Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2020, 12:19 uur
Twee giganten:
4-1
11. Breakthrough Vs The Ground Walks, with Time in a Box
0-1
4-1
11. Breakthrough Vs The Ground Walks, with Time in a Box
0-1
5
geplaatst: 1 juli 2020, 13:21 uur
Dus hoe leerde jij de band Modest Mouse kennen? Nou zo: tickets voor Rock Werchter 2004 waren al een tijdje in de pocket. Onderdeel van de voorpret is natuurlijk zoveel mogelijk onbekende artiesten te beluisteren om te kijken of er wat leuks tussenzit. Als je 17 bent ken je natuurlijk nog niet zoveel... En je luistert met andere oren op die leeftijd; één van de headliners, The Cure, vond ik toen maar een stelletje rare ouwe mannen (al zijn ze dat mss ook wel). En dat David Bowie cancelde lag ik toen ook niet wakker van want ik dacht toen dat het meer een acteur dan zanger was. We kregen er 2manydj's voor terug. Tja.
Maar er cancelde redelijk kort voor het festival ook een kleinere artiest voor in de Marquee, welke weet ik al niet meer. Vervanger: Modest Mouse. Good News was net uit en die kon ik, ik geloof via limewire, downloaden. Een dag of 4 later en met net genoeg actieve peers was 'ie binnen. Één album op één grote mp3. Via omslachtige software lukte het de liedjes op te knippen en daarna te branden op cd. Het was toen dus nog hard werken voor je illegaal gedownloade muziek. Ik vond het geweldig en mijn broer ook, die in zijn Offspring tijd zat. Het was totaal andere muziek dan dat ik daarvoor luisterde maar vanaf die zomer ben ik hooked.
Maar er cancelde redelijk kort voor het festival ook een kleinere artiest voor in de Marquee, welke weet ik al niet meer. Vervanger: Modest Mouse. Good News was net uit en die kon ik, ik geloof via limewire, downloaden. Een dag of 4 later en met net genoeg actieve peers was 'ie binnen. Één album op één grote mp3. Via omslachtige software lukte het de liedjes op te knippen en daarna te branden op cd. Het was toen dus nog hard werken voor je illegaal gedownloade muziek. Ik vond het geweldig en mijn broer ook, die in zijn Offspring tijd zat. Het was totaal andere muziek dan dat ik daarvoor luisterde maar vanaf die zomer ben ik hooked.

0
geplaatst: 1 juli 2020, 13:45 uur
12. Parting of the Sensory Vs Make Everyone Happy / Mechanical Birds
1-0
1-0
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 1 juli 2020, 16:34 uur
13. The World At Large Vs Dark Center Of The Universe
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.