MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:

2-1

Soledad
3-3

4-4

Gelijkwaardig.

Zack
4-5

2. Right Off - Stuff

Soledad
2-1

3-1

5-1 natuurlijk. Right Off...

Die pulserende drums van Cobham, heerlijk vuige gitaar van McLaughlin, een jonge Grossman (jaja, ga hem checken, Some Shapes to Come, Love is the Thing, Time to Smile, allemaal geweldige platen) op saxofoon, Hancock op piano en Henderson op bass. Veel beter wordt het niet, zeker niet bij Miles.

6-1

3. My Old Flame - Pharaoh's Dance

0-1

Soledad
0-2

1-3

1-5. Bitches Brew was een paar jaar geleden mijn definitieve gateway tot jazz. Ik had wel een paar jazz albums in de kast staan en die kwamen er 1x per jaar uit voor een obligate luistersessie, maar het deed me nooit zoveel. Bitches Brew intrigeerde me altijd wel en toen ik 'm eindelijk had aangeschaft en er veel naar luisterde werd mijn interesse in jazz opeens enorm aangewakkerd. Inmiddels ben ik ruim 500 jazz platen verder.... Sleutelplaat voor mij dus.

1-1

Boring vs. boring... maar goed, 'Round About Midnight heeft veel meer status.

1-2 dus.

Mssr Renard
1-3

Soledad
1-4

Boring? Die solo van Coltrane is legendarisch.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:14 uur

geplaatst: vandaag om 09:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.