MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
1-3

Glow
1-4

2 4

Huh ik wacht meer dan n dag op battle 3, voor mij de absolute finale en dan wordt ie ff tussen neus en lippen door afgewerkt. 7 2 nog voor de allermooiste song van townes

4-5

Scorpion_21 schreef:
2 4

Huh ik wacht meer dan n dag op battle 3, voor mij de absolute finale en dan wordt ie ff tussen neus en lippen door afgewerkt. 7 2 nog voor de allermooiste song van townes

't is ook wel allemaal waanzinnig mooi hoor in deze fase. Net Our Mother the Mountain weer opgezet en meteen weer helemaal gevloerd.

4-6

Beiden prachtig

4-7

Halve finale!

1. Our Mother the Mountain vs. Kathleen
2. For the Sake of the Song  vs. Waiting Around to Die

Tot de zeven met een verschil van twee.

1. Our Mother the Mountain vs. Kathleen

0-0

Toch wel de geijkte namen in de halve finale, gelukkig een goede loting

1-0

Bij de greatest hits die ik een paar jaar geleden organiseerde haalde Our Mother the Mountain de finaleronde niet. Bizar natuurlijk, maar zo geijkt is ie dus blijkbaar niet.

2-0

Edgar18 schreef:
Bij de greatest hits die ik een paar jaar geleden organiseerde haalde Our Mother the Mountain de finaleronde niet. Bizar natuurlijk, maar zo geijkt is ie dus blijkbaar niet.

Dat lijkt me dan eerder een hele bizarre omissie idd dan te stellen dat ie niet tot de geijkte Townes-klassiekers hoort...

Titmeister schreef:
Dat lijkt me dan eerder een hele bizarre omissie idd dan te stellen dat ie niet tot de geijkte Townes-klassiekers hoort...
De vraag is natuurlijk in hoeverre je überhaupt van geijkte Townes-klassiekers kunt spreken? Voor 'het grote publiek' zijn er denk ik twee kleine Townes klassiekertjes: If I Needed You en Pancho & Lefty. Beide vooral bekend geworden door de coverversies van resp. Emmylou Harris en Willie Nelson + Merle Haggard. Dat 'grote publiek' moet dan nog wel country liefhebber zijn, want ik vrees dat de gemiddelde Amerikaan nog nooit van Townes gehoord heeft.

Vraag je het de echte Townes liefhebber, dan zijn dit wel vier namen die je kunt verwachten.

Glow
4-4

Edgar18 schreef:
(quote)
De vraag is natuurlijk in hoeverre je überhaupt van geijkte Townes-klassiekers kunt spreken? Voor 'het grote publiek' zijn er denk ik twee kleine Townes klassiekertjes: If I Needed You en Pancho & Lefty. Beide vooral bekend geworden door de coverversies van resp. Emmylou Harris en Willie Nelson + Merle Haggard. Dat 'grote publiek' moet dan nog wel country liefhebber zijn, want ik vrees dat de gemiddelde Amerikaan nog nooit van Townes gehoord heeft.

Vraag je het de echte Townes liefhebber, dan zijn dit wel vier namen die je kunt verwachten.

Klopt, ik bedoel inderdaad de 'klassiekers' bij de liefhebbers van Townes. Dan had ik vooraf inderdaad precies deze 4 nummers opgeschreven. Overigens geheel terecht, maar dat terzijde.

Titmeister schreef:
(quote)

Klopt, ik bedoel inderdaad de 'klassiekers' bij de liefhebbers van Townes. Dan had ik vooraf inderdaad precies deze 4 nummers opgeschreven. Overigens geheel terecht, maar dat terzijde.

Ik had gezegd: Kathleen, waitin around to die, fare thee well en if i needed you. Close enough

4-5

5-5

6-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:13 uur

geplaatst: vandaag om 10:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.