Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
1
Soledad
geplaatst: 23 maart 2022, 17:46 uur
Rudi S schreef:
Ach ja , het album vind ik niet zo bijzonder, ook meer een Marcus Miller album met Miles erbij.
Tja die elektronica zullen het wel zijn, in dat titelnummer is toch wel een prima Miles Davis te horen.
Het zal wel aan mij liggen want ik vind tegen de stroom in You're Under Arrest een erg fijn album en echt niet door die 2 poptunes.
(quote)
Ach ja , het album vind ik niet zo bijzonder, ook meer een Marcus Miller album met Miles erbij.
Tja die elektronica zullen het wel zijn, in dat titelnummer is toch wel een prima Miles Davis te horen.
Het zal wel aan mij liggen want ik vind tegen de stroom in You're Under Arrest een erg fijn album en echt niet door die 2 poptunes.
Ja iedereen heeft zo z’n voorkeursperiode met Miles. Hoogtepunten voor mij waren zijn sextet met Cannoball en Coltrane, zijn quintet met Trane en de periode Bitches Brew, Silent Way enz.
Daar tussenin zitten ook leuke dingen maar vanaf zijn comeback is hij mij wel echt kwijt. Die gedateerde synths, elektrische drums, overdadige elektrische bas: ik verdraag het gewoonweg niet. Die twee pop nummers vind ik overigens nog heel aardig.
0
geplaatst: 23 maart 2022, 21:40 uur
16. Calypso Frelimo - On the Corner / New York Girl / Thinking of ...
1
geplaatst: 24 maart 2022, 13:53 uur
En daarmee is deze ronde voorbij...
Ronde 3:
1. Pharaoh's Dance - Round Midnight ['Round About Midnight]
2. Fall - Bitches Brew
3. On the Corner / New York Girl / Thinking of ... of - Concierto de Aranjuez (Adagio)
4. So What - In a Silent Way / It's About That Time
5. Go Ahead John - Shhh / Peaceful
6. Stuff - Summertime
7. Spanish Key - Milestones
8. Right Off - Générique
Tot de 7, 1 verschil. Verder voeg ik veiligheidshalve een 24-uursregel toe
Ronde 3:
1. Pharaoh's Dance - Round Midnight ['Round About Midnight]
2. Fall - Bitches Brew
3. On the Corner / New York Girl / Thinking of ... of - Concierto de Aranjuez (Adagio)
4. So What - In a Silent Way / It's About That Time
5. Go Ahead John - Shhh / Peaceful
6. Stuff - Summertime
7. Spanish Key - Milestones
8. Right Off - Générique
Tot de 7, 1 verschil. Verder voeg ik veiligheidshalve een 24-uursregel toe
0
geplaatst: 24 maart 2022, 13:54 uur
0
geplaatst: 24 maart 2022, 14:21 uur
Ik tel 1 heel album en 1 album met alle deelnemende nummers nog in het spel.
2-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.