Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2022, 20:24 uur
De finale dreigt op een fiasco uit te lopen.
Oh, het is reeds een feit.
5-7
Oh, het is reeds een feit.
5-7
1
geplaatst: 16 januari 2022, 20:28 uur
Scorpion_21 schreef:
Je stelt je aan ananas
Je stelt je aan ananas
Met alle liefde! ❤️
0
geplaatst: 16 januari 2022, 21:17 uur
123poetertjes schreef:
Het is </3
Het is </3
Het Is niet anders, helaas.
0
geplaatst: 16 januari 2022, 21:31 uur
Ik voeg me bij de club die treurt om deze laatste-ronde-choke van Het Is.
Ik verbaas me zojuist voor de zoveelste keer om de zeggingskracht van de (relatief simpele) tekst van En. Ik vond het altijd vreemd dat het zo laag staat in de favorietenlijst op de albumpagina; fijn dat het hier wel de verdiende liefde krijgt.
6-4 het kan nog!
PS: Ik ben alsnog content met de drie finalisten.
Ik verbaas me zojuist voor de zoveelste keer om de zeggingskracht van de (relatief simpele) tekst van En. Ik vond het altijd vreemd dat het zo laag staat in de favorietenlijst op de albumpagina; fijn dat het hier wel de verdiende liefde krijgt.
6-4 het kan nog!
PS: Ik ben alsnog content met de drie finalisten.
0
geplaatst: 16 januari 2022, 21:58 uur
Pfoe, ontdek dit nu pas.
Maar waarom zitten deze twee er nog in? En waar zijn Bitterzoet en Nee Joh gebleven?
Edit:
Maar waarom zitten deze twee er nog in? En waar zijn Bitterzoet en Nee Joh gebleven?Edit:
Arno schreef:
Waar is Bitterzoet gebleven?
Ach zo.Waar is Bitterzoet gebleven?
0
geplaatst: 16 januari 2022, 22:05 uur
Bitterzoet moest tegen Nee Joh moest tegen Ongeveer. En aangezien Ongeveer Eefjes/het mooiste liedje ooit is waren ze dus kansloos om dit stadium te halen. Daarna ging het een beetje mis, al is De Parade ook mooi.
0
geplaatst: 16 januari 2022, 22:17 uur
123poetertjes schreef:
En aangezien Ongeveer Eefjes/het mooiste liedje ooit is waren ze dus kansloos om dit stadium te halen. Daarna ging het een beetje mis, al is De Parade ook mooi.
En aangezien Ongeveer Eefjes/het mooiste liedje ooit is waren ze dus kansloos om dit stadium te halen. Daarna ging het een beetje mis, al is De Parade ook mooi.
Ik denk er ongeveer precies hetzelfde over, maar er is dus niets meer aan te doen en daar moeten we het dus maar mee doen.
0
geplaatst: 16 januari 2022, 23:12 uur
Tja, lastige loting. Zie je met tennis ook vaak.
Tegen De Parade en Scheef is een hele uitdaging.
Tegen De Parade en Scheef is een hele uitdaging.
0
geplaatst: 17 januari 2022, 00:06 uur
harm1985 schreef:
Spelen we niet gewon een supertiebreak tot de 10?

0
geplaatst: 17 januari 2022, 05:48 uur
0
geplaatst: 17 januari 2022, 07:48 uur
Ik was er gisteravond niet snel genoeg bij om de ronde te sluiten, dus we laten deze battle nog even open.
Op het moment dat een van de twee nu een verschil heeft van meer dan 2 punten sluit de K.O. direct. Na 20.25 uur (24 uur na start K.O.) sluit de K.O. direct bij een verschil van 1 punt (of meer).
Op het moment dat een van de twee nu een verschil heeft van meer dan 2 punten sluit de K.O. direct. Na 20.25 uur (24 uur na start K.O.) sluit de K.O. direct bij een verschil van 1 punt (of meer).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.