MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
1. Big Blue vs. A-Punk

1-5 al gestemd

2. Giving Up the Gun vs. Hope

5-2 al gestemd

3. Holiday vs. Connect

4-1

1. Big Blue vs. A-Punk

1-5 al gestemd

5-3 nipt

3. Holiday vs. Connect

5-1

1. Big Blue vs. A-Punk

1-6 ( klaar nu).

5-3 al gestemd.

3. Holiday vs. Connect

5-1 al gestemd.

1. Big Blue vs. A-Punk

1-7 (zeker klaar nu).

5-4 (nog steeds niet klaar nu)

3. Holiday vs. Connect

6-1 (wel klaar nu)

Persoonlijk vind ik het wel wat flauw dat er post hoc iets aan het vooropgestelde scoresysteem wordt gewijzigd omdat een user kloeg over een favoriet nummer dat niet door is. Dat je het voor de battles erna toepast tot daar aan toe, maar dat een nummer dat op zich safe in de volgende ronde zit dan plots toch niet doorgaat vind ik wat wrang. Alsof we bij een wkvoetbal na de penalties plots zeggen: oei, Brazilië is niet door, laat ons toch 6 ipv 5 penalties nemen.

Kloeg?

En dat laatste had de FIFA zeker gedaan als Argentinië die penaltyserie van NL had verloren

6-4

4. M79 vs. Obvious Bicycle

1-0

5. Ottoman vs. Hold You Now met Danielle Haim

1-0

Jakkaman > Ottoman

dumb_helicopter schreef:
Persoonlijk vind ik het wel wat flauw dat er post hoc iets aan het vooropgestelde scoresysteem wordt gewijzigd omdat een user kloeg over een favoriet nummer dat niet door is.
Nee hoor, vond het gewoon een goed idee omdat de battles zo vlot gingen en we maar pas gestart waren. Ik zou nooit zomaar een gunst doen voor Johnny Marr.

dumb_helicopter schreef:
Persoonlijk vind ik het wel wat flauw dat er post hoc iets aan het vooropgestelde scoresysteem wordt gewijzigd omdat een user kloeg over een favoriet nummer dat niet door is. Dat je het voor de battles erna toepast tot daar aan toe, maar dat een nummer dat op zich safe in de volgende ronde zit dan plots toch niet doorgaat vind ik wat wrang. Alsof we bij een wkvoetbal na de penalties plots zeggen: oei, Brazilië is niet door, laat ons toch 6 ipv 5 penalties nemen.

Het is maar waar je je druk over kunt maken

Hope er dus toch uit, gatver, plan mislukt!

4-2

Vorige is nog niet ’laar, trouwens

6-1 voor de vorige

Tot de 6?

Yes.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:14 uur

geplaatst: vandaag om 05:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.