MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Big Summer K.O. pt. III

zoeken in:

2/4

3-4

3-5

Ja, lap. Eén van mijn grote (moderne) summer favorites tegen het onverwoestbare Lambada, het nummer dat op de radio jarenlang #1 was in de TOP 500 Zomerhits. Sigala maakt geen kans.

108. Sigala - Easy Love vs. Kaoma - Lambada

Erg ongunstige loting idd. Die van Sigala ga ik ook goed op, maar ja.

0-1

Ik ga toch een verloren punt aan Sigala geven, ook al is Lambada finale-materiaal. Stiekem hoor ik Easy Love eigenlijk ook liever, dat nummer is onweerstaanbaar.

1-1

2-1 enorm zwak voor, verdiend wel een puntje

Edit: oh ok haha, wat esteban zegt idd.

MVW
2-2

2-3

3-4

109. Major Lazer - Lean On vs. Pino d'Angiò - Ma Quale Idea

0-1

0-4

Sorry Major Lazer, in een andere battle was deze wss met mijn stem gaan lopen.

0-5

110. Conkarah feat. Shaggy - Banana [DJ Fle - Minisiren Mix] vs. Will Smith - Miami

1-2

Ik moet wel zeggen dat die Banana song steeds leuker wordt, maar tegen Miami kunnen er niet veel op. Go Will!

Wat Poeha zegt.

1-4

Ik vond die Banana eerlijk gezegd maar niets, maar moet ook toegeven dat ik van gedacht begin te veranderen. Door TikTok in mijn hoofd genesteld. Maar kom, Will Smith met Miami ... Kan het méér zomers?

1-5

111. Bellini - Samba De Janeiro vs. Stardust - Music Sounds Better With You

1-0

Maar ik vind de andere beter, musicfriek

Moeilijk, moeilijk. Samba de Janeiro schreeuwt haast "zomer" uit. Maar Music Sounds Better with You heeft wel mijn zomer van '98 mee gekleurd en is ook vandaag de dag nog een all-time favoriet die ik héél vaak beluister.

1-1

2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 12:29 uur

geplaatst: vandaag om 12:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.