Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2021, 15:33 uur
0
geplaatst: 10 juni 2021, 09:45 uur
Ik niet, één van z'n leukste hits maar je bent een koning om Pop Style door te stemmen.
1-2
Portland ook heel tof
1-2
Portland ook heel tof

0
geplaatst: 10 juni 2021, 11:14 uur
Ik vind Portland echt een draak van een nummer
en Toosie Slide ook maar matig.
Oh well:
2-2
en Toosie Slide ook maar matig.Oh well:
2-2
0
geplaatst: 10 juni 2021, 11:41 uur
1
geplaatst: 10 juni 2021, 12:53 uur
Johnny Marr schreef:
Ik niet, één van z'n leukste hits maar je bent een koning om Pop Style door te stemmen.
Wel de versie met The Throne natuurlijk!
1
geplaatst: 10 juni 2021, 12:58 uur
Johnny Marr schreef:
Kijk, dat zijn argumenten waar ik iets mee kan
Nog één stemmer! laxus11 perhaps?
(quote)
Kijk, dat zijn argumenten waar ik iets mee kan

Nog één stemmer! laxus11 perhaps?
Voor geen goud

0
geplaatst: 10 juni 2021, 13:35 uur
Hoeft niet voor mij, voor mij is die zonder The Throne de versie die ik het best ken. Zal 'm nog es opgooien met Jay en Ye.
Got so many chain they call me Chaining Tatum

jordidj1 you been on my mind lately, you still got my number you need to call me
Let me rockrockrockrock your bodyyyyy, i can't trust no fucking booodyyyy
Edit: met The Throne is het nog steeds wel een aangenaam nummer, maar hoeft dus niet zo voor mij
1
geplaatst: 10 juni 2021, 13:39 uur
Johnny Marr schreef:
Hoeft niet voor mij, voor mij is die zonder The Throne de versie die ik het best ken.
(quote)
Hoeft niet voor mij, voor mij is die zonder The Throne de versie die ik het best ken.
Voor mij net andersom want de versie met Jigga en Yeezy werd als eerst uitgebracht. Toen eenmaal de albumversie uitkwam, had ik de singleversie al stukgedraaid.
Anyway:
60. “Toosie Slide” vs. “Portland”
3-3
1
geplaatst: 10 juni 2021, 18:25 uur
Die tweede ronde komt nu wel akelig dicht in de buurt, ja. Wat dan? Moet ik dan ook gaan loten enzo, en kijken welk nummer elke battle heeft gewonnen ofzo? Fok dat man, fuck die shit zwaar, doe ik niet 
0-1

0-1
2
geplaatst: 10 juni 2021, 18:34 uur
Johnny Marr schreef:
Die tweede ronde komt nu wel akelig dicht in de buurt, ja. Wat dan? Moet ik dan ook gaan loten enzo, en kijken welk nummer elke battle heeft gewonnen ofzo? Fok dat man, fuck die shit zwaar, doe ik niet
0-1

0-1
Too Much ging door
0
geplaatst: 10 juni 2021, 18:39 uur
Johnny Marr schreef:
0-1

0-1
Groot gelijk JM, de lange termijn effecten van loten zijn nog helemaal niet bekend en waarom zou je loten als je gezond bent

1
geplaatst: 10 juni 2021, 19:22 uur
Johnny Marr schreef:
Die tweede ronde komt nu wel akelig dicht in de buurt, ja. Wat dan? Moet ik dan ook gaan loten enzo, en kijken welk nummer elke battle heeft gewonnen ofzo?
Die tweede ronde komt nu wel akelig dicht in de buurt, ja. Wat dan? Moet ik dan ook gaan loten enzo, en kijken welk nummer elke battle heeft gewonnen ofzo?
Tot de 1, 24 minuten regel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.