MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Beste Nederlandstalige Nummer 2020 K.O.

zoeken in:
Arbeidsdeskundige
2-0

2-1

Auto, vliegtuug, de trein, een boot, wat is de wereld toch groot. Nou nou, poeh, poeh.

Ik begrijp de fascinatie voor alles wat Stijn Meuris heeft gemaakt ook niet zo. Van God Los is Prachtig, evenals Gigant, maar verder?

2-2 voor de spanning, want beiden prima.

Arbeidsdeskundige
Mee eens. Beiden prima vertolkingen van mooie dialecten.

Scorpion_21 schreef:

Ik begrijp de fascinatie voor alles wat Stijn Meuris heeft gemaakt ook niet zo. Van God Los is Prachtig, evenals Gigant, maar verder?

Nou verder eigenlijk nog een hele berg fantastische liedjes van een geweldige tekstschrijver

vigil schreef:
(quote)

Nou verder eigenlijk nog een hele berg fantastische liedjes van een geweldige tekstschrijver

Heb t idee dat hier wat artiesten zijn (The Scene, Goede Doel, Trockener Kecks, Meuris) waarvan ongeveer alles goed gevonden wordt, ongeacht t nummer. Maar dat is misschien mn eigen frustratie over de nummers die t daartegen afleggen.

5-4

85. Marcel De Groot Mag Ik Naar Je Kijken?- Frank Boeijen Vaderland

0-1

Poeha schreef:
Skik eruit tegen die vervelende Drs. P figuur

Edit: Kaap'ren Varen is dan gelukkig wel weer (nipt) door.

Freek, ben het met je eens. Ofschoon ik zelf ook drs. ben heb ik nooit begrepen wat er zo leuk is aan die drs. P.

Arbeidsdeskundige
1-3

Allebei matig.

2-5

86. Gorki - Samen in dat Donkere Huis - Raymond van het Groenewoud - Aan de Meet

1-0

Arbeidsdeskundige
2-0

4-1

4-4

87. Meuris Dichter bij de Liefde (Ben Ik Nooit Geweest Sedert Jou) - Winne W.I.N.N.E.

Arbeidsdeskundige
Dat ging opeens helemaal mis zojuist.

Arbeidsdeskundige
1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 16:18 uur

geplaatst: vandaag om 16:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.