MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:

4. The Cross - The Also Rans vs. Freddie Mercury - Love Me Like There's No Tomorrow

1-0

2-0

5. Roger Taylor - Strange Frontier vs. Roger Taylor - I am the Drummer (In a Rock N' Roll Band)

1-0

2-0

3. Brian May + Friends – Starfleet vs. The Cross - Power to Love
3-1

4. The Cross - The Also Rans vs. Freddie Mercury - Love Me Like There's No Tomorrow
3-0

5. Roger Taylor - Strange Frontier vs. Roger Taylor - I am the Drummer (In a Rock N' Roll Band)
3-0

6. Brian May + Friends – Let Me Out vs. Freddie Mercury - There Must Be More to Life Than This

1-0

2-0

Het lijkt wat te gaan stokken. Zou ik toch jammer vinden.
Dus even een tag voor alle deelnemers tot nu toe (excuses als dit ongewild is, je nooit afgehaakt was en/of en drammerig overkomt, dat is niet de bedoeling). Wellicht willen jullie weer aanhaken?

Brunniepoo, Mssr Renard, meneer, 50tracks, Funky Bookie, Johnny Marr, laxus11, johan de witt, FrodoK

Spotifylijst van de tweede ronde

De liefhebber mag eventueel nog op battle 3 tot en met 6 stemmen (zie hierboven)

Overigens was uit het overzicht van de tweede ronde op de een of andere manier battle 9. weggevallen. In plaats daarvan spelen we aan het einde nog battle 17.

17. Roger Taylor - Working Class Hero vs. Brian May - Driven by You

Bonk ik zit ergens in Italië en is moeilijk om de nummers te beluisteren. Zondag weer thuis. Ciao !

Kun je toch beter op vakantie op de Veluwe zitten meneer, het lukt daar best!

Geniet ervan de laatste paar dagen!

Ik vind een behoorlijk groot deel van deze nummers niet zo boeiend, dus onthoud ik me liever van stemmen.

Grofweg vind ik de Barcelonaplaat wel ok, en daarnaast nog een paar nummers van Mercury en May (en vooruit, Foreign Sand kan er ook wel mee door), en ik ben dan ook nooit zo bezig geweest met het solowerk van de Queenleden...

Ook ik ben op vakantie en heb minder tijd om te luisteren. Over ca. 10 dagen weer in Nederland

6. Brian May + Friends – Let Me Out vs. Freddie Mercury - There Must Be More to Life Than This

3-0

Ik sluit me daarnaast wel ook een beetje aan bij Brunniepoo: de solotracks doen me over het algemeen niet veel.

7. Freddie Mercury / Montserrat Caballé – The Golden Boy vs. Roger Taylor – Old Friends

0-1

0-2

2-2

3-2 Easypeasy !

8. Brian May - Last Horizon vs. Brian May - Resurrection

1-0

3-0

4-0

Bonk: ik kom geen battle nr. 9 tegen dus ik zet nr. 10 erop.

10. The Cross – Cowboys and Indians vs. Brian May - Back to the Light

meneer schreef:

Bonk: ik kom geen battle nr. 9 tegen dus ik zet nr. 10 erop.

Klopt hoor.

Bonk schreef:

Overigens was uit het overzicht van de tweede ronde op de een of andere manier battle 9. weggevallen. In plaats daarvan spelen we aan het einde nog battle 17.

17. Roger Taylor - Working Class Hero vs. Brian May - Driven by You

0-1

0-2

Mosterd na de maaltijd, maar:
8. Brian May - Last Horizon vs. Brian May - Resurrection
4-1
Wel wrang, twee van Brians absolute sterkste tegen elkaar strijden...

0-3

0-4

11. Freddie Mercury / Montserrat Caballé – Guide Me Home vs. Freddie Mercury / Montserrat Caballé – Barcelona

0-1

0-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:58 uur

geplaatst: vandaag om 14:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.