Muziek / Muziekgames / Beste Nederlandstalige Nummer 2020 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juni 2020, 15:58 uur
2-1
Auto, vliegtuug, de trein, een boot, wat is de wereld toch groot. Nou nou, poeh, poeh.
Ik begrijp de fascinatie voor alles wat Stijn Meuris heeft gemaakt ook niet zo. Van God Los is Prachtig, evenals Gigant, maar verder?
Auto, vliegtuug, de trein, een boot, wat is de wereld toch groot. Nou nou, poeh, poeh.
Ik begrijp de fascinatie voor alles wat Stijn Meuris heeft gemaakt ook niet zo. Van God Los is Prachtig, evenals Gigant, maar verder?
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 5 juni 2020, 16:06 uur
Mee eens. Beiden prima vertolkingen van mooie dialecten.
0
geplaatst: 5 juni 2020, 16:21 uur
Scorpion_21 schreef:
Nou verder eigenlijk nog een hele berg fantastische liedjes van een geweldige tekstschrijver
0
geplaatst: 5 juni 2020, 16:23 uur
vigil schreef:
Nou verder eigenlijk nog een hele berg fantastische liedjes van een geweldige tekstschrijver
(quote)
Heb t idee dat hier wat artiesten zijn (The Scene, Goede Doel, Trockener Kecks, Meuris) waarvan ongeveer alles goed gevonden wordt, ongeacht t nummer. Maar dat is misschien mn eigen frustratie over de nummers die t daartegen afleggen.
0
geplaatst: 5 juni 2020, 16:26 uur
5-4
85. Marcel De Groot Mag Ik Naar Je Kijken?- Frank Boeijen Vaderland
0-1
85. Marcel De Groot Mag Ik Naar Je Kijken?- Frank Boeijen Vaderland
0-1
1
geplaatst: 5 juni 2020, 16:27 uur
Poeha schreef:
Skik eruit tegen die vervelende Drs. P figuur
Edit: Kaap'ren Varen is dan gelukkig wel weer (nipt) door.
Skik eruit tegen die vervelende Drs. P figuur

Edit: Kaap'ren Varen is dan gelukkig wel weer (nipt) door.
Freek, ben het met je eens. Ofschoon ik zelf ook drs. ben heb ik nooit begrepen wat er zo leuk is aan die drs. P.
0
geplaatst: 5 juni 2020, 17:01 uur
86. Gorki - Samen in dat Donkere Huis - Raymond van het Groenewoud - Aan de Meet
1-0
1-0
0
geplaatst: 5 juni 2020, 17:50 uur
87. Meuris Dichter bij de Liefde (Ben Ik Nooit Geweest Sedert Jou) - Winne W.I.N.N.E.
* denotes required fields.