Muziek / Muziekgames / Soul K.O. (Songs)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2020, 10:03 uur
Wrathchild1 schreef:
. Stevie Wonder is niet zo mijn ding , hoewel ik hem zeer hoog heb.
Het is ook niet bepaald Marvin’s beste , maar hoor er iets liever naar...( wel erg smooth)
(quote)
Je bent niet goed snix
. Stevie Wonder is niet zo mijn ding , hoewel ik hem zeer hoog heb.Het is ook niet bepaald Marvin’s beste , maar hoor er iets liever naar...( wel erg smooth)
Ik ben op zich hardstikke goed snix.
O.k. op het moment wel wat minder na auto ongeluk verleden week. Probeer elke dag mijn zegeningen te tellen dat ik er nog ben maar de impact en pijn belemmeren me in een hoop op het moment. Ontspannen en concentreren lukt me erg slecht (vandaar ook niet de beloofde spotify lijst) dus in zoverre ben ik idd niet goed snix momenteel. Maar buiten dat heb ik Marvin heel hoog zitten alleen vind deze van hem en ook het album waar deze van afkomstig is gewoon ronduit slecht, en Stevie W. heeft me nooit kunnen bekoren. Maar hoe dan ook het is niet aan mij om van deze twee mede te bepalen welke er doorgaat. Vind het al jammer dat ze allebei de twee ronde hebben gehaald en er al een heleboel echt mooie Soul de eerste ronde niet eens heeft overleefd.... 
1
Wrathchild1
geplaatst: 20 mei 2020, 10:08 uur
Was uiteraard een woordgrap , beste AbleMable . 
Een nadeel van een K.O. is dat er nummers uitvliegen die er eigenlijk in zouden ‘ moeten’ zitten door meerdere factoren vsn het K.O. systeem.
Ik wens je trouwens beterschap !

Een nadeel van een K.O. is dat er nummers uitvliegen die er eigenlijk in zouden ‘ moeten’ zitten door meerdere factoren vsn het K.O. systeem.
Ik wens je trouwens beterschap !

1
geplaatst: 20 mei 2020, 10:11 uur
Dat Golden Lady van Devil's Pie won kan ik begrijpen. Was de uitslag andersom geweest dan had ik het ook helemaal leuk gevonden. Dat Sexual Healing won van How Can I Get Next To You vind ik waarschijnlijk de meest belachelijke uitslag van ronde één. Maar ja, inherent aan een K.O. spelletje he
.
Ik vind Sexual Healing trouwens wel een prima en leuk liedje. Maar in dit soulgeweld is het toch een beetje het debiele broertje.
. Ik vind Sexual Healing trouwens wel een prima en leuk liedje. Maar in dit soulgeweld is het toch een beetje het debiele broertje.
0
geplaatst: 20 mei 2020, 10:33 uur
Akkoord met Edgar18. Leuk nummer hoor, Sexual Healing. Maar meer ook niet echt.
0
geplaatst: 20 mei 2020, 10:40 uur
13. Ann Peebles - Slipped, Tripped and Fell in Love vs. Sam Dees - Come Back Strong
0-0
0-0
0
geplaatst: 20 mei 2020, 10:48 uur
0-2 van de week heb ik een keer tegen Sam Dees gestemd, maar daar kan ik nu niet aan beginnen.
0
geplaatst: 20 mei 2020, 10:49 uur
1-3 deze van Ann is zeker goed. Geen stem tégen Sam, maar vóór Ann.
1
geplaatst: 20 mei 2020, 10:51 uur
Shaky schreef:
Geen stem tégen Sam, maar vóór Ann.
Zo is het natuurlijk ook Geen stem tégen Sam, maar vóór Ann.
. Ik stemde van de week voor Bill Withers, niet tegen Sam Dees.
0
geplaatst: 20 mei 2020, 11:19 uur
1-6
Toevallig net The Show Must Go On aan het checken, goed album!
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 20 mei 2020, 11:21 uur
14. Al Wilson - Show and Tell vs. Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
0
geplaatst: 20 mei 2020, 11:28 uur
Johnny Marr schreef:
Sterker nog, het beste soulalbum allertijden. Naar mijn altijd bescheiden mening. Toevallig net The Show Must Go On aan het checken, goed album!
Battle 14 is weer een hele lastige. Cold Little Heart is een van de mooiste soulsongs van de laatste jaren, maar ook Show and Tell is erg goed. Ik vind Al Wilson nog iets meer (pure) soul dus daar kies ik voor.
1-0
0
geplaatst: 20 mei 2020, 11:40 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Sterker nog, het beste soulalbum allertijden. Naar mijn altijd bescheiden mening. Goed album ja. Maar het is geen Innervisions, Superfly of Here, My Dear

1-2
2
geplaatst: 20 mei 2020, 11:42 uur
Wacht maar tot je er een luisterbeurt of tien op hebt zitten. Grappig dat je precies drie albums noemt die ik ook enorm waardeer. Superfly staat zelfs in mijn top tien, terwijl Innervisions daar in het verleden ook heeft gestaan.
0
geplaatst: 20 mei 2020, 12:46 uur
15. War - The World is a Ghetto vs. Aretha Franklin - I Say a Little Prayer
1-0
1-0
* denotes required fields.