Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 1 oktober 2022, 12:11 uur
https://images.genius.com/edc66c1d7620faec29070e187b310ade.386x386x1.png
Ronde 4, of te wel de halve finale!
Hieronder de vier halve finalisten, toevallig (of niet...) zijn dit ook de vier meest succesvolste singles van Frankie in onze Nederlandse Top 40!
Two Tribes (nr 1)
Relax (Come Fighting) (nr 5)
Rage Hard (nr 7)
The Power of Love (nr 9)
Het lijkt er sterk op dat de heren nogal van de oneven getallen zijn. Overigens had Holly solo zich hier behoorlijk hoog in kunnen mengen met Americanos die een 6de plek behaalde maar dat gebeurde dus niet.
De loting leverde de volgende twee paren op:
01. Rage Hard vs. The Power of Love
02. Relax (Come Fighting) vs. Two Tribes
tot de 6 met 1 verschil!
https://www.udiscovermusic.com/wp-content/uploads/2020/02/Frankie-Goes-To-Hollywood-GettyImages-91134635.jpg
Laten we aan de volgende halve finales beginnen, zijn jullie weer van de partij lennonFunky Bookie thelion EttaJamesBrown west Castle Casartelli laxus11 musicfriek SBube Marty McFlyPoeha andréN8zuster70 Ries_72 en andere.
Ronde 4, of te wel de halve finale!
Hieronder de vier halve finalisten, toevallig (of niet...) zijn dit ook de vier meest succesvolste singles van Frankie in onze Nederlandse Top 40!
Two Tribes (nr 1)
Relax (Come Fighting) (nr 5)
Rage Hard (nr 7)
The Power of Love (nr 9)
Het lijkt er sterk op dat de heren nogal van de oneven getallen zijn. Overigens had Holly solo zich hier behoorlijk hoog in kunnen mengen met Americanos die een 6de plek behaalde maar dat gebeurde dus niet.
De loting leverde de volgende twee paren op:
tot de 6 met 1 verschil!
https://www.udiscovermusic.com/wp-content/uploads/2020/02/Frankie-Goes-To-Hollywood-GettyImages-91134635.jpg
Laten we aan de volgende halve finales beginnen, zijn jullie weer van de partij lennonFunky Bookie thelion EttaJamesBrown west Castle Casartelli laxus11 musicfriek SBube Marty McFlyPoeha andréN8zuster70 Ries_72 en andere.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 oktober 2022, 12:13 uur
O ja... even niet opgelet (ja, dat doe ik toch echt zelf... of niet dus) en dan is daar alweer de halve finale
Maar... waar is Welcome to the Pleasuredome?
1-0
Maar... waar is Welcome to the Pleasuredome?
1-0
1
geplaatst: 1 oktober 2022, 12:28 uur
met 5-3 verloren van Relax, niet met 5-4 mocht dat nog een bepaalde geruststelling voor je zijn.
0
geplaatst: 1 oktober 2022, 16:51 uur
5-5
Onmogelijke keuze eigenlijk..maar Power blijft van ingetekende schoonheid en met een pistool tegen mijn hoofd zou ik dan toch deze kiezen.
Onmogelijke keuze eigenlijk..maar Power blijft van ingetekende schoonheid en met een pistool tegen mijn hoofd zou ik dan toch deze kiezen.
0
geplaatst: 1 oktober 2022, 17:47 uur
5-6
Voor één van de weinige kerstliedjes die ik wél goed vind. Leuke comeback trouwens (van 5-1 naar 5-6).
Voor één van de weinige kerstliedjes die ik wél goed vind. Leuke comeback trouwens (van 5-1 naar 5-6).
0
geplaatst: 1 oktober 2022, 17:49 uur
0-1
De 12-inches van Two Tribes zijn beter. Met de geniale tekst in the Annihilation mix:
"If your grandmother or any other member of your family should die whilst in the shelter,
Put them outside, but remember to tag them first for identification purposes."
0-1
De 12-inches van Two Tribes zijn beter. Met de geniale tekst in the Annihilation mix:
"If your grandmother or any other member of your family should die whilst in the shelter,
Put them outside, but remember to tag them first for identification purposes."
0
geplaatst: 1 oktober 2022, 17:54 uur
0-2
In die tijd waren alle 12-inches geweldig
Nou ja, alle? Maar wel veel.
In die tijd waren alle 12-inches geweldig
Nou ja, alle? Maar wel veel.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.