MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
0-2

0-3

Casartelli (moderator)
0-4

Bij gebrek aan Radar Love en Candy dan maar een ander (en het beste album)nummer dat de eer van Moontan hoog moet houden. Al zal dat tegen Twilight Zone kansloos zijn.
1-4

2-5

Zack
2-6

4-7

Casartelli (moderator)
4. Bombay - Going to the Run

0-1

Ik kwam laat op het feestje, dus ik mag er verder niet over zeuren en zo... maar dat, naast alles wat al afgevallen is, zo'n lullig nummer als Bombay nog in de strijd is...?

Casartelli schreef:
...zo'n lullig nummer als Bombay...
Dat het nummer won van 'Hold Me Now' en 'Please Go' was een kwestie van "welke song is het minst lullig?", maar dat het nummer zelfs 'Candy's Going Bad' eruitknikkerde was wel heel erg lullig. Noch lollig.
0-4

0-5

0-6

En met terugwerkende kracht de George K ballade Hold Me Now is toch wel de stukje mooier

1-6

2-6

2-8

Casartelli schreef:
zo'n lullig nummer als Bombay

Bombay is heerlijk!

2 9

Eddie Vedder?

Het zou beter zijn om te spreken van Artiesten K.O. Golden Earring ipv The Golden Earring

vielip schreef:
(quote)

Bombay is heerlijk!

Die stad schijnt anders best wel vervuild te zijn, met zijn 20 miljoen inwoners.

1. Going to the Run - Twilight Zone

1-0

1-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:16 uur

geplaatst: vandaag om 20:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.