Muziek / Muziekgames / 2019 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2019, 16:42 uur
43. ROSALÍA – Aute Cuture vs. Jax Jones feat. Bebe Rexha – Harder
vs.
vs.
2
geplaatst: 16 december 2019, 17:54 uur
3-1
Vreselijk die Rosalia en ze wordt hier op de site ook nog flink op handen gedragen. Laat ik het positief afsluiten...niet mijn ding.
Vreselijk die Rosalia en ze wordt hier op de site ook nog flink op handen gedragen. Laat ik het positief afsluiten...niet mijn ding.
0
geplaatst: 17 december 2019, 19:53 uur
Green Day door
45. Friend Within – The Truth vs. Jonas Brothers – Sucker
1-0
45. Friend Within – The Truth vs. Jonas Brothers – Sucker
1-0
0
geplaatst: 17 december 2019, 21:58 uur
1-0
Niets tegen die Jonas Brothers, maar ik vond 'Sucker' één van de irritantste platen van het afgelopen jaar. Ik vermoed dat ik hier de enige zal zijn.
Niets tegen die Jonas Brothers, maar ik vond 'Sucker' één van de irritantste platen van het afgelopen jaar. Ik vermoed dat ik hier de enige zal zijn.
0
geplaatst: 17 december 2019, 23:02 uur
esteban schreef:
1-0
1-0
Nee hoor want het staat al 3-0. (Al vind ik Sucker gewoon een prima plaat
)
0
geplaatst: 18 december 2019, 07:55 uur
3-1
Ken de J bros pas sinds twee weken en naar nu blijkt muzikaal al wat langer
Maken prima nummers.
Ken de J bros pas sinds twee weken en naar nu blijkt muzikaal al wat langer

Maken prima nummers.
1
geplaatst: 18 december 2019, 14:56 uur
Ik zou eigenlijk sowieso voor Foals stemmen, dacht ik. Maar die Royal Republic is zo verdomd leuk, dat die onverwachts met mijn vote gaat lopen.
1-0
1-0
* denotes required fields.