Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2024, 09:04 uur
2 4
Huh ik wacht meer dan n dag op battle 3, voor mij de absolute finale en dan wordt ie ff tussen neus en lippen door afgewerkt. 7 2 nog voor de allermooiste song van townes
Huh ik wacht meer dan n dag op battle 3, voor mij de absolute finale en dan wordt ie ff tussen neus en lippen door afgewerkt. 7 2 nog voor de allermooiste song van townes
1
geplaatst: 21 juni 2024, 11:07 uur
Scorpion_21 schreef:
2 4
2 4
't is ook wel allemaal waanzinnig mooi hoor in deze fase. Net Our Mother the Mountain weer opgezet en meteen weer helemaal gevloerd.
0
geplaatst: 22 juni 2024, 22:03 uur
Halve finale!
1. Our Mother the Mountain vs. Kathleen
2. For the Sake of the Song vs. Waiting Around to Die
Tot de zeven met een verschil van twee.
1. Our Mother the Mountain vs. Kathleen
2. For the Sake of the Song vs. Waiting Around to Die
Tot de zeven met een verschil van twee.
0
geplaatst: 22 juni 2024, 22:08 uur
Toch wel de geijkte namen in de halve finale, gelukkig een goede loting 
1-0

1-0
0
geplaatst: 22 juni 2024, 22:12 uur
Bij de greatest hits die ik een paar jaar geleden organiseerde haalde Our Mother the Mountain de finaleronde niet. Bizar natuurlijk, maar zo geijkt is ie dus blijkbaar niet.
2-0
2-0
0
geplaatst: 23 juni 2024, 07:39 uur
Edgar18 schreef:
Bij de greatest hits die ik een paar jaar geleden organiseerde haalde Our Mother the Mountain de finaleronde niet. Bizar natuurlijk, maar zo geijkt is ie dus blijkbaar niet.
Dat lijkt me dan eerder een hele bizarre omissie idd dan te stellen dat ie niet tot de geijkte Townes-klassiekers hoort...
0
geplaatst: 23 juni 2024, 08:46 uur
Titmeister schreef:
Dat lijkt me dan eerder een hele bizarre omissie idd dan te stellen dat ie niet tot de geijkte Townes-klassiekers hoort...
De vraag is natuurlijk in hoeverre je überhaupt van geijkte Townes-klassiekers kunt spreken? Voor 'het grote publiek' zijn er denk ik twee kleine Townes klassiekertjes: If I Needed You en Pancho & Lefty. Beide vooral bekend geworden door de coverversies van resp. Emmylou Harris en Willie Nelson + Merle Haggard. Dat 'grote publiek' moet dan nog wel country liefhebber zijn, want ik vrees dat de gemiddelde Amerikaan nog nooit van Townes gehoord heeft. Dat lijkt me dan eerder een hele bizarre omissie idd dan te stellen dat ie niet tot de geijkte Townes-klassiekers hoort...
Vraag je het de echte Townes liefhebber, dan zijn dit wel vier namen die je kunt verwachten.
0
geplaatst: 23 juni 2024, 10:08 uur
Edgar18 schreef:
Vraag je het de echte Townes liefhebber, dan zijn dit wel vier namen die je kunt verwachten.
(quote)
De vraag is natuurlijk in hoeverre je überhaupt van geijkte Townes-klassiekers kunt spreken? Voor 'het grote publiek' zijn er denk ik twee kleine Townes klassiekertjes: If I Needed You en Pancho & Lefty. Beide vooral bekend geworden door de coverversies van resp. Emmylou Harris en Willie Nelson + Merle Haggard. Dat 'grote publiek' moet dan nog wel country liefhebber zijn, want ik vrees dat de gemiddelde Amerikaan nog nooit van Townes gehoord heeft. Vraag je het de echte Townes liefhebber, dan zijn dit wel vier namen die je kunt verwachten.
Klopt, ik bedoel inderdaad de 'klassiekers' bij de liefhebbers van Townes. Dan had ik vooraf inderdaad precies deze 4 nummers opgeschreven. Overigens geheel terecht, maar dat terzijde.
0
geplaatst: 23 juni 2024, 11:08 uur
Titmeister schreef:
Klopt, ik bedoel inderdaad de 'klassiekers' bij de liefhebbers van Townes. Dan had ik vooraf inderdaad precies deze 4 nummers opgeschreven. Overigens geheel terecht, maar dat terzijde.
(quote)
Ik had gezegd: Kathleen, waitin around to die, fare thee well en if i needed you. Close enough
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.