MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Best 2nd Track K.O. (‘60’s)

zoeken in:

Arbeidsdeskundige
Klaar. Maar nu hebben we een probleem. De organisator van deze game heeft zich uitgeschreven.

Arbeidsdeskundige schreef:
Klaar. Maar nu hebben we een probleem. De organisator van deze game heeft zich uitgeschreven.

Misschien wil jij het overnemen?

Of wie weet komt ie over een tijdje weer terug. Het is niet dat we geen ervaring hebben met superlang moeten wachten op een nieuwe loting

Arbeidsdeskundige
johan de witt schreef:
(quote)

Misschien wil jij het overnemen?
Dank voor de uitnodiging. De wil is zeker aanwezig. Maar ik heb geen ervaring met het goed opzetten van een loting. Mijn hoop is gevestigd op Edgar18

Arbeidsdeskundige
Poek schreef:
Of wie weet komt ie over een tijdje weer terug. Het is niet dat we geen ervaring hebben met superlang moeten wachten op een nieuwe loting
Laat ik de organisator van dat "levendige" topic dan ook maar eens taggen luigifort

Arbeidsdeskundige schreef:
Mijn hoop is gevestigd op Edgar18
Je zoekt op welke liedjes hun battle in ronde één gewonnen hebben en die zet je in een lijst. Dan ga je naar random.org > list randomizer, zodat de lijst door elkaar gegooid wordt. Vervolgens koppel je nummer één aan nummer zeventien, nummer twee aan nummer achttien enz. tot je een volledige lijst met nieuwe battles hebt.

Ik pas in deze, maar als jij het op je wil nemen en je komt er niet uit dan help ik je graag op weg.

Ik ga wel even loten. 32 nummertjes is nog te overzien

Zo! Ronde 2 van de nu al legendarische Best 2nd Track K.O. ('60's)

Tot de vijf, één verschil.

1. The Kinks - Death of a Clown vs. Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You
2. Jefferson Airplane - Somebody to Love vs. The Doors - You ‘re Lost Little Girl
3. The Byrds - I'll Feel a Whole Lot Better vs. Etta James - I'd Rather Go Blind
4. The Velvet Underground - I'm Waiting for the Man vs. The Beatles - Something
5. The Doors - Soul Kitchen vs. The Stooges - I Wanna Be Your Dog
6. The Rolling Stones - Love In Vain vs. The Beatles - Eleanor Rigby
7. The Shangri-Las - Leader of the Pack vs. Nick Drake - River Man
8. Otis Redding - Respect vs. Neil Young & Crazy Horse - Everybody Knows This Is Nowhere
9. The Doors - Touch Me vs. Bob Dylan - Tombstone Blues
10. James Brown - It's a Man's, Man's, Man's World vs. The Beach Boys - You Still Believe in Me
11. Van Morrison - Beside You vs. Leonard Cohen - Master Song
12. Aretha Franklin - I Say a Little Prayer vs. Bob Dylan - Pledging My Time
13. The Flying Burrito Brothers - Sin City vs. Isaac Hayes - Hyperbolicsyllabicsesquedalymistic
14. Cream - Sunshine of Your Love vs. Frank Zappa- Willie The Pimp
15. The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown) vs. The Beatles - Dear Prudence
16. The Doors - Love Street vs. Love - A House Is Not a Motel

1. The Kinks - Death of a Clown vs. Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You

1-0

3-1

5-2

2. Jefferson Airplane - Somebody to Love vs. The Doors - You ‘re Lost Little Girl

0-2, nipt

1-2

3-2

johannesA
5-3

3. The Byrds - I'll Feel a Whole Lot Better vs. Etta James - I'd Rather Go Blind

1-0

Arbeidsdeskundige
2-2

Gast
geplaatst: vandaag om 23:53 uur

geplaatst: vandaag om 23:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.