MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
5. De Zwarte Plak - Hartevrouw (Jack Poels)
1-0

1-1

Niveautje hoor

Dim
6. Zondag In ’T Zuiden - De Troan

0-1 erg mooi nummer De Troan

1-1

Niets aan de hand

DjFrankie (moderator)
2-1

5-1

7. Vader - Blauwe Vear (Jack Poels)

1-0

Dim
Bartjeking schreef:
5-1

7. Vader - Blauwe Vear (Jack Poels)

1-0

Eindstand 5-2 (mijn fout; ik had de 3-2 van Bonk gemist)

DjFrankie (moderator)
8 Blieve Loepe - Zomerpaleis

1-0

Ha,ha, alweer klaar.
5-0

Dim
En zo is de bedwinger van Limburg uitgeschakeld

KWARTFINALES VAN DE ROWWEN HÈZE KO!
https://rowwenheze.nl/wp-content/uploads/2016/12/Rowwen-H%C3%A8ze-Voorwaarscch-foto-2000x480.jpg

In de derde ronde werd Bestel Mar met 5-0 afgedroogd, waardoor we nog één van de grotere hits verloren. Inmiddels is, niet geheel verrassend, duidelijk dat de luisterliedjes op MusicMeter over het algemeen toch wat hoger aangeslagen worden dan de feestnummers. Wellicht dat Zondag in ’t Zuiden nog het meest onder die laatste te scharen valt.

De lijst van 64 nummers is hoe dan ook heel aardig uitgedund. We hebben nog 8 nummers over en hieruit zal uiteindelijk het beste nummer naar voren komen. Van tevoren had ik nooit gedacht dat deze 8 de rest van het verloop zouden bepalen. Ik vind er meerdere verrassingen tussen zitten.
Zo hebben we nog één nummer over van de debuut EP (Blive Loepe), nog één van het debuutalbum Boem (De Peel in Brand), nog één van Station America (De Zwarte Plak), nog twee van Zondag in ’t Zuiden (het titelnummer en Ien Minuut), één van Water Lucht en Liefde (Heilige Antonoius), één van Vandaag (November) en het titelnummer van het solodebuut van Jack Poels, Blauwe Vear.

Acht prachtige liedjes als je het mij vraagt, maar er kunnen maar vier door naar de halve finales en de loting heeft deze battles opgeleverd. Er zullen meedogenloze keuzes gemaakt moeten worden.

1. Ien Minuut - Blauwe Vear (Jack Poels)
2. November - De Zwarte Plak
3. Blieve Loepe - Heilige Antonius
4. Zondag In ’T Zuiden - De Peel in Brand
Tot de 6, 1 verschil.

1. Ien Minuut - Blauwe Vear (Jack Poels)

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:55 uur

geplaatst: vandaag om 03:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.