MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
Ik vind ze beide leuk!
0-2

ik ook!
0-3

1-3

soms moet een mens tegen de stroom inzwemmen.

.... fijne flow

1-4

Soledad
2-5

1-2

Verrassend Johnny Marr, ik dacht dat je wel fan was van A Tribute to Jack Johnson?

Choconas schreef:
1-2

Verrassend Johnny Marr, ik dacht dat je wel fan was van A Tribute to Jack Johnson?

Klopt helemaal, maar ik heb ook een groot zwak voor Tutu. Zie m'n bericht bij het album aldaar.

2-2

4-2

4-3 dit gaat helemaal mis

Tutu gaat gewoon door, zalig!

25. Billy Boy - Calypso Frelimo

Johnny Marr schreef:
Tutu gaat gewoon door, zalig!

Bizar zeg, jij schelm! Dat Tutu een prachtige hoes heeft, da's akkoord, maar verder...

Soledad
Ik vind Tutu echt een kakplaat maar goed ieder z’n ding. Nieuwe ronde:

1-0

3-4

Right Off is wel het summum van Miles voor mij denk ik, maar Yesternow had er nooit uit gemogen, zeker niet door freakin' Tutu. Hou op jongens!!

Ik wil Yesternow en Footprints in de volgende ronde terug in deze KO. Zoveel nietszeggende 13 in het dozijn trompetdeuntjes hebben het wel gehaald en Yesternow en Footprints liggen eruit, dat kan toch helemaal niet? Ik ga staken anders.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:48 uur

geplaatst: vandaag om 23:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.