met een verschil van 2.

1. The Kinks - Autumn Almanac vs. Townes van Zandt - Fifteen Summers, Sixteen Falls

En hoewel het beide toppers zijn ga ik toch voor de eigen nominatie van mijn held Townes.

0-1

PS. Indien de finale niet op tijd beslist is staat de deadline op dinsdag 9 december om 19:00.

De deadline is al even verstreken dus tijd om de finale te beslissen. Helaas heeft geen van beide nummers een voorsprong maar omdat The Kinks als eerste (en voor de deadline) op zes punten stonden winnen zijn deze herfst k.o.

WINNAAR: THE KINKS - AUTUMN ALMANAC

Dank voor het meespelen allemaal! Binnenkort een volgend hoofdstuk.

Dank voor de ko Edgar

ik sluit me mij laxus11 aan. op naar de winter

Edgar18 schreef:

Dank voor het meespelen allemaal! Binnenkort een volgend hoofdstuk.

Komt hier binnenkort nog een vervolg aan?

JA!

Door drukte en andere verplichtingen is het voortzetten van de reeks er een paar maandjes bij ingeschoten maar ik zal binnenkort eens een volgende editie opzetten.

Dank voor het attenderen .

Ik merk er nog niks van beste Egar

Het is eind juli, tijd voor een Winter-KO.

Waarom ook niet he

laxus11 schreef:
Ik merk er nog niks van beste Edgar

Die is er geweest hé: Thema K.O. - Earth. Maar buiten dat heb je gelijk, tijd voor een volgende ronde van mijn K.O. serie. De komende twee dagen ben ik amper thuis maar zo tussen donderdag en het weekend zal ik hem opzetten.

Oh ja die had je ook nog

Gast
geplaatst: vandaag om 22:19 uur

geplaatst: vandaag om 22:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.