menu

Muziek / Muziekgames / Beste Nederlandstalige Nummer 2020 K.O.

zoeken in:
avatar van Bucquoy
5-2


Arbeidsdeskundige
Kramer schreef:
Die had ik niet verwacht!
Dit had ook niet verwacht maar wel gehoopt. Mooie finalist, maar voor de finale heb ik mijn keuze al gemaakt.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
6-3

Arbeidsdeskundige
7-3

avatar van johan de witt
8-3 No contest

avatar van Scorpion_21
9-3

Ik probeerde deze stem al de hele middag door te geven



avatar van Bucquoy
In de veronderstelling dat Titmeister en Scorpion_21 allebei voor Wim De Craene stemmen is het nu 10-4 denk ik ?

avatar van Poeha
10-5 Frans Halsema

avatar van Johnny Marr
11-5 Tim

11-6

avatar van Kramer
12 - 6

Sorry Frans.

avatar van andré
12-7

avatar van vigil
Nou dan zijn we er

avatar van Poeha
En? Heeft Alles Geprobeerd gewonnen? Hm
Niet direct mijn favorieten, maar wel een stel fraaie finalisten.

Scorpion_21, dank voor het opzetten en organiseren van dit nu al memorabele topic

avatar van laxus11
Bedankt voor deze leuke ko scorpion al had natuurlijk Verdronken Vlinder moeten winnen

avatar van willemdeux
Verrassende finalisten. Ben wel benieuwd of beide als ladddersysteem toegepast zou zijn ook źo ver waren gekomen.
Scorpio bedankt, een geslaagde KO.

avatar van Bonk
Scorpion_21 hartelijk dank voor deze erg onderhoudende en leuke KO. Mocht je over gaan tot een laddersysteem, ik houd me aanbevolen.
Maar dit was erg leuk vermaak

Al blijft het jammer dat toen het beste nummer langskwam er Niemand Thuis gaf.

avatar van Rudi S
Dank Scorpion_21 , dit was een mooie ko en leuk ook om al die oude plaatjes weer eens af te stoffen.

avatar van Edgar18
Zelden een k.o. meegemaakt die zo vreemd verliep. Al is dat ook weleens verfrissend. En gelukkig toch een hele mooie winnaar.

Dank voor de organisatie!

avatar van Simon77
Thanks Scorpion_21 voor een zeer vermakelijke K.O.
Al gingen zeker de eerste rondes eigenlijk te snel. Misschien dat ik de startlijst er nog eens bij pak om wat onbekende nummers te luisteren, want er is vast nog genoeg moois te ontdekken.

En dat de finale dan niet ging tussen Stil in Mij en Niemand in de Stad vergeef ik jullie dan maar

avatar van johan de witt
Een van de leukste k.o.’s van de laatste jaren

avatar van Jacoto
Een aantal keren heb ik de moeite genomen om mijn geheugen op te frissen en onbekende liedjes een kans te geven.
Dat had niet veel zin, voordat die nummers goed en wel klaar waren stond er weer al een nieuwe battle.
Niettemin Scorpion_21, dank voor de organisatie van dit grote-beste-Nederlandstalige-plaat-verkiezingsspel.

Arbeidsdeskundige
johan de witt schreef:
Een van de leukste k.o.’s van de laatste jaren
Volledig mee eens. Thanks Scorpion_21

avatar van Scorpion_21
Dank lieve mensen! Mooie winnaar ook. Er was in ieder geval genoeg animo en genoeg aan en op te merken op de uitslagen. Dat maakte het levendig. Het animo had ik in het begin wat onderschat met snelle battles tot de 5. Goede om te weten dat die hoger kunnen beginnen.

Zoals eerder geopperd buig ik mij ook graag eens over een ladder. Al met Casartelli gesproken over hoe je zoiets opzet. Ik laat deze heel even bezinken en wil daar over een paar weken wel mee starten. Mocht er iemand mede willen organiseren/leiden dan meld je vooral even in de pb dan kunnen we sparren over de opzet.

avatar van Scorpion_21
Voor de liefhebbers: er is eindelijk een livealbum van De Craene verschenen, opnames van de VRT uit 1978. Wat mij betreft een prachtige verzameling van z'n mooiste werk:

Live 78 by Wim De Craene

Gast
geplaatst: vandaag om 14:59 uur

geplaatst: vandaag om 14:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.