Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 1981
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2020, 09:26 uur
4-6
24. The Specials - Ghost Town Vs. REO Speedwagon - Don't Let Him Go
1-0
24. The Specials - Ghost Town Vs. REO Speedwagon - Don't Let Him Go
1-0
0
geplaatst: 7 september 2020, 10:59 uur
Nou, dat vind ik dan weer niet, vind het zelfs één van de meest geslaagde sociale statements in een popsong ooit, ook omdat ze 'het liedje zelf' niet uit het oog verloren zijn terwijl ze hun punt maakten. Terwijl ik deze van REO Speedwagon gewoon leuk vind, maar meer ook niet.
0
geplaatst: 7 september 2020, 14:09 uur
0-6
26. Adam & The Ants - Prince Charming Vs. The Pretenders - I Go To Sleep
0-1
26. Adam & The Ants - Prince Charming Vs. The Pretenders - I Go To Sleep
0-1
0
Zack
geplaatst: 7 september 2020, 14:29 uur
ArthurDZ schreef:
Nou, dat vind ik dan weer niet, vind het zelfs één van de meest geslaagde sociale statements in een popsong ooit, ook omdat ze 'het liedje zelf' niet uit het oog verloren zijn terwijl ze hun punt maakten. Terwijl ik deze van REO Speedwagon gewoon leuk vind, maar meer ook niet.
Ik houd van de energieke Specials , maar uiteindelijk is het persoonlijk dus prima ArthurNou, dat vind ik dan weer niet, vind het zelfs één van de meest geslaagde sociale statements in een popsong ooit, ook omdat ze 'het liedje zelf' niet uit het oog verloren zijn terwijl ze hun punt maakten. Terwijl ik deze van REO Speedwagon gewoon leuk vind, maar meer ook niet.

0
geplaatst: 7 september 2020, 14:30 uur
Zack schreef:
(quote)
Ik houd van de energieke Specials , maar uiteindelijk is het persoonlijk dus prima Arthur
Uiteraard! En energieke Specials zijn ook top natuurlijk

* denotes required fields.