Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 15 maart 2022, 18:23 uur
1-3
een veel groter verschil in datering kan er toch niet voorbij komen in dit spel. Ik heb - zoals wel vaker - toch een voorkeur voor de nadagen boven de beginperiode.
een veel groter verschil in datering kan er toch niet voorbij komen in dit spel. Ik heb - zoals wel vaker - toch een voorkeur voor de nadagen boven de beginperiode.
0
geplaatst: 15 maart 2022, 18:37 uur
Kan wel meegaan in het charmante gehalte van de nadagen. Heb die cd zelfs. Toch wordt het
1-4
1-4
1
geplaatst: 15 maart 2022, 19:05 uur
Brunniepoo schreef:
1-3
1-3
#teamoudenummersvandejongeMiles
0
geplaatst: 15 maart 2022, 20:05 uur
17. On the Corner / New York Girl / Thinking of ... - Florence Sur les Champs-Élysées
1-0
1-0
0
geplaatst: 15 maart 2022, 21:03 uur
4-3
Ja, ik ga ook voor wat een soundtrack voor een blaxploitation had kunnen zijn ten koste van die Franse neo noir.
Ja, ik ga ook voor wat een soundtrack voor een blaxploitation had kunnen zijn ten koste van die Franse neo noir.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.