MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Big Summer K.O. pt. III

zoeken in:
Erg leuk nummer van Ryan Paris, maar Stardust is meer uit mijn tijd en geeft daarom een zomerser gevoel.

7-6

Stand is nu 8-7, die van andré is niet meegeteld (door mij)

Was al gecorrigeerd door esteban

Dus: 8-6

Voor het geval het niet al overduidelijk hoorde te zijn

10-6

Stardust.

That's it, al mijn favorieten liggen er uit. Van twee nummers hoop ik dat ze samen in de finale staan.

esteban schreef:
That's it, al mijn favorieten liggen er uit. Van twee nummers hoop ik dat ze samen in de finale staan.

Ik zou juist zeggen dat we nummers die hier niks hadden te zoeken hebben gedropt deze ronde en nu nog 4 nummers over hebben, die niet zouden misstaan als winnaar

One man's toxic waste is another man's potpourri!

HALVE FINALES

1. Warren G & Nate Dogg - Regulate vs. Mory Kanté - Yé Ké Yé Ké
2. Kaoma - Lambada vs. Ryan Paris - Dolce Vita
Tot de 10, 2 verschil

https://media0.giphy.com/media/Y0vXKxQTAXrNsLElSP/giphy.gif

1. Warren G & Nate Dogg - Regulate vs. Mory Kanté - Yé Ké Yé Ké

0-0

Regulate die het zou halen van Yé Ké Yé Ké in een zomer-battle? Wel serieus blijven hé mannekes.

6-4

Beide geniaal, Yeke Yeke net een pietsje meer zomers.

6-6

7-9

Regulate is een fantastisch nummer, maar voor mij de minst zomerse van het resterende viertal.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:26 uur

geplaatst: vandaag om 12:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.