Muziek / Muziekgames / Beste Nederlandstalige Nummer 2020 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 28 mei 2020, 17:13 uur
2-0
Ik wist niet dat Eddy Zoey zong tot ik dit vandeweek ging luisteren. Maar Eefje wint dit wel by a mile.
Ik wist niet dat Eddy Zoey zong tot ik dit vandeweek ging luisteren. Maar Eefje wint dit wel by a mile.
0
johannesA
geplaatst: 28 mei 2020, 17:14 uur
Jannes is wel groot in het schlager circuit. Dat jij het niet goed vindt, betekent niet, dat hij hier niet tussen kan staan...
0
geplaatst: 28 mei 2020, 17:16 uur
johannesA schreef:
Jannes is wel groot in het schlager circuit. Dat jij het niet goed vindt, betekent niet, dat hij hier niet tussen kan staan...
(quote)
Had toch liever Jaman gezien
0
geplaatst: 28 mei 2020, 17:19 uur
johannesA schreef:
(quote)
Meningen zijn per definitie persoonlijk beste Johannes.
0
geplaatst: 28 mei 2020, 17:20 uur
Neeman.
Dick Fijn dan weer wel, ook een grote in het circuit.
4-2
0
geplaatst: 28 mei 2020, 17:24 uur
153. MAM - Nederland - Klein Orkest - Later Is Allang Begonnen
0-1
0-1
0
geplaatst: 28 mei 2020, 17:27 uur
Titmeister schreef:
wat zou Zoey nu doen?
wat zou Zoey nu doen?
RTL boulevard presenteren, met een (cover)band de theaters in (tenminste nu even niet) en dat soort zaken
0
geplaatst: 28 mei 2020, 17:30 uur
vigil schreef:
RTL boulevard presenteren, met een (cover)band de theaters in (tenminste nu even niet) en dat soort zaken
(quote)
Dank voor de update

0
geplaatst: 28 mei 2020, 17:35 uur
2-5
154. René Froger & Het Goede Doel - Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken (Een Eigen Huis) - Kommil Foo - Madrid
154. René Froger & Het Goede Doel - Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken (Een Eigen Huis) - Kommil Foo - Madrid
0
geplaatst: 28 mei 2020, 18:42 uur
155. RK De Veulpoepers - Den Egelantier - Acda en de Munnik - Het Regent Zonnestralen
0-0 ff die eerste beluisteren
0-0 ff die eerste beluisteren
* denotes required fields.