MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Folk(rock) album K.O. (1960-1979)

zoeken in:
Wrathchild1
Nog 3 uren ongeveer....het maakt me niet uit, het is tenminste een finale

9-10

10-10
Om het makkelijker te maken

Edgar18 schreef:
6-6

Townes van Zandt zou ik niet meteen verwachten in een Folk (rock) spelletje. Voor mij is dit gewoon country. Maar hij staat er, en is voor mij tig keer beter dan Bringing it All Back Home dus de keus is simpel.

C & W heeft toch ook wel zijn oorsprong in diverse emigranten volksmuziek, nee die andere is echt een graadje erger want de " folkpuristen " haten Dylan om die electrische kant op dat album.
De opvolger HR 61 was nog een graadje erger ( leugenaar, Judas en heel veel boehoe)

Rudi S schreef:
De opvolger HR 61 was nog een graadje erger
Laat ik dat nou net zijn beste werk vinden

Edgar18 schreef:
(quote)
Laat ik dat nou net zijn beste werk vinden

Dito.

Ik weet dat organisator Wrathchild1 op deze site actief is op vele fronten en dus een drukbezet mens is, maar volgens mij kunnen we hier toch inmiddels wel een winnaar aanwijzen...

Wrathchild1
Goed dat je me even pm’t ....

Het is nipt , mar op basis van van wie het eerst op voorsprong komt bij gelijke stand wint dan en dat is.....tatte-re-ta

Townes van Zandt (1969)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/32000/32111.jpg?cb=1559818245

Een terechte winnaar! (want wie er in slaagt om His Royal Bobness te verslaan moet van goeden huize komen... ) Dank voor de organisatie, en ik ga (schandalige lacune) de winnaar eens beluisteren!

Arbeidsdeskundige
Terechte winnaar. Dank voor de organisatie Wrathchild1.

Bedankt Wrathchild1 het was een mooie k.o.

Wrathchild1

Bedankt Wrathchild1.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:59 uur

geplaatst: vandaag om 13:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.