MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
Soledad
Rudi S schreef:
(quote)

Ach ja , het album vind ik niet zo bijzonder, ook meer een Marcus Miller album met Miles erbij.
Tja die elektronica zullen het wel zijn, in dat titelnummer is toch wel een prima Miles Davis te horen.
Het zal wel aan mij liggen want ik vind tegen de stroom in You're Under Arrest een erg fijn album en echt niet door die 2 poptunes.

Ja iedereen heeft zo z’n voorkeursperiode met Miles. Hoogtepunten voor mij waren zijn sextet met Cannoball en Coltrane, zijn quintet met Trane en de periode Bitches Brew, Silent Way enz.

Daar tussenin zitten ook leuke dingen maar vanaf zijn comeback is hij mij wel echt kwijt. Die gedateerde synths, elektrische drums, overdadige elektrische bas: ik verdraag het gewoonweg niet. Die twee pop nummers vind ik overigens nog heel aardig.

1-1

2-1 duidelijk

Soledad
2-2

Zo duidelijk is deze niet

3-2 helder

4-4

Zeer lastig!

16. Calypso Frelimo - On the Corner / New York Girl / Thinking of ...

Soledad
1-3

1-4

1-1

1 album heeft nog alle nummers aan boord

Rudi S schreef:
1 album heeft nog alle nummers aan boord

Ik tel 1 heel album en 1 album met alle deelnemende nummers nog in het spel.

2-1

Soledad
3-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:49 uur

geplaatst: vandaag om 16:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.