MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:

1-1

Arbeidsdeskundige
0-2

1-2

Toppers, ik ga vanavond ergens loten voor de volgende ronde

1-1

Parting of the Sensory ook fijn, maar er gaat weinig boven Float On (de enige 2 die dat wel doen staan helaas tegenover elkaar in battle 16...)

1-2

Arbeidsdeskundige
2-2

MVW
2-4

arhurdz kom jij je hier ook eens mee bemoeien, of vind je Modest Mouse niets? kijk uit hoor, want je slaapt zo wéér op de bank

2. Trailer Trash Vs Dashboard

1-0

Twee favorieten tegenover elkaar, maar Trailer Trash is misschien wel mijn favoriete MM nummer, dus de keuze was toch snel gemaakt.

3-0

Ja prachtig en oprecht nummer, dat Trailer Trash. Ik moet altijd denken aan deze docu over Modest Mouse, waarbij de bandleden zeggen 'ja de teksten van Brock op Trailer Trash zijn heel persoonlijk, maar we hadden nooit behoefte om het verder uit te praten. Het nummer zegt genoeg'

3-1 allebei kapot mooi weer, wat een band aerobag raap me op met dit niveau, kan het niet aaaaaaan

aerobag schreef:
arhurdz kom jij je hier ook eens mee bemoeien, of vind je Modest Mouse niets? kijk uit hoor, want je slaapt zo wéér op de bank

Cowboy ArthurDZ is a major player in the MusicMeter scene.

aerobag schreef:

Haha, ik ken maar één album van hen en vind deze artiesten KO niet de leukste manier om een artiest beter te leren kennen, dus vandaar dat ik niet meedoe. Maar ik zal de gelegenheid aangrijpen om weer eens wat dieper in hun oeuvre te duiken, en wel voordat het schip zingt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:59 uur

geplaatst: vandaag om 02:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.